Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoe dan ook, hcg 3 12 dagen na de IUI kan dus nog betekenen dat er een goede zwangerschap ontstaat. Die kans is niet heel groot, maar hij is er wel.

En jij kan ook nog steeds wel zwanger zijn, Kaboutertje. Die temperatuur is geen gouden standaard. Zeker niet bij het gebruik van grote hoeveelheden Utrogestan.

Dus... ik hoop nog lekker even voor jullie door. Lalalala... ;)

Suus

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Suus toch nog een vraagje voor jou, omdat ik eigenlijk op een ander topic aan het twijfelen wordt gebracht. Maar vanaf wanneer moet jij de utro, prednisolon en ascal gaan gebruiken?

Ik nl niet op de dag van punctie ( = eisprong), maar vanaf de tp.
    Dus eigenlijk 3 dagen later dan de eisprong.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb het gebruikt in een natuurlijke cyclus, dus dat is toch iets anders allemaal. Met De Sutter heb ik afgesproken dat ik met utro zou starten ná de eisprong, dus na een positieve ovulatietest én een temperatuurstijging. Dat komt in de praktijk ook neer op 3 dagen na de eisprong, want je mag absoluut niet te vroeg beginnen, anders zit je met de progesteron de eisprong in de weg.

Met aspirine (en heparine) begin ik altijd al voor de eisprong, maar bij mij speelt er ook een stollingsafwijking mee he, en nogmaals, tot nu toe steeds in een natuurlijke cyclus. Volgens mij mag je bij tp pas na de tp met aspirine starten, maar daar weet jij meer van dan ik.

Prednison moet ik ook starten bij positieve ovulatietest.

Maar als je echt twijfelt, mail De Sutter. Zij schrijft het je allemaal voor, dus zij weet precies hoe het zit, als professor in de fertiliteit.

Suus

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Klopt ascal pas na de punctie ivm bloedingen natuurlijk.
    Ik ging nu zo twijfelen ineens.
    En ik las net mijn mail aan Dr De Sutter nog eens na en daar heb ik ook in geschreven na tp. Dus als dat fout was, had zij daar zelf natuurlijk wel iets over geschreven.

Het is dus precies zoals ik dacht, maar ik ging bnu wel twijfelen, twijfelkont die ik ben, sorry

5. Angelica, de ongi nog niet doorgezet?? En anders misschien nog een testje gedaan?

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, ben vanmorgen naar het zkh geweestom bloed te laten prikken. Ik heb sinds gistermiddag geen afscheiding meer. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb, want ik heb zulke krampen in mijn onderrug. Het is gewoon afwachten
    Ik hou jullie op de hoogte

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    angelica wanneer krijg je de uitslag? zolang je geen bloed verliest is er nog hoop toch? ik wil je geen valse hoop geven maar ik had ook vreselijke pijn in mijn rug de eerste weken, ze zeiden bij mij dat dat door de progesteron kon komen.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Als het goed is tussen half 4 en half 5.
    Het is wel weer spannend. Ben ook zo benieuwd wat ik vrijdag te horen krijg

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend! Wat voor uitslag krijg je vrijdag dan?

Suus

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nieuwe plan van aanpak. Dit is vanuit het zkh geregeld

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oké. Hopelijk is dat nieuwe plan niet nodig, maar zo wel, dan is het fijn dat je meteen door kan...

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik hoop het suus, bij het lumc houden ze er van om je aan het lijntje te houden

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Niet alleen daar, helaas. Je kan altijd nog weg daar, hè!

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    @angelica ik hoop dat je eind van de middag een duidelijke uitslag heb het is wel fijn om te weten waar je aan toe bent.

ik kom net terug van het ziekenhuis ik heb het eerste deel van de bloeduitslagen binnen de dokter zei dat alles er goed uitzag en dat ze niet verwachten dat er uit de andere onderzoeken wat komt omdat dit allemaal goed is.
    heb ook gevraagd hoe het zit dat mijn vriend suikerziekte heeft ook uitgelegd wat ik gevonden had op internet maar hier deed ze geen uitspraken over ik moest afwachten tot het chromosomen onderzoek binnen was.
    heb ook meteen een kopie van de bloeduitslagen gevraagd hier werd toch een beetje moeilijk over gedaan ze vroeg meteen wat ik ermee van plan was.
    kreeg ook nog een heel verhaal over stress dat het kan zijn dat mijn miskramen door stress komt.
    ik kan hier zo kwaad over worden tuurlijk heb ik stress na 3 miskramen lijkt me niet zo vreemd.
    ze zei ook dat je je er soms maar gewoon bij neer moest leggen dat het echt gewoon pech kon zijn daar geloof ik al lang niet meer in 3 keer is geen pech.
    maar goed de dokter zei dus dat de bloeduitslagen goed waren heb er nu dus een kopie van maar ik zie toch wat afwijkende waardes.
    er staat hier netjes op het briefje wat er geprikt is wat mijn waarde is en wat normaal is.
    maar nu is mijn PT-INR 1.09 en dat moet zijn (volgens mijn briefje) tussen de 2 en de 5.
    APTT is 23 en dat moet zijn tussen de 24 en 35.
    misschien dat jullie weten hoe dit presies zit?? het heeft allebei met je stolling te maken dat heb ik al opgezocht.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Helaas slecht nieuws hcg16 vrijdag terug ze hopen nu op een spontane mk, maar ze bang voor bbz sorry meiden maar ik zie get niet meer zitten

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

O nee, Angelica, dat zou afschuwelijk zijn! Wanneer was de vorige keer bloedprikken nou, was dat vrijdag of woensdag?

Suus

17. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ow angelica wat een rot nieuws! sterkte meid!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    as vrijdag weer, ze waren niet positief helemaal niet.
    ze zei wel dat er 1 op 100000000000000000000 op een goede zwangerschap uitloopt, maar gezien mijn geschiedenis vertrouwen ze daar niet op.

ik heb as wel mijn eigen arts en mijn man gaat mee.

19. Mimi ik heb helaas echt geen idee. Dus kan er niks zinnigs over zeggen.

Angelica...ohw wat een ontzettend klote nieuws. Waarom nou toch?!? Pfff kan me voorstellen dat je t effe helemaal niet meer ziet zitten en tegelijk wel nog een heel klein sprankje hoop houdt. Ik leef met je mee!

Deel Deze Pagina