Wie heeft er ook ong. 20 jr leeftijdsverschil?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elisa, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    2048 hmm dan gaan we helemaal los, haha.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik herken het verhaal van slingding heel erg goed. Mijn vader was 70 en mijn moeder was 32 toen ik werd geboren... behoorlijk verschil dus. Ik heb daardoor ook mijn vader niet echt gekend. Ik was 5 toen hij werd opgenomen in een verzorgingstehuis, hij had Alzheimer en kende mij dus ook op een gegeven moment niet meer. Mensen dachten ook vaak dat het mijn opa was. Niet raar natuurlijk maar wel vaak vervelend voor mij.

Ik ben van mening dat leeftijd maar een getal is en als je van elkaar houdt is dat het belangrijkste.

Nu is mijn geval wel extreem want ik ga er vanuit dat de meiden met een oudere man nog heel lang van hem kunnen genieten... 20 jaar of 38 jaar leeftijdsverschil is natuurlijk heel wat anders.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mijn vriend is anderhalf jaar jonger dan mij en dat vind mijn ma errug vreemd...

maar zoals jullie met zoveel jaarverschil, als jullie nou gelukkig zijn? wie is een buitenstaanders om te oordelen over jullie?
    lekker doen wat jullie hart je ingeeft meiden, liefde laat zich niet leiden!

Deel Deze Pagina