Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    hehe eindelijk een banner faith
    :)

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja, gelijk een dagje gent, gezellig.

Ik ga zo het zkh bellen

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Kaboutertje dat ging eigenlijk perongeluk, vergeet hem steeds weg te halen als ik hier reageer.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Faith wat lief van je. Maar van mij mag je het laten staan, geeft mij moed

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Huh, je hoeft je banner toch niet weg te halen, gekkie. Tenminste, wat mij betreft niet!

Suus

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee voor mij ook niet hoor! Wel heel lief van je!
    Wist niet eens dat je dat per bericht kon veranderen

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kom op met die banner, dat geeft de burger juist moed :D.

8. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    oke dan weet ik dat meiden, wil niemand kwetsen!

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik snap wel wat je bedoeld.
    Maar ik vind het met banner toch een stuk gezelliger staan ;)
    En weet je, als jij ( of iemand anders hier van het topic) zwanger is, is dat toch ( voor mijn gevoel) echt zo anders dan iemand die gewoon simpel in een keer zwanger is.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mee eens kaboutertje.

Zo heb gebeld
    - 9.30 uur naar "onthaal" K1 en K2. Hier inschrijven
    - 10.00 uur naar "dienst" poli 3 op de 2de verdieping. Hier hebben we een intake gesprek met een algemene arts
    - 10.30 uur hebben we afspraak met dhr. de Sutter

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mevrouw De Sutter ;).

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja hahaha ik zag het net ook al

13. Angelica, super meid! Ik kan me voorstellen dat je ergens opluchting voelt. Eindelijk kun je weer ergens naartoe leven! ik hoop dat dokter Sutter jou net zo goed kan helpen als de andere meiden hier!!!

Wat ik me trouwens afvroeg. Ik heb een afwijkende baarmoeder. Daardoor kan de doorbloeding minder zijn, maar ook sowieso heb ik vergrote kans op miskramen door de afwijking zelf. Vroege miskramen als gevolg van slecht innestelen en late miskramen als gevolg van slecht innestelen van de placente. Zou progesteron mij hierbij kunnen helpen denken jullie??

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb mijn man beloofd te wachten tot we alle onderzoeken binnen hebben.
    het liefst zou ik ook nu meteen een mail sturen maar moet echt nog even geduld hebben.
    ik denk dat hij het ook nog een beetje eng vind, wat ik zo van jullie lees krijg je zowiezo medicijnen daar moet hij nog een beetje aan wennen hij is bang dat ik daardoor wat krijg.
    dus ik geef hem nog even de tijd tot januari en dan ga ik mailen.
    tot die tijd gaan we gewoon door met klussen en hopen dat ik net zo snel zwanger ben als anders en dat het blijft plakken.
    hebben jullie trouwens verschil gehad in de snelheid van zwanger raken tussen een natuurlijke mk of een curretage??

15. Oh en Suus. Vanmiddag heb ik een belafspraak met een gyn over foliumzuur en het prius. Ik ga dan ook gelijk vragen van de hsg, of ik die dan ook niet kan krijgen. Ik mag die maand toch niet zwanger worden, dus dan kan ik het maar beter gehad hebben he!.. Ben benieuwd!!

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oké, ik ben benieuwd. Zou het raar vinden als je met folium moet stoppen. En je hebt gelijk, het is wel zo handig om dan meteen die hsg te doen natuurlijk.

Wat de doorbloeding betreft, zou ik eerder denken dat je iets zou kunnen hebben aan een lage dosering Ascal/aspirine. Progesteron vangt eigenlijk alleen een eventueel progesterontekort op, wat je wel zou kunnen hebben, maar daar kom je alleen achter als je progesteron wekelijks geprikt wordt bij een prille zwangerschap. Ik weet ook niet of dat bij mij het probleem is, maar omdat progesteron niet gevaarlijk is (evenmin als aspirine in die lage dosering van 80), gebruik ik het maar wel...

Suus

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pfff, die mannen ook altijd ;) . Alsof het allemaal niet lang genoeg duurt voor ons.

Ik was altijd supersnel weer zwanger (toen ik nog 2 eileiders had), na een gewone mk en ook na curettages. Maakte niks uit.

Suus

18. Omdat ik maar 1 nier heb, mag ik in principe geen aspirine slikken. (allen paracetamol). Zou die lage dosering dan wel schadelijk kunnne zijn? (Volgens mij heb ik je dit al eens gevraagd, maar ik weet het niet meer...)

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

In mijn optiek, en in die van vele artsen die ik heb gesproken, is die lage dosering (80 mg) absoluut niet gevaarlijk, maar ik weet niet hoe dat zit bij nierproblematiek. Vraag het gelijk aan die gyn anders.

20. Ik ga eerst t prius eens afwachten en ook of daar uberhaupt wel uitkomt of de doorbloeding goed is of niet. Maar als dat wel zo is, ga ik dit zeker voorstellen! dank je suus, weer voor je deskundige info!:)

Deel Deze Pagina