Wie heeft er ook thuismonitoring gehad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Twinkeltjes, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Vanavond mag ik na 31 dagen ziekenhuis eindelijk naar huis. Daar zal ik dan dagelijks controles krijgen en nog maar 2x per week naar het ziekenhuis. Nou weet ik niet goed wat ik kan verwachten dus ik ben benieuwd welke dames dit ook hebben gehad, en hoe hebben jullie het ervaren?

2. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Jep hier vorige zwangerschap de laatste paar weken omdat ik een te hoge bloeddruk had en ze bang waren voor hellp. En nu weer sinds een week of drie tot de bevalling twee keer per week uit voorzorg.
    Gezellige boel hoor. Komt de vk met zo n draagbaar ctg apparaat. Net als in het ziekenhuis twee banden, een voor het hartje en een voor de weeen, ol je buik. Een halfuurtje eraan gekoppeld lekker op de bank liggen en ondertussen keuvelen met de vk. En na een halfuurtje plakt ze de uitdraai in je dossier en is het, tot de volgende keer.

STelt niet zoveel voor hoor. Ik profiteer er ook van als je vragen over de bevalling hebt enzo.

3. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Bedankt! Moest je ook tussendoor naar het ziekenhuis of dat niet? En controleerden ze alleen ctg of ook bloeddruk en temperatuur? En is je kindje uiteindelijk prematuur geboren of niet? Sorry voor zoveel vragen ;)

Deel Deze Pagina