Dat is wel fijn! (Slaapt de vrouw trouwens ook wel eens?? Al die Hollanders die haar constant lastig komen vallen!!)
haha, toen ik daar zat kreeg ze ook een paar mailtjes binnen toen zat ik ook gelijk te denken van die heeft het volgens mij echt super druk!
He meiden, vanmorgen was mijn test OMO WIT. pfffff al mijn moed is weg, heb zelfs samen zitten huilen met mijn man. Die onzekerheid is zo zwaar soms Vanmorgen had ik een beetje roze afscheiding en nu niet meer. Vanmiddag tussen half 4 en half 5 word ik gebeld. Dan weten we het zeker. Ik heb niets gehoord over een vervolg afspraak voor mijn volgende cyclus. Vaak wordt die om de maand gedaan in het LUMC, ze hebben dat alleen niet aan mij verteld. Ik heb voor volgende vrijdag een afspraak staan met mijn gyn. Ik hoop dat de dag snel voorbij gaat. Faith al 10wk dat geeft ons zeker hoop. Sinds de prius uitslag fiets ik nu 2 uur in de week en ik korfbal ook 2x in de week. Mijn bloeddruk en hartslag zijn wel naar beneden sinds ik ben gaan fietsen.
Angelica, neee.... Och meid, ik had zo'n goede hoop voor je... En ondanks dat ik nog steeds heel hard voor je blijf hopen en duimen, kan ik me zo goed voorstellen dat bij jou (en je man) de hoop wel een beetje verdwenen is nu. He bah, ik had zo gehoopt op beter nieuws. En dan nog zo lang wachten tot vanmiddag totdat je definitief de uitslag hebt! Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel voor jou en je man (wel fijn dat jullie het samen zo kunnen delen)
angelica ik blijf duimen voor goed nieuws vanmiddag! ik heb alweer een mail terug van dr. de Sutter ze zei dat ik na twaalf weken kan stoppen met al die extra vitamines en dan gewoon de hele zwangerschap doorgaan met alleen die gravitamon, dat is volgens haar voldoende.
ja ze is echt een geweldige vrouw! toen ik de eerste echo had en voor het eerst een hartje zag moest ik ook zo huilen, toen ging ze helemaal naast me zitten en over mijn been wrijven en zei ze ook dat ze het geweldig vond voor ons echt zo lief!
Ja heerlijk he zo'n gyn. Die hadden wij ook bij kabouterkindje. Dat heb je gewoon echt nodig. Man heb wat afgebruld in de echokamer, elke week weer. En ook de keren ervoor, maar dan om andere redenen
Faith, wat fijn dat je nu al antwoord hebt! En duidelijkheid wat betreft alle vitamines e.d. En inderdaad meiden, ik heb dokter Sutter nog nooit ontmoet en ik vind haar nu al geweldig!!!
nou ik vind haar ook al helemaal toppie, zo geweldig dat ze echt met je meedenkt/voelt ben zo blij voor je
@ Kaboutertje, ik wil je effe een dikke knuffel geven. Ik dacht vanmorgen nog aan je. Hoe is het met je temp?