er helemaal door heen zitten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samanthha, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samanthha

samanthha Nieuw lid

22 okt 2011
    2
    0
    0
    almere
    hoi allemaal

ik ben nu 39,2 en zit er helemaal doorheen
    ik heb al 2 kinderen van 3 en bijna 2 en slaap snacht helemaal niet of heel erg slecht.

ik ben overdag geregeld met de kids alleen en heb al een paar dagen last van been weeen en in me onderbuik.

is er iets waardoor ik kan zorgen dat dit gaat doorzetten?

gr

2. Dana

Dana Niet meer actief

Wil je vk je niet strippen? Het is het proberen waard ;) ik kan me voorstellen dat je er nu wel tabak van hebt met 2 kleine hummels die ook hun aandacht eisen.

Verder is er een bepaalde massage aan de voeten dat schijnt te werken (buitenkant hak) google er maar eens op.

Sterkte! Hopelijk heb je gauw je kleine in je armen.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik weet niet of je een bevalling zelf kunt stimuleren. Ik zou zeggen dat je mentaal 'overgeven' aan hoe de dag ook loopt het belangrijkste is. Kan je iets regelen voor je kindjes? Misschien je moeder langs laten komen? Of een vriendin die ook een kindje in die leeftijd heeft, zodat zij een beetje extra kan oppassen, en jij met de benen omhoog kan zitten?

Dat laatste stukje kan zwaar zijn he? Hopelijk zetten die voorweeen snel door in het echte werk!

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent. Vooral met 2 kleine hummels er nog bij.

Ik heb wel t eea gelezen of zelf opwekken, olie en thee ed, maar je kindje komt helaas pas als hij/zij er zelf klaar voor is. dus ik zou zeker niet zelf gaan 'prutsen'. Bel je VK/gyn, die kan medisch verantwoord je (hopelijk) helpen of minstens adviseren...

Succes meid...

5. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    He meid, wat vervelend.... hopelijk zet het allemaal snel door voor je. Dan kun je straks je hummeltje in je armen houden. Sterkte nog even!

Deel Deze Pagina