Hoeveel kg aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BiancaB, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaB

    BiancaB Lid

    16 sep 2005
    23
    0
    0
    Huismoeder
    santpoort noord
    Hallo Dames,

    Ik ben erg benieuwd hoeveel iedereen tijdens zijn zwangerschap aan komt. Ben momenteel 19 wkn zwanger maar ben al 13 kilo aangekomen begon met 58 kg en weeg nu 71 kg en ben nog niet eens op de helft van mijn zwangerschap dus er komen nog een hele hoop kilootjes bij denk ik. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 23 kilo aangekomen (en ze is zelfs 7 weken tevroeg geboren dus in principe moest ik nog langer). Ik moet ook zeggen dat ik het niet eens stil kon houden tot 3 maanden omdat ik direct al een zichtbaar zwangere ronde buik had. Als mensen mijn buik nu zien denken ze dat ik 7 maanden ben. Herkend iemand dit

    gr. Bianca
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Veel aankomen herken ik wel, maar die zichtbaar dikke buik niet. Gister was er nog een collega (vrouwelijk en zelf ook kinders) die tot de ontdekking kwam dat ik zwanger ben. Oh zegt ze, wie is er eerder uitgeteld? Inge, Antje of jij? Dus ik zeg: ik! Zij weer: Inge en Antje zijn bijna tegelijk, begin augustus en jij dan eind juli?
    Hahahahahahaha. Nee, eind APRIL!!!

    Shocking! Ze had wel gezien dat ik iets voller werd, maar zwanger? nee, dat dan weer niet.

    Over aankomen... ben inmiddels 22 kilo zwaarder :(

    Groetjes van Kiki
     
  3. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik dus weer bijna helemaal niet he.. Ik woog 57 kilo voor dat ik zwanger ben en nu 61 terwijl ik wel een mooi rond buikje heb in het begin verloor ik 5 kilo, ik ben ndus in totaal 7 kilo aangekomen..
     
  4. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik ben 7 kg afgevallen, maar ondanks het gewichtsverlies begint zich een duidelijk buikje te vormen. Bij de 1e 30 kg en de 2e 25 kg aangekomen. Hoeft van mij ook niet. Maar eerst ook bij beiden afgevallen in het begin. Kun je nagaan in wat voor vreetstemming ik nog ga komen....
    Maar zie nu al op na de bevalling; niets meer passen..... hihi
     
  5. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    ja dat is mijn eerste dus ik ben benieuwd hoeveel nieuwe kleren ik moet aanschaffen straks.. Ik ga wel straks (ben in april uitgerekend) in de zomer lekler skeelen, fietsen en wandelen.. wil graag weer naar mijn oude gewicht.. mijn buik begint nu zwaar te worden hahaha
     
  6. Jeanet

    Jeanet Actief lid

    10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Ik ben nu 25 weken en ben ongeveer 5 kg aangekomen, mijn buik daarin tegen is enorm voor de duur van de zwangerschap. toen ik 15/16 weken was kreeg ik ook al de opmerking dat ik wel 7/8 maanden leek, nu is dit mijn 2e en bij 12 weken leek wel of alles meteen naar voren ging uitpuilen(ondanks het vele sporten op de sportschool) maar toch als ik zelf kijk vind ik het allemaal best meevallen, het gevoel zegt iets anders dan de daadwerkelijke omvang van mijn buik, het hindert mij tot nu toe nog niet en ook ik moet nog 15 weken dus waar zal dat eindigen, de vorige keer was ik 11/ 12 kg aangekomen die ik ook in mijn 1e week na de bevalling meteen weer kwijt was, de kilo's wel maar de uitgerekte huid was minder snel weg(eigenlijk nooit meer goed gekomen in mijn beleving.
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    wat leuk om te lezen , hoeveel jullie zijn aangekomen.

    ik woog 57,5 en ben nu 60 kg maar als ik zo door ga verwacht ik dat ik ook aardig wat aankom :oops: ( kwa eten ook al eet ik gezond )
     
  8. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    vriendin van mij is 24 weken en 3 kilo aangekomen
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik was bij de eerste 8 kilo in totaal aangekomen, maar wel een dikke buik, nu ben ik al 10 kilo aangekomen+ wat er de aankomende maanden nog aan zit te komen. Ik weet wel dat ik veel rustiger ben en weinig stress heb in deze zwangerschap, ik denk dat dat ook wel wat mee zou spelen, en het is natuurlijk nr 2 en vaak gaat dat ook wat harder.

