Het is zo ver... ik sluit me aan bij de kudde. Ik ga dit jaar met een vriendin naar de huishoudbeurs. Moet je echt een trolleykoffer meenemen of is dat een broodje aap? Gaat parkeren een beetje makkelijk? We hebben avondkaartjes, maar waarschijnlijk zullen we eerst 's middags door A'dam zelf hobbelen. En wat is in ieder geval iets waar je naar toe "moet"? Ik weet dat smaken verschillen, maar ik heb dus echt geen idee wat daar te zien en te doen is. Er staat wel een lijst met standhouders op de site, maar die is zo lang dat ik een beetje ontmoedigd raakte!
wens je veel succes doe goede wandelschoenen aan die heb je nodig hihihi het is super leuk maar zoooo druk en zoooo veel te zien altijd... en kijk idd uit voor de dames met trolleys want die rijden je zo over je tenen heen hoor ;P
Op de heen weg in de trein hebben een vriendin en ik ons eigen rot gelachen om al die vrouwen met dollie de trollies... Op de terug weg hadden we er ook 1 we hadden zoveel troep mee genomen dat het niet meer te tillen was dat ik daar maar een vette Trollie heb gekocht een lakding met i love shopping erop Dit jaar gaan wij weer heen en neem ik dollie de Trollie ook weer mee Gewoon lekker gaan rondlopen genoeg te zien !
Gewoon elke hal af struinen, en dan heb je alles gehad Parkeren wordt vaak wel goed in banen geleid, door parkeerwachters. Parkeren is wel duur. Ik meen dat wij vorig jaar 20 euro kwijt waren. Je kan een trolley meenemen. Daar zit een voordeel en een nadeel aan. Voordeel: je kan alles erin stoppen, dus minder sjouw werk. Nadeel: als jij door hordes dames heen wil om iets te kopen ( want bijna niets is meer gratis ) dan moet je die trolley ook door al die mensen heen slepen. Laat het gewoon ove rje heen komen. Ik ben nu 2 x geweest, ik denk dat ik pas weer ga als ik 50 ben ( lees: over 20 jaar ergens)
ja hoor, trolley is echt ideaal daar! je krijgt zoveel spullen die je mee wilt nemen, je sjouwt je anders een breuk. dan maar even lekker suf zo'n dagje met een trolley lopen hahaha
Als je rug je lief is neem je een trolly mee haha. Ik ging er elk jaar naartoe..lekker rondsnuffelen. Maar nooit een trolly...wel enorme rugpijn. Draag echt goede schoenen. In plaats van veel betalen om wat eten te kopen moet je gewoon naar het proefplein gaan
Hier inderdaad ook een trolley, ideaal, anders moet je zo zwaar tillen! En vind de overlast daarvan wel meevallen