Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1781 Meleka, 23 nov 2010
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
    De pil ben ik begonnen in te nemen op de vierde dag van mijn menstruatie. 5 dagen daarna zijn we ontzettend stom bezig geweest op een moment tussen slapen en waken: onbeschermd gevreeën. Ik schrok toen ik me realiseerde wat er gebeurde, maar toen was het al te laat. Dat was op de negende dag na de startdag van mijn abnormaal vroege menstruatie van laatst (deze startte op de 18de dag van de cyclus). Vandaag is de tiende dag na onze stommiteit. Het zal toch geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Naast de pil hadden we nog 7 dagen een ander voorbehoedsmiddel moeten gebruiken.

Misschien is het vergezocht, maar met die rare cyclus van mij ben ik even helemaal de draad kwijt. En hoewel ik me schaam voor onze stommiteit, pen ik het toch maar neer.

2. Meleka, als ik het zo lees, zou het misschien wel kunnen....

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zo ontzettend dom, donderdag staat de hysteroscopie gepland.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ????????? ga je het zkh bellen of afwachten?

5. Och jeetje...en nou?? Welke dag van je cyclus zit je? Zou je al een testje kunnen doen?

6. Angelica, heb je het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn??

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Joh, dat betalen zij niet, maar jij/wij, vanuit de verzekering. Als je ziekenhuis niet meewerkt: overstappen! (Ik zeg het maar weer eens.)

Suus

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het gaat wel, ben op weg naar een ei, als het goed is, hoop ik maar, misschien wel...

Spannend voor jou inderdaad!

Suus

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Tsja, lastig. Stel dat je zwanger bent, dan weet je dat in ieder geval wel voor volgende week donderdag. Maar de vraag is of die pil kwaad kan voor de vrucht. Eigenlijk zou je moeten overleggen met De Sutter, en die zal waarschijnlijk zeggen dat je moet stoppen met de pil en moet afwachten. Ik weet niet of dat het onderzoek in gevaar brengt volgende week. Lastige, dit.

Suus

10. Nee dat klopt, maar ik las dat ziekenhuizen boetes krijgen opgelegd omdat ze te hoge kosten hebben gemaakt... Dus vandaar mijn angst. Maar je hebt gelijk, anders gaan we zeker verder kijken!!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, is het deze donderdag al? Dan moet er voor de hystero een bloedtest worden gedaan. Als je misschien zwanger bent, doen ze echt geen hystero. Want met het water dat ze gebruiken spuiten ze de vrucht zo een van de eileiders in, met alle gevolgen van dien. Overleg met De Sutter!

Suus

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, serieus, echt doen hoor!

13. Heb het er al met mn man over gehad en hij staat daar gelukkig ook achter!!!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    marjolein, mijn gevoel zegt van wel, maar ik wil ook zo graag

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik hoop het zo voor je, Angelica. En het kan natuurlijk ook zomaar!!!

(Ik wist het vorige maand ook zeker, echt 100 procent, maar werd toen toch ongesteld, 2 dagen later dan normaal. Het was zo'n enorme domper weer, dus ik snap dat je je wilt indekken en een slag om de arm houdt.)

Duim, duim!!!!

Suus

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zoals de meeste meiden hier: Ik wil zo graag maar ben oh zo bang

18. Angelica, als je gevoel ja zegt...is het wel heeeel spannend!!! (maar ik snap je terughoudendheid zooo goed helaas...)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik heb wel zwangerschapstesten gekocht voor van het weekend, tuurlijk kan ik niet wachten met testen hahahaa

Volgens mijn arts is pregnyl vandaag uit mijn lichaam, maar heel veel zeggen pas na 10-12 dg dus nog even volhouden

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica ik duim voor je hoor!

Wat ik net toch meemaakte!
    Ik bel de huisarts met mijn verhaal en ik krijg de assistente aan de lijn. Ik geef de relevante data door en vermeld dat ik de laatste keer een korte cyclus had, waardoor mijn eisprong misschien ook vroeg heeft plaatsgevonden. En ik geef aan dat ik zelf een zwangerschapstest heb gedaan, dat die negatief was, maar dat het ook te vroeg is voor zo'n test.

Ze adviseert mij om morgen zelf nog een test te doen. Nee zeg ik, dat heeft volgens mij geen nut, want het is te vroeg voor een urinetest. Kan de dokter bekijken of ik zwanger kan zijn en kan ik een bloedtest krijgen om te zien of ik zwanger ben?

Antwoorde de assistente: een bloedtest om een zwangerschap vast te stellen???? Dat bestaat volgens mij helemaal niet!

Ik heb haar echt moeten overtuigen verdorie dat zwangerschap kan worden vastgesteld via het bloed! Ze overlegt nu gelukkig met de huisarts en belt me zo terug. Daarna neem ik contact op met Gent.

Deel Deze Pagina