Bowlen op partijtje... en dan?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by missmamsie, Jan 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn zoon geeft volgende week zaterdag zijn partijtje. Hij is afgelopen zaterdag zes geworden en nodigt vijf kinderen uit. We gaan bowlen en daar een patatje eten, waarna we terug lopen naar ons huis. Maar dan... Alleen het feestje in de bowling vind ik een beetje weinig, maar ik heb nog niet echt een idee voor de afsluiter... Iemand tips?

2. jessyd

jessyd Bekend lid

May 20, 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    een leuke film misschien?

3. knap

knap Niet meer actief

Meer dan genoeg.

Bowlen en daarna patatje,s eten. Misschien even daarna naar een plaatselijke speeltuin om even uit te razen en dan hoppa partijtje afgelopen.
    Is echt genoeg voor zes jarige. En daarna ben je vaak blij als de kinderen weer op gehaald worden,. Mijn advies is maak het partijtje niet te lang.

Wil je toch nog iets doen. Zie boven bijvoorbeeld plaatselijke speeltuin of laat ze even in zijn kamer spelen vinden de meeste kinderen ook erg leuk om bij vriendjes hun kamer te zien en te bewonderen.

Maar mijn belangrijkste advies en tip is toch maak het niet te lang.

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Oké... ik had wel allemaal ideetjes voor een combinatie bowling/Lego-partijtje, maar ik denk idd dat jullie (evenals mijn man) gelijk hebben en ik het Lego-gedeelte lekker voor zijn volgende partijtje bewaar. Ik heb de uitnodigingen al verstuurd met de tijden van 11.45 tot ong. 16.00u. Ik verwacht dat we om half drie thuis zijn en dan moet ik nog anderhalf uur overbruggen. Zoonlief heeft een tafelvoetbal gekregen voor zijn verjaardag, misschien wel leuk om daar een speelschema voor te maken... (of ik laat ze het 'zelf uitzoeken';)) of idd een filmpje. Of bij mooi weer idd. lekker buiten spelen (binnenspeeltuin kost gelijk ook weer 50 euro met zo'n groep). Desnoods houd ik nog wat spelletjes achter de hand. Maar ik maak het mezelf graag moeilijk, moet ik eens afleren;)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Inderdaad, gewoon bowlen, is echt genoeg, thuis geef je ze nog wat te drinken en ik denk dat ze zich dan wel vermaken met de tafelvoetbal. En mochten ze daar totaal geen zin in hebben (wat me onwaarschijnlijk lijkt), dan kun je altijd de tijd nog opvullen met iets als stoelendans.

6. Bri

Bri Niet meer actief

helemaal eens met knap130774.

7. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Wow, wat lang! Sterkte, haha.
    Mijn zoontje heeft ook gebowld op zijn verjaardagsfeestje voor zijn zesde verjaardag. Uit school gingen we eerst naar huis voor wat drinken, chips en cadeautjes. Om half 5 waren we bij de bowling, tot half 6 gebowld, daarna patatjes gegeten en iedereen weer thuis gebracht. Om een uur of 7 waren we thuis. Was echt lang zat, voor alle partijen.

Stoelendans hebben wij vorig jaar ook gedaan als opvulling voor het laatste kwartiertje, was ook leuk inderdaad.

Share This Page