Klopt dan draaien ze wel ineens om omdat hun het zelf beleven. En het kennis niet kan negeren dan :/ Hoe aardig en lief dr Weis ook is (en dat is zij ook zeker wel), zij beschikt de kennis niet en volgt liever wat zij wel weet. Dat is dan zo jammer. Heb net opgebiecht aan mijn man dat ik nog 2 testen hebt en hij vindt het prima en begrijpelijk en logisch. Alleen elke dag testen vindt hij onzin LOL. Hij vroeg ook net wat meer uitleg wbt wat kan dat precies nou inhouden dat het rond de 5 weken mis gaat? Dus wel meer interesse in de harde feiten dat is wel fijn.
Hoi Dames Ik lees altijd even mee, maar voor reageren heb ik niet veel tijd.. uhm.. en verstand van zaken. Vind het wel heel erg leerzaam en behulpzaam allemaal En wil iedereen in ieder geval veel sterkte en succes wensen. Ik vroeg me vanmorgen ineens af.. Ik heb tot 12 weken vitamine pillen geslikt in de zwangerschap met daarin Vit B12. Geen idee hoeveel.. 200% dagelijke behoefte in elk geval. Een maand later is mijn bloed geprikt met uitkomst een waarde van 208. En nu mijn vraag Zouden de pillen na die tijd mijn uitslag nog hebben beïnvloed ? Mijn uitslag is ook weleens 133 geweest (goede waarde volgens de dokter destijds)en dan vond ik dit toch weer hoog zo direct na een zwangerschap. Heb in ieder geval dit keer wel verder bloedonderzoek aangevraagd. Afgelopen dinsdag afgenomen.. moet alleen nog wachten op de methylmalonzuur.. weet iemand na hoelang die uitslag normaal komt?
Willen jullie een nieuw deel gaan aanmaken? Het maximale aantal berichten van 5.000 is al overschreden. Deze sluit ik alvast. Groetjes, Lotte