Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica wat een vreselijk nieuws maar ik ga toch nog voor je duimen dat jij 1 van de 1000000000 bent waarbij het wel goed gaat.

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    O meis wat is dit erg!

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje Angelica,...wat heftig zeg!! verdomme he! waarom nou weer he,...!
    ik blijf wel nog even voor je duimen hoor meis!

dikke knuf voor jou!

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie lieve woorden. Het is nu gewoon weer wachten. Ik hoop dat de dagen voorbij vliegen

Berretje, hoe gaat het met jou?

Kaboutertje, is je temp nog steeds laag. Ik hoop zo dat het alsnog goed is, maar jij kent je lichaam het beste.

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica heel veel sterkte!

Wij gaan volgende week naar Gent en we gaan ook weer proberen om zwanger te worden. Ik houd jullie op de hoogte.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meleka heel veel succes volgende week

7. Meleka, spannend hoor!! Ik hoop op goed nieuws voor jullie!! Vind het fijn om te lezen hoe het met jullie verder gaat!!

Angelica, pfff wat duurt dat wachten lang he... echt killing... Nogmaals heel veel sterkte!

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wij hebben groen licht. De eileider is en blijft verkleefd, verder zag alles er goed uit. Nu de opdracht zsm zwanger te geraken. Ik ben niet eens echt opgelucht, het is allemaal te veel. We moeten maar zien wat er gebeurt...

Suus

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    suus, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, een hele dikke knuffel van mij. krijg je iu/ivf etc of word je nu gewoon naar huis gestuurd

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus, ik stuur je virtuele kracht en een bloemetje.

We gaan allebei ons best doen!

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    misschien een stomme vraag hoor maar kunnen ze nu niks meer aan die verkleving doen??
    hier ook nog een knuffel van mij

12. Suus, dat is op zich goed nieuws...toch?
    Net als de andere meiden ben ik ook benieuwd of je nu iui of ivf krijgt? Als je zo snel mogelijk zwanger moet worden nu, zou dat wel logisch zijn denk ik...
    In ieder geval mogen jullie er tenminste ook weer voor gaan! Ik hoop zo dat jullie snel zwanger mogen zijn en dat het dan goed mag blijven gaan! Het is je enorm gegund!!!

Angelica, jij nog nieuws?

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Jeetje Suus.
    IUI niet he, maar IVF wel? Of gewoon, omdat ze zeggen 1 verkleeft, de andere neem het over dan.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dag allemaal. Voorlopig geen IUI of IVF, omdat ik van mezelf altijd al belachelijk snel zwanger raakte. De verwachting is dat het nu ook snel weer raak zou moeten zijn, want kennelijk met 1 eileider nog steeds bijna 100 procent kans op zwangerschap. Lukt het niet, dan IUI of IVF, maar dat zou pas over een halfjaar gaan spelen, en alleen dan als blijkt dat de verklevingen niet zijn teruggekomen...
    De eileider is iig niet vrij te maken, en zelfs als dat kan, wat is dan de zin ervan aangezien je er met 1 ook zwanger zou moeten kunnen raken...

Geen zin in die heisa nu, en wil eerst maar eens kijken hoe we het er op eigen kracht van af brengen. Hopelijk nu even VERLOST van al die ziekenhuizen, blegh!

Suus

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Omo wit zoals te verwachten was :(

16. Suus ik hoop dat je dan nu weer heeel snel zwanger zult zijn én dat t goed mag gaan natuurlijk!!! Eindelijk ook weer kansen voor jou, fijn!

Kaboutertje ondanks dat je t wel al een beetje wist, is zo'n omotest enorm kl%$¥£te!!! Knuffel voor jou!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Enorm balen, Kabouter!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    balen zeg dikke knuffel van mij

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje kaboutertje je gevoel had het toch weer goed dikke knuffel voor je.

suus ik denk dat ik het ook eerst zelf zou proberen ik ga duimen voor je dat je snel weer zwanger bent en nog harder duimen dat je een probleem loze zwangerschap hebt dat heb je wel verdient.

wij hebben ook weer groen licht altans van de huisarts.
    we moesten zowiezo 1 ronde wachten na curretage was gelukkig na 26 dagen al ongesteld.
    van de gyn moesten we wachten tot we alle uitslagen binnen hebben dus ook de chromosomen.
    ik heb de huisarts gevraagd of dit zinvol is ze snapt wel waarom we moeten wachten maar ze zei ook dat als ze mij was ze niet zou wachten.
    we hebben deze maand ook een afspraak bij de psygoloog gemaakt misschien helpt het om het allemaal een beetje van me af te zetten.
    en ze me misschien kan begleiden in een eventuele volgende zwangerschap om wat rustiger te blijven

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Mimi, het is inderdaad onzin om te wachten op de chromosomen, want zelfs als ze een afwijking vinden, en die kans is superklein, dan nog heb je een aanzienlijk goede kans op een goede zwangerschap. Bovendien kan de uitslag van de chromosomen en de andere onderzoeken versneld worden opgevraagd als je zwanger blijkt te zijn. Dus het is echt lariekoek om daarop te gaan zitten wachten als je zelf het gevoel hebt dat je er weer klaar voor bent.

Goed idee van de psych. Ik loop er ook bij één sinds een aantal maanden. Niet dat het je problemen oplost, maar het is op zich wel fijn om tegen iemand te kunnen spuien die niet voortdurend met 'goeie tips' komt aanzetten. En samen erheen gaan is helemaal een goed idee, want je krijgt het nogal voor je kiezen als je zoveel ellende te verstouwen hebt. Je doet het samen, en het gaat om jullie kinderen, maar toch ben je allebei vrij alleen in dit proces. Althans, dat is mijn ervaring.

Suus

Deel Deze Pagina