Wie heeft er ook Utrogestan voorgeschreven gekregen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door S1978, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Kristel,

Met kippenvel heb ik jouw bericht gelezen en ik moet zeggen ook met heel veel verbazing hoe ze jullie in Gent hebben behandeld. Echt ongelofelijk. Ik kan me zo goed voorstellen dat dit een klap in jullie gezicht is en hoe verdrietig het is dat in hun ogen jullie engeltjes niet hebben bestaan. Onmenselijk, dat zulke harde uitspraken gedaan worden zonder dat zij daar bewijs voor hebben.

Ik vind het ontzettend moedig van jullie om door te gaan, verder te gaan met jullie mooie gezin. Ik zou misschien nog overwegen om een klacht in te dienen in Gent om de manier waarop jullie behandeld zijn. Ik vind het nogal wat hoe ze met jullie zijn omgegaan. Wellicht komt er niets uit maar dan kan je wel de boze gevoelens een plekje geven.

Ik heb in mijn tienerjaren een hele nare ervaring gehad met een gyn en ik heb er nog spijt van dat ik geen klacht heb ingediend.

Heel veel sterkte en heel veel knuffels èn een dikke kus!

S

2. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hoi meiden,

@kristel: wat een naar verhaal :( De mmm is al zwaar genoeg en dan zijn dit soort reacties zo overbodig en ook nog eens helemaal niet eerlijk. Ik vind het echt heel rot voor je dat het zo is gelopen. Ik vind het wel heel sterk van je dat jullie er zo'n sterke keuze uit kunnen maken. Ik hoop dat je daar ook daadwerkelijk vrede mee kunt vinden. Sterkte meis, want hoe dan ook, is het een hele moeilijke keuze die jullie noodgedwongen hebben moeten maken.

@FvdB: wat naar dat je zo ongerust was! Wel heel goed dat je het hebt gezegd en voor een echo langs mocht komen. Hoe kwam het dat je zo bezorgd werd, weet je dat? Of zijn het de gewone onzekerheden die door jouw lastige situatie nog veel zwaarder zijn?

we lopen ook met echo's nu weer gelijk, ook wij mogen volgende week vrijdag weer kijken naar ons kleintje! Bij ons zal het de laatste echo zijn, dan worden we nl ontslagen uit het ziekenhuis als alles goed is.
    We hebben morgen een gesprek over de prenatale diagnostiek en de combinatietest.
    We zijn er nog niet uit of we het willen of niet. Ik denk eigenlijk niet. Ik vind het echt een hele moeilijke keuze, omdat je dus eigenlijk nu al moet kiezen of je je kindje zou laten weghalen als het down heeft. En ik vind dat zo moeilijk om voor te stellen :( Wordt er ook heel naar van als ik er aan denk. Maar zoals we er nu over denken, willen wij waarschijnlijk niet voor die keuze komen te staan en gaan we de test dus waarschijnlijk niet laten doen.
    Jij weet wel zeker dat je zou beëindigen? of heb je andere redenen om de test te willen doen?

Verder ben ik niet meer zo veel op Zp zoals je wel gemerkt hebt. Ons forum zit grotendeels op whats app, maar ik moet ook bekennen dat ik er nu minder behoefte aan heb. Ik merk dat ik wat meer in mezelf gekeerd raak door de zwangerschap. Ook ben ik best moe en soms ook misselijk. Daardoor ben ik moe en duf na mijn werk en wil ik niets anders dan bank hangen. Ik blijf het ook moeilijk vinden om echt te bevatten dat ik zwanger ben. Ik probeer te genieten en soms lukt dat ook wel, maar ergens wil ik deze spannende weken het liefst wegslapen om met een dikke buik en een gegarandeerd gezond kindje erin weer wakker te worden. Ik denk/ hoop dat als je het gaat zien en de ergste kwalen over zijn, ik er wat onbezorgder van kan genieten.

nou, ondanks vermoeidheid, toch nog een heel epistel geworden :D

Ben benieuwd hoe het met jullie is verder!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi dames,

Weer ff een update van vandaag:

De echo was geweldig!! De kleine is al 3cm en hij/ zij zwaaide zelfs even naar ons! Alles zag er top uit! Geweldig gewoon!! We mogen nu naar de VK en laten het ZH achter ons.

Op 12 september hebben we een combinatietest. Ik vind dat wel ff spannend hoor!

@Vas: ik was vorige week zo bezorgd omdat alles mij ff te veel werd. Klopt het hartje nog wel? Leeft het nog? Enz. Ik was niet meer misselijk en mijn borsten waren niet meer pijnlijk. Dus ik dacht meteen dat het niet meer goed zou zijn. Stom, maar ik kreeg het niet uit mijn hoofd. Dus ik heb na 2 dagen dubben het ZH gebeld en mocht meteen komen. Alles zag er fantastisch uit, dus ik was weer gerust.
    Deze week ook echt genoten van het zwanger zijn. Vind het zo geweldig!! Ik hoop dat mijn buik snel gaat groeien zodat ik de wereld kan showen dat ik zwanger ben. Ook al weet men het allemaal, als ze het zien is toch veel leuker!:D

Ik ben super blij te lezen dat het bij jou ook allemaal fantastisch gaat! Neem de rust als je je moe voelt en heel goed dat je ZP dan ff laat voor het is.
    Aan jezelf en jullie wondertje denken en vooruit, werken, is nu het belangrijkste!

Geniet er van de komende tijd lieverd, je hebt het verdiend!

@S1978: hoe gaat het nu met je? Jouw buikje zal al mooi bollen nu?

Liefs!

Deel Deze Pagina