@Angelica wat een raar telefoontje zeg ik zou net als suus even bellen anders zit je heel het weekend nog in onzekerheid. @kaboutertje balen dat je nu al wat dat het niet goed zit maar ik blijf voor je duimen misschien helpt het nog. ik ben 26 na de curretage ongesteld geworden normaal zit ik tussen de 26 en 28 dagen heel netjes dus. maar waren jullie ook zo raar ongesteld?? na mijn spontane mk was het gewoon net als anders maar nu is het een hoop bruine smurrie en een beetje rood (sorry voor het vieze praatje)
Mimi heb geen flauw idee meer. Heb nl 1 curettage gehad, maar die is al heel wat jaren terug. Even een vraagje: Normaal wordt een mens 2a3 dagen na het stoppen van d eutro ongesteld. Ik 7 dagen. Ik baalde daar altijd zo van, dus vandaar dat ik vaak bij de IUI eerder stopte, zodra ik wist, temp gaat niet omhoog dus ik stop. Dan loop ik niet zover voor niets uit. Nu moet je na IVF gewoon standaard tot je NOD ( en daarna stoppen, maar ik dus niet ivm mk-en) utro gebruiken. Maar jullie raden het al: het is niet raak en ik wil niet weer 7 dagen nutteloos moeten wachten. Dus dacht als ik nu gewoon stop, wordt ik zondag ongesteld ipv dat ik vrijdag pas stop en die vrijdag erop ongesteld ga worden. Wat denken jullie, zou dat kwaad kunnen? Ik weet zeker dat het niet raak is, want temp blijft gewoon laag. En als het wel ( als..) raak zou zijn, zou het dan zo erg zijn, dat ik een paar daagjes geen utro gebruikt heb in combi met de IVF? Ik bedoel zou het schadelijk zijn? Als ik zwanger zou zijn, mijn lijf maakt nu toch ook wel bmslvlies aan? Bij mij is het nu toch niet anders dan bij een normale zwangerschap of wel? Mijn gevoel zegt nu gewoon lekker stoppen met de smurrie. ten 1e omdat ik het een smurrie vind en ten tweede omdat ik anders zoooo laat weer ongesteld ga worden. En ik wil gewoon door.
Kabouter, overleg met De Sutter. Ik weet van horen zeggen dat je bij ivf echt niet mag stoppen met utrogestan tot na NOD en neg test, omdat je in een kunstmatige cyclus zit. Dat zou ik dus ook niet doen, want je kan er ook een keer naast zitten, je weet maar nooit. Misschien nestelt het zich laat, of verzin maar iets. Maar nogmaals, mail De Sutter. Suus
Dat is idd wel een goed idee. Maar ik heb geen mailadres. Ik heb haar het allereesrte begin een mail gestuurd, waarvan zij zegt dat hij nooit is aangekomen. De assistente daarentegen wel. Volgens de assistente heeft zij mij terug gemaild die ik dus nooit ontvangen heb. En zij zegt weer dat z eme nooit gemaild heeft, dus ergens is er ooit iets fout gegaan. Dus heeft iemand het goede mailadres, desnoods via pb.
Hallo meiden, Ongi is nog nergens te bekennen. Ga straks om 9 uur gewoon even bellen. Heb een heel apart weekend gehad. Mijn oma is opgenomen in een psychiatrische ziekenhuis. Ze is 81 en depressief. Het is zo zielig. Er is geen plek bij de oudere dus nu zit ze bij de volwassenen. Gelukkig gaan ze heel goed met haar om. Ze kan in principe alles nog, alleen ze wil aandacht. Ze is ook nog een hypogonder. Ik moet je wel zeggen, dat ik het heel moeilijk vond om haar daar in een klein kamertje te zien zitten. Mijn opa krijgt nu wel rust. ze wonen namelijknog gewoon in hun eigen huisje. Hoe is jullie weekend geweest?
Mijn hcg was 3 ben ik wo nog niet ongesteld dan even bloedprikken. We zeggen dus niet zwanger, nou ik wacht gewoon op mijn ongi
Nee, helemaal niets. hoop dat mijn ongi vandaag of morgen doorkomt. Ik wil weer verder. In het zkh doen ze het of om de maand of elke maand, hebben jullie daar ervaring mee. Ik wil elke maand
Maar is 3 echt hopeloos? Wanneer had je bloed geprikt, Angelica? Woensdag? Dit zijn de normaalwaarden, die variëren nogal: hCG waarden gedurende de zwangerschap Suus
Oké, maar als je in het schema kijkt van Freya, dan zou hcg 3 nog kunnen, toch? Of hebben ze in het ziekenhuis gezegd dat je geen hoop moet hebben? Suus
Angelica 3 betekent dan toch dat je zwanger bent of iig bent geweest?! Of snap ik t niet. Anders moet t toch 0 zijn?! He nog meer onzekerheid nu dus... Heb je zelf thuis npg een testje gedaan? Kan me voorstellen dat je baalt en duidelijkheid.wilt Kaboutertje balen zeg. Weten dat je nu nog zo lang moet wachten voor je ongi komt... Maar is er niet een iniminie kansje? Dat zal denk ik ook de reden zijn dat ze zegt doorgaan. Maar ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van.
Ik heb gehoord/ gelezen onlangs, maar waar??? Dat je na je eisprong altijd een iets verhoogde HCG hebt. Maar ja wat is iets... En idd op die termijn zou het een goede waarde zijn voor een zwangerschap. Man dit is toch killing?
Ja, in een natuurlijke cyclus wel, Kabouter. Maar jij gebruikt nu Utrogestan, dus dan wordt je temp kunstmatig constant gehouden. Wat is je temp eigenlijk? Zo rond de 37? Suus
ja, dit is killing. pfff ik moet tot woensdag wachten, maar ze zei reken er maar niet op dus dan doe ik dat maar ook
Ja, dit is écht om gek van te worden idd... Er zou toch op de een of andere manier meer duidelijkheid te krijgen moeten zijn! (Is dat trouwens en goede zin?!
Spannend, Angelica. Volgens mij is er toch een klein kansje, maar ik snap dat je er niet op wil rekenen. Suus