Marjolein, volgens mij wel Suus: voor mijn ei 36,2 na mijn ei 36,6 zonder utro met utro 36,8 zwanger 37,03 Dat is wat ik al 5 jaar heb. Oke de utro dan nu sinds een maand of 5/6.
weet ik niet dat was 12 dg na IUI. Had net weer lichte bruine afscheiding, pfff ongi of geen ongi en een knallende test meer vraag ik niet
Kabouter, volgens mij kan het nog alle kanten op, want door die utro weet je niet wat je temp anders zou zijn... Spannend, toch! Angelica, het is een lage normaalwaarde voor een prille zwangerschap, hcg 3 na 12 dagen, maar er is toch een kansje dat het een 'slow starter' is. Dat hoop ik zo voor je! Suus
Goh das echt nieuw voor me. Dacht dat je echt alleen hcg in bloed hebt als er en zwangerschap is... Angelica wat een rottijd is dit zeg. Ik hoop ook heel hard met je mee dat de ongi niet doorzet en je snel een knaltest mag hebben!!
Kaboutertje temp zegt me niet zoveel. Maar een hoge.temp is goed toch?! Dus toch een beetje hoop voor deze maand???
Marjolein, ik heb meer dan eens een pos test gehad op NOD en dat ik dan toch de dag erna ongesteld werd. Dan is het dus niet aangeslagen. Dus je kan ook hcg in je bloed hebben als je niet zwanger bent, maar het blijft heel spannend. Suus
Marjolien mijn temp is nu 36,8, dus niet hoog genoeg. Ik was al aan het zoeken van die HCG, maar kan het niet vinden zo snel, zal dalijk als het hier rustiger is even verder zoeken.
Dat heet een biochemische zwangerschap, inderdaad. Maar het is volgens mij echt nog te vroeg om dat definitief vast te stellen voor Angelica. En hier vind je hcg-info: hCG waarden gedurende de zwangerschap Suus
Hè dan had ik t verkeerd gelezen/begrepen En hij kan niet nog stijgen? Of dat had dan al gebeurd moeten zijn?
lief, dat jullie dit voor me uitzoeken. Het enige waar ik wel heel veel last van heb is van mijn onderrug en mijn gezicht zit vol met de rode pukkels
Lastig hè, Angelica. Ik heb kramp als ik zwanger ben, maar ook als ik ongesteld moet worden, dus dat soort dingen zegt ook niet zo veel. Het is een kwestie van afwachten en hopen op een wonder... En dat is zo moeilijk!!! Suus
Of het zet door of niet, maar dit is drama. Woensdag ochtend ga ik gewoon even langs om bloed te prikken en dan weten we meer. Waarom kan het niet gewoon negatief of positief zijn dit is killing
Ik zou ook zeker morgenochtend gaan. En een optie nu? Nee marjolein dat had dan al moeten gebeuren. Ik ga toch eens verder googlen