Ik heb 10 okt IUI gehad en vorige vrijdag progestoron moeten laten prikken en die was vandaag binnen. Zaad was uitstekend en de timing van IUI ook. Morgen weer bloed prikken en dan weet ik of we zwanger zijn.
hahaha ik stuurde mijn man al een mail dat hij testen moet kopen hahha Ik wilde wel morgen gaan testen, gewoon voor zekerheid. Maar nu heb ik wel testdrang hahahah
Maar morgen bloed prikken en dan gelijk de uitslag? Dan hoef je ook niet morgen te testen. Zonde van je geld, maar wel NU
AAAAAhhhh Angelica!!!! Spannend!!!!! Ohw...ik zou me Echt niet in kunnen houden hoor!!!!! (ik sluit me helemaal aan bij Kaboutertje!!!) Kaboutertje, balen zeg... Ik weet niet zoveel van temp, maar als jij zegt dat ie nu al hoog zou moeten zijn, dan is dat Kl*#$^te
@ Kaboutertje, ja dat las ik ook. Blijf je wel tempen? Ik moet na mijn werk naar een verjaardag en daarna naar kraamvisite en daarna gaan we testen hahahaha. Ik hou jullie op de hoogte
Ik blijf altijd trouw tempen ( is al in mijn normale ritme, doe het al 5 jaar, dus ja, tis net als tandenpoetsen) Man dus moeten we wachten???? Dat kunnen we niet!!!!!!!!!!!
Ahhh Angelica, dat houden we niet vol hoor!!!! Kun je niet stiekem nu al een testje doen, of nouja, over een uurtje ofzo mag ook wel!
hahahaha, ik wil ook eerder testen, maar ik ben op mijn werk en kan nie tweg. Heb straks met iemand een slecht nieuws gesprek. Ik hou jullie op de hoogte hahah Door jullie kan ik de spanning niet meer aan
Haha, sorry!!! Ik zal ermee ophouden!! Maar niet gaan plassen binnen nu en 2 uur he, dat plasje hebben we straks heel ergens anders voor nodig!!
Spannend, Angelica. En Kabouter, ik heb ook niet altijd een 'doorstijging' gehad bij een zwangerschap (ook niet bij de zwangerschap die het langste duurde, bijna 9 weken). Dus je weet maar nooit... Suus
Ik dus wel altijd... maar mijn gevoel zegt nee. En meestal klopt mijn gevoel wel Denk dat we dat allemaal hier wel herkennen. Ik denk gewoon dat we met ( wat we uiteraard ook zijn, heel erg zelfs) 1 kindje al heel blij mogen zijn. Jammer alleen dat kabouterkindje nu keihard door de supermarkt roept: Mama ik ben jouw grote wonder he! Hellup niet iedereen hoeft het te weten ( liever niemand)
Tja, ik weet niet. Ik dacht in augustus ook dat ik zwanger was, en toen was het niet zo. En ik heb het ook wel eens andersom gedacht. En misschien hoop ik het gewoon ook heel erg voor je Suus
Suus, van B12 slik ik 1000 mg (van orthica), dus dat zal wel goed zijn dan. B6 slik ik niet... Is dat ook een vitamine waar je niet teveel van kan krijgen, plas je dat uit? Zo ja, dan denk ik dat ik die misschien ook maar moet gaan slikken... Wordt wel duur allemaal zo he, maarja is voor een goed doel En dat je het voor jezelf probeert de blocken is wel heel logisch. Maar je weet toch wel dat als je er wel iets over kwijtwilt, of je wilt effe je hart luchten, dat je dan hier terecht kan he!!! Echt hoor, gewoon doen, vaak helpt het wel al een beetje en er zitten hier alleen maar heel meelevende meiden! Dus voor nu iig een hele dikke knuffel voor jou!!! Kaboutertje, ondanks de treurige inhoud van je berichtje, moet ik wel heel hard lachen om jouw dochtertje!!! Maar die gedachte die je hebt, is heel herkenbaar en verdrietig (en ook heel moeilijk te accepteren als het zo zou moeten zijn) voor mij. Al besef ik direct heel erg goed hoe dubbel dit moet zijn voor de lieve meiden die hier schrijven, die nog helemaal met lege handen zitten...
Dat vind ik ook het moeilijke om over kabouterkindje te schrijven. Eigenlijk probeer ik dat altijd in dit topic te vermijden. Enne dochter??? Is dat zo? Het kan net zo goed een jongen zijn ondanks dat dat kleine kaboutertje in mijn profiel een meisje lijkt te zijn. Heb het nl altijd over kabouterkindje. Doe dat maar liever via pb, heb nl een meelezer. Suus ik denk dat we hier voor ons allemaal zo erg hopen. Ik bedoel ieder hoopt voor een ander. Dit is zo'n ander topic dat bijv NOD. Van de week dacht ik serieus: eerst hebben die mensen ( de andere patienten bij de IVF) recht op een kindje. Wij hebben er al een. Hoe selectief kun je zijn he
Das goed Kaboutertje, ik zal het houden bij kabouterkindje! Sorry daarvoor! En ik schrijf hier idd ook niet zo over mijn dochtertje en net over het testen bij Angelica had ik ook zoiets van oehhh is misschien niet de juiste plaats hier... maar goed, we proberen zoveel mogelijk rekening te houden met elkaar natuurlijk. Maar ik heb dat ook bij mijn broer en zijn vriendin. Zij gaan ook voor de ivf en zij hebben ook nog geen kindjes. Ik hoop ook zo hard dat zij heeeel snel zwanger mogen zijn... Daar zou ik zo een maandje voor overslaan!!