Haha, ik dacht ik waag het er eens op!! (Hoop het gewoon heel hard voor jullie!!) CWZ is Canisius Wilhelmina Ziekenhuis, ook in Nijmegen
ja Suus, ik hoop ook zo dat het jullie snel lukt, maar dan ook gelijk goed lukt. Kinderen krijgen is gewoon een luxe product aan het worden. Ja, hier in Nederland komen we idd niet zo ver helaas
Met herhaalde miskramen word je gewoon niet geholpen in Nederland. En erger nog, niet serieus genomen. Maar we laten ons niet kisten, hè? Suus
Ik hoop het voor je Marjolein, maar het CWZ is juist het ziekenhuis waar ik heel erg gefrustreerd raakte en dat mij deed besluiten naar Gent te gaan. Gelukkig maar, want er schijnt iets met mijn baarmoeder te zijn.
Joepie reactie van de verzekering: Aangezien wij nog geen uitsluitsel hebben van het regeerakkoord vergoeden wij voor het jaar 2011 vanuit uw basisverzekering drie pogingen IVF. Voor de rest alles wel gelezen, maar niet onthouden, mijn hoofd zit te vol met andere dingen.
Nee nog niet, maar daar zouden de regering nog over gaan praten en het zou er zo uit kunnen gaan. Is ook een topic over. Dus ik ben happy!!!
Meleka, dan hoop ik dat het niet zover hoeft te komen dat ik naar het CWZ hoef!! Kaboutertje, super nieuws!!! Vanmiddag heb ik met een gyn gesproken en zij raadde me aan absoluut niet te stoppen met foliumzuur, aangezien wij actief aan het proberen zijn zwanger te worden! Eindelijk iemand die meedenkt (en voelt) wat een verademing!! En wat betreft het zwanger worden na de prius. Ze raadde me aan met de nucleair geneeskundige tijdens het prius te overleggen.Dus das nog even afwachten!
ja, dat klopt We hebben besloten om weg te gaan bij het LUMC, ik heb mck al een mail gestuurd en ik kan kan na deze IUI ronde hun gewoon weer bellen
Super nieuws Angelica!!! En ook super goed dat jullie voor jullie zelf kiezen en stappen nemen nu!! Spannend!! We hopen op mooi nieuws heel snel!!
En toch nog even knokken voor deze IUI-ronde, hoor. Het slaat nergens op om je IUI te weigeren als je al eerder van de linkerkant zwanger bent geweest! Kun je anders niet voor deze ronde nog bij MCK terecht? Suus