Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Enne de komende 2 weken :) :). Dat vind ik eiegnlijk veel erger. De dagen van innestelling. Is er ook tegen julie gezegd, dat je deze dagen niet mag tillen enzo? Om juist een innestelling te bevorderen.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik heb natuurlijk geen icsi/ivf gehad, maar met IUI hoefde dat niet. Waarschijnlijk heb je hier niets aan hahha

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    kaboutertje spannend zeg! succes vanmiddag. Ik weet ook niet of je mag tillen? zou het vanmiddag gewoon even vragen.

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ kaboutertje: wat fijn dat er een emmy (zoals jij het zelf zegt ;) ) is. Veel succes vanmiddag!!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaaa emmy -bijna- aan boord :D We gaan keihard duimen!!

Angelica:
    Ohh, dat herken ik zo, bij alles denken "Zou dit de innesteling niet tegen staan??". Echter is mijn conclusie dat het denken er aan erger is dan het doen van de dingen :).
    Na mijn eerste miskraam móest en zou ik weer snel zwanger zijn. Rond de innesteling reed ik zelfs mijn pony niet :). De 4e ronde was ik alles zo zat en heb ik hier de héle tuin omgespaaid (lees vijver gegraven van 4 kuub, al het gras uitgestoken en nieuwe zoden gelegd en er júist bij gedacht "Stik er allemaal maar in, ik wil leven en niet iedere minuut bang zijn" en jawel, ik was weer zwanger :).
    Deze keer ook, In Oostenrijk zoveel geks gedaan en geen moment gedacht "Zou dit goed zijn stel ik ben weer net zwanger?" en weer raak. Nee, ik mag mezelf niet meer gek maken (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan he? :D)

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Loki, je hebt helemaal gelijk. Oh soms is het zo moeilijk. Hoe gaat het verder met je

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik heel veel ;)
    Maar moet zeggen de laatste 3 maanden niet meer.

Opbrengst van vanmiddag
    4 embryo's
    1 tp
    en hopelijk groeien de andere 3 door tot cryo's
    Vandaag rustig aan doen werd gezegd. Maar wanneer nu de innestelling zou kunnen zijn??? Geen idee. normaal tussen de 5 en 10 dagen, maar voor nu geen idee eigenlijk.
    Net de 1e ascal erin en vanochtend de 1e prednisolon. Vooral de laatste zie ik erg tegen de bijwerkingen op.

Maar goed nog een goede 1,5 week wachten en ik ga testen. hoewel ik er totaal ook niets van verwacht.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Kabouter, ik zou het lekker rustig aan doen, al is het maar voor je eigen idee. Súperspannend. Ik snap dat je opziet tegen de prednison, dat heb ik ook wel. Je slikt nu 10 mg en dat hou je een paar weken vol? Volgens mij vallen de bijwerkingen dan wel mee, zekers als je het 's ochtends neemt. En Utrogestan gebruik je toch ook, 3 x 200?

Suus

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Klopt Suus utro ook en ascal ook.
    Ik denk prednisolon te moeten slikken tot je ongesteld wordt ( of niet, maar dan tot week 13 geloof ik)

Hoe gaat het met jou?

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Tot week 13, was dat niet de Utrogestan? Ik ben eerlijk gezegd ook even kwijt hoe lang je door moet gaan met de prednison. Hopelijk ga jij dat uitvinden de komende maanden ;)

Ach, met mij gaat het niet geweldig. Ik zit nog steeds in een enorme dip en weet niet goed hoe ik eruit moet komen. Ik heb weinig hoop voor de toekomst en ben vaak nogal verdrietig, maar vooral ook ontzettend boos. Ik voel me onbegrepen door bijna iedereen, en ik heb het gevoel dat ik nergens meer bij hoor. Hoe moet dat als we kinderloos blijven? Ik weet het echt niet...

Suus

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    @kaboutertje wat goed zeg nou hopen dat het zich goed innesteld we gaan iig voor je duimen.

