Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jannne, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, wat goed zeg, zo uitgebreid! En vrij vlot, de chromosomen. Mocht je stiekem toch eerder zwanger zijn, dan vragen ze de uitslag nóg eerder op. Dat is bij mij toen ook gedaan.

Gingen ze de schildklierwaarden nog onderzoeken?

Wat sneu en ook eng van je vriend. Gelukkig is het goed gekomen!

Suus

2. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ja schildklier idd ook onderzocht. Ook goed. Was allemaal van de onderzoeken van vandaag helemaal niks bijzonders. Buiten het feit dat ik te zwaar ben dan.. Ene kant fijn nmaar aan de andere kant wil ik liever dat er een klein dingetje word gevonden en dat het behandeld word.. Maargoed. Niet alle uitslagen zijn nog binnen. Volgende week ook uitslag van vruchtje. Ook wel benieuwd of daar wat te vinden is.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik ben ook benieuwd, voor jou. Zou fijn zijn hè, een klein dingetje waar iets aan gedaan kan worden. Maar dat is bijna nooit zo, lijkt wel. Volgens worden herhaalde miskramen door een combinatie van factoren veroorzaakt, waarvan de meeste nog onbekend zijn. Helaas.

Suus

4. Tessme, wat fijn dat de onderzoeken erop zitten. En tegelijk heel dubbel dat ze niks (eenvoudigs) hebben kunnen vinden. En wat schrikken van je man. Mijn man moet ook bloed prikken bij prius. ik geloof ik een buisje of 20 en hij 2!! En hij ziet er nu al tegenop...ik zeg niks;)
    Waar heb je de onderzoeken eigenlijk gehad?

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahahahaha! Ware lieffffde :D:D:D.

Suus

6. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik ken dat. Ik moest gisteren 12 buisjes bij elkaar en hij maar 1!! Maarja die ene was genoeg. Heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zo bang dat het weer gebeurt. Was zo geschrokken. Heb nog nooit meegemaakt dat iemand flauwvalt dus de schrik zit er goed in.

Ik heb de onbderzoeken gehad in het geminiziekenhuis in den helder.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, ben weer op aarde. Jeetje wat kun je ziek zijn met de buikgriep

Hoe gaat het verder. Ik mag as donderdag naar Dr de Sutter YESSSSSSSSSSSSS

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

#1908 Flavour, 6 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2010
    Ja, met mij wel oké. Het gaat altijd wel op het wachtbankje, daarna altijd wat minder.

Fijn dat je weer beter bent. Spannend hè, van donderdag!

Lfs, Suus

9. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi angelica.. Wat spannend dat je naar dr sutter mag. Wens je heel veel sterkte.

Suus ook veel sterkte op dat wachtbankje. Altijd spannende tijd.

Hier gaat het ook al weer wat beter. Donderdag uitslag van de onderzoeken op het vruchtje. En mag naar de maatschappelijk werkster. Even me ei kwijt.. Vind ik wel fijn. Dan ´´gewoon´´ de feestdagen vieren..

10. Tessme, spannend toch wel donderdag... Laat je het even weten?!

Ik ben gisteren voor mn 2e gesprek geweest bij de psych. Ze gaf nu al aan dat er nog veel onverwerkt verdriet zit. Dus ik denk dat het goed is dat ik ernaar toe ga.

En inderdaad, de feestdagen komen we weer aan... Hoop dat we allemaal met mooi nieuws de feestdagen door mogen komen!!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieve meiden, wat kan ik eigenlijk verwachten tijdens mijn eerste gesprek met dr de Sutter?

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze zal je dossier (dos-zier, zoals ze daar zeggen) doornemen en je vragen stellen. Waarschijnlijk ook een echo maken. Dan zal eventueel verder onderzoek ter sprake komen, de behandeling besproken worden (ivf in jouw geval misschien), en ook is er gelegenheid om het over medicatie te hebben. Ik heb zelf om utrogestan en prednison gevraagd, destijds. (Heparine en aspirine gebruikte ik al via vaatarts ivm mijn Factor V Leiden.)

Suus

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    kan ik ook om medicijnen vragen of komt ze daar zelf mee?
    Wat kan ik vragen?

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je kan er zeker zelf om vragen, dat heb ik ook gedaan. Ik zou sowieso om aspirine vragen, om Utrogestan (progesteron) en om prednison. Met aspirine start je meteen, Utrogestanbollen breng je 3x200 in na eisprong of inseminatie, en met prednison begin je in principe bij positieve test, al zijn er ook onderzoeken die uitwijzen dat het zinvoller is om vóór de positieve test al met prednison te beginnen.

Suus

15. En wat ik me dan afvraag. Stel zij beslist tot IUI of IVF, moet je dan dat traject daar volgen? Lijkt me best heftig, ook als je ver moet reizen ervoor..

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee hoor, dat hoeft niet volgens mij. Kabouter bleef gewoon in ziekenhuis naar keuze, maar mét de medicatie uit Gent. En ik zou naar Düsseldorf gaan als het nodig is, ook met de medicatie uit Gent.

Dat is juist zo fijn, De Sutter wil juist graag meewerken om het voor jou zo te regelen dat het goed voelt en haalbaar is. Ze wint geen zieltjes, of zoiets. Best edelmoedig, want aan die consulten van al die Nederlandse vrouwen zoals wij verdient ze niets.

Nu ik erover nadenk: heb nog niet van iemand gehoord die op indicatie van De Sutter pas met ivf of iui startte. Maar kan me zo voorstellen dat zij een Nederlands ziekenhuis belt met de vraag of daar de ivf kan plaatsvinden als je niet in Gent wil ivf-en.

Suus

17. Das inderdaad wel heel lief van haar!!

Maar als je eigen ziekenhuis niet achter IUI of IVF staat, dan wordt het wel een beetje lastig lijkt me...

Nouja, voor mezelf ga ik eerst de 14e maar even afwachten!

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik weet niet hoe dat dan werkt, maar er zijn zeker Nederlandse ziekenhuizen die met Gent samenwerken, dus er zijn mogelijkheden. Als je eigen ziekenhuis niet wil meewerken, is het sowieso tijd om daar op te stappen. Denk ik.

Suus

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik wil heel graag terug naar mck, die willen wel samenwerken met andere zkh het lumc niet.

Ik ga het allemaal even opschrijven straks vergeet ik het.
    Vind het zo spannend.

als ik na 3x IUI niet zwanger ben gaan ze het met je bespreken, Ik zou in Mei 2011 pas IVF krijgen, maar ik raakte wel zwanger via een andere kliniek met IUI dus, IVF doen ze voorlopig niet meer in het lumc.

20. Daar zat ik ook al over te denken. Heb het ook met mn man besproken en hij staat daar ook wel achter. Maar goed, eerst de 14e maar eens afwachten... Nog 1 weekje..;)

Deel Deze Pagina