    Liefs Carry
     
  10. BiancaB

    BiancaB Lid

    16 sep 2005
    23
    0
    0
    Huismoeder
    santpoort noord
    Jeetje, wat verschillend allemaal he. Als ik op de weegschaal kijk en in de spiegel dan schiet ik direct in de lag ik ben echt opgeblazen zo voelt het bij de vorige zwangerschap waren er ook behoorlijk wat kilootjes erbij (23) maar ik heb geen strieetje of velletje hangen alles is uit zichzelf weer strak geworden. Heb na mijn eerste zwangerschap gezegd als ik zwanger ben van de tweede dan ga ik alleen eten wat noodzakelijk is voor mij en de baby en ik ga er echt op letten wat ik eet en dan zal ik ook wel net als alle andere zwangere maximaal 13 kg aankomen. Nou de dag dat ik zwanger bleek at ik weer alles wat maar voor hand lag (nu nog steeds). Dit komt ook dat ik niet misselijk ben geweest. Het maakt mij nu niet veel uit hoeveel kilo ik nu weeg (zolang de gezondheid goed blijft) maar wel straks na de bevalling de kiloos moet ik wel weer zien kwijt te raken en dan hopen dat dat net zo als bij de eerste ging want anders heb ik een probleempje vind ik, ik ben namelijk erg ijdel en wil wel spetteren achter de kinderwagen.
    gr. Bianca

    gr.
     
  11. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik ben nu zo'n 5a6 kilo aangekomen en ben 24 weken zwanger
     
  12. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi allemaal

    Ik ben mijn hele zwangerschap ongeveer 14 kilo aangekomen .

    en nu moet ik er nog 5 kwijt . en dan zit ik weer op mijn oude gewicht .

    yvonne
     
  13. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik ben tijdens de zwangerschap van onze oudste maar 11 kilo aangekomen .
    Na de bevalling was ik lichter als voor ik zwanger werd :confused:
    Bij de zwangerschap van onze jongste ben ik 15 kilo aangekomen .
    Mijn dochter is nu een jaar en ben sinds een maandje of 4 pas al dat overgewicht weer kwijt .
    Ik heb er trouwens niets aan gedaan , ben niet op dieet geweest .
    Dat wil zeggen , heb het wel geprobeerd maar dan werd ik alleen maar zwaarder .
    Ik gooide dat dieet aan de kant en de kilo`s vlogen er van af :confused:

    Groetjes Joyce
     
  14. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben tot nu toe 8 kg aangekomen. Ik ben nu 28 weken zwanger. Ik ben in het begin van mijn zwangerschap heel erg misselijk geweest en dus niets aangekomen. En nu komen de kilootjes er wel aan ;) Nog kleine 3 maandjes..... :D
     
  15. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik ben in totaal 12 kg aangekomen... maar ben wel bevallen op 34 weken...
     
  16. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik woog voor mijn zwangerschap 64 kilo.
    Met iets meer dan 8 maanden ben ik bevallen en toen woog ik 80 kilo :( .
    De laatste weken vlogen de kilo's eraan.
    Na de bevalling was ik al snel 10 kilo kwijt, dat was in de eerste 2 weken.
    Daarna gingen de kilo's er minder snel vanaf.
    Nu weeg ik 65 kilo en die laatste kilo kan me niets meer schelen omdat we nu weer bezig zijn zwanger te raken :D .
     
  17. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben nu bijna 29 weken en ben al 15 kilo aangekomen.
    De laatste 5 weken gewoon al 6 kilo ..
    Ben benieuwd waar het eindigd
     
  18. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Net nog even op de weegschaal gestaan en ik ben inmiddels 11 kilo aangekomen. Ben benieuwd waar ik op uit ga komen.
     
  19. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    toen ik de tittel van dit topic zag staan kwam het eerste in mij op: VEEL TE VEEL :)

    groetjes Talia
     
  20. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hoi,

    Ik ben tot nu toe 1,5 kilo aangekomen van mij hoeft het ook allemaal niet zo heel veel te zijn!

    Groetjes,
    tamara
     

Deel Deze Pagina