@ suus ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt (ook al heb ik al een dochter)
    zoals mijn man altijd zegt het komt vanzelf goed de vraag is alleen wanneer.

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Geweldig kabouter! Als ik het goed begrijp is er dus 1 bevrucht eitje terug geplaatst en nog 3 ingevroren (die vallen allemaal nog onder 1 IVF)? Nog 1,5 week geduld... Wat zal die tijd kruipen!

Suus:
    Misschien -super- stom maar heb je ooit gedacht aan een soort ''waarzegster''? Stel, zij zegt dat het goed komt, zou je dan niet een stuk positiever zijn om door te gaan?
    Je moet er het persoon voor zijn hoor, maar hier in de buurt woont een magnetiseur en die heeft mij dingen laten zien waarbij ik stond te kijken of ik water zag branden. Ze wist dingen die ze gewoon echt écht ECHT niet kon weten. Ik stond perplex en nee ik ben écht geen zweverig type...
    Misschien vind je het kei belachelijk hoor, maar ik zou zo graag iets noemen of zeggen wat jou weer net het stukje kracht gaf om door te vechten en de 'eindstreep te halen'... Hoewel ik natuurlijk vreselijk snap dat er voor jou gevoel enkel 1 groot zwart gat te zien is op het moment....

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee utro tot 16 weken
    ascal tot 38 geloof ik en
    predni tot 13

Och meissie, ik snap zo wat jij voelt. Ja hoe moet dat dan???
    Is adoptie iets voor jullie? Dat gaf ons hoop 5 jaar terug. ( wij hadden ons al bijna ingeschreven toen ook)
    Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen.
    Hoe is het met je zieke familielid?

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mimi ooit zei ik dat ook: "ooit komt het goed, alleen wanneer. Mss krijg ik nog 10 mk-en, maar ooit."
    En idd het kwam goed.
    Dat loopt nu hier, maar ik denk dat je gevoel wel goed is. Dat je het wel aanvoelt.
    Ik kan nu nl ook die zin niet meer zeggen. Want heb echt niet het idee dat het ooit nog goed komt.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Loki: ze kijken van de overige 3 hoe die tot morgen groeien, delen ze goed worden ze ingevroren. Hopelijk natuurlijk 3
    Dan is het ontdooiingsproces nog cruciaal.
    Stel dat we er nu 2 goede aan overhouden. Dan wa sik toch echt niet van plan er 1 zomaar weg te kieperen.
    Dan maar 2x tp.
    Oja en een cryo tp zou een bonus zijn. Dus die hoort dan nog gewoon bij deze IVF

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mimi, ik weet niet of het ooit goed komt. Daar vertrouw ik niet meer op. Ik heb zo bizar veel 'pech', dat is gewoon echt niet normaal. En ik ben al 36.

Loki, lief dat je wil helpen, maar daar heb ik zelf niets mee. En al zou ik er wel in geloven, je kan ook slecht nieuws krijgen van zo iemand. Dat kan ik nu zeker niet aan.

Kabouter, adoptie is niets voor ons, zo voelen we dat heel sterk. Dus als het niet lukt of we trekken het niet meer, dan houdt het op.

Sorry vr de depri berichten, maar deze put is diep.

Suus

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Suus toch, ik weet niet wat ik moet zeggen. Woorden schieten tekort. Ik hoop dat je over een paar weekjes goed nieuws krijgt en het spiraaltje verwijderd kan worden. Ik duim in elk geval voor je. Dikke knuffel!

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Kaboutertje: ik zou het ook lekker rustig aan doen de komende weken. Ik duim voor goed nieuws over 2 weken!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    suus, Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen. Ik duim echt voor je net als je andere meiden hier. Je geeft ons adviesen raad. Ik hoop dat wij er ook voor jou kunnen zijn

Hele dikke knuffel van mij

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je wel, allemaal. We duimen voor elkaar.

Suus

Deel Deze Pagina