Wie heeft er ook Utrogestan voorgeschreven gekregen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door S1978, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Vasca: hoe was je test vandaag?? Hopelijk nog VEEL donkerder dan gisteren!! Spannend, ben benieuwd!!

Die van mij was nog donkerder dan die van dinsdag. Zal em later vandaag ff posten. Ga zo werken.

2. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi FvdB: Mijn test van vandaag was niet donkerder, maar wel ongeveer even donker als die van gister. Ik denk dat dat ook wel ok is. Heb gelezen en begrepen van andere mensen dat het lang niet altijd direct heel linear elke dag donkerder wordt. Maar het zijn nu echt goede duidelijke strepen die snel opkomen, dus ik probeer er maar op te vertrouwen dat het goed komt zo.
    Fijn dat jij van die knaltesten hebt hoor!

@weibli: welkom! Spannend hoor, nu gestart met utro. Ook al is het een lucky shot geweest bij je dochter, het betekent wel dat het kan. Dus nu met de utro ga je "gewoon" ook lekker snel zwanger worden :D. Veel succes!

I herken trouwens wel wat FvdB zegt, door de utro is het wel makkelijker de kwaaltjes los te laten, alles kan namelijk echt door de utro komen!

3. Weibli

Weibli Lid

28 okt 2011
    13
    0
    0
    First Place Mom
    Place of birth again
    FvdB en Vasca,
    Bedankt voor het welkom!
    ..en tis idd een lekker gevoel om de kwalen aan de utro toe te kennen, geeft mij zeker meer rust! Toch heb ik mn dpo's alweer een aantal maal op mn vingers doorgeteld hoor:D kan dat echt niet laten.

Mijn duimen draaien voor jullie! Het is wat mij betreft echt jullie tijd om met een dikke buik te mogen paraderen en vervolgens vol trots achter de kinderwagen te lopen! Vasca: je maakt gewoon iets minder snel hcg aan maar dat maakt echt niets uit hoor! Er komt vanzelf een vette streep:)

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Zoals beloofd nog de foto van de test van vanochtend.:D

5. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Mooie test fvdb! *beetje jaloers hoor*:)

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ow meis, dat is toch nergens voor nodig? Misschien maak ik sneller HCG aan? Jouw testen worden toch ook mooi donkerder lieverd!! Ik weet zeker dat je over een paar dagen ook een knallerd hebt!!

Vanochtend nog getest?? En vandaag bloed prikken of niet??

Liefs!

7. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @fvdb: ha, vandaag zelf getest, was wel weer iets,donkerder volgens mij. Zit nu te wachten op t bloed prikken... Ben super zenuwachtig!

8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Heb je de uitslag al?? Super spannend!!

9. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hoi fvdb: ik heb de uitslag en het viel tegen helaas. Althans het is na 4 dagen van 47 omhoog naar 230. Leek/ lijkt mij mooi verdubbeld, maar ZH is behoorlijk negatief helaas. T kan alle kanten op en ik moet wéér terug. Het is een ingewikkeld verhaal en trek t nu ff niet t allemaal op te schrijven, maar als je wil kun je t even lezen in mijn eigen topic (vu-meisjes, onder mmm clubs). Ik kom later nog wel weer schrijven, maar ben nu heeeeel moe van een emotionele dag...

Groetjes,

Vasca

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Och meis toch! Ik ga het meteen ff lezen...

Sterkte lieverd!

11. Weibli

Weibli Lid

28 okt 2011
    13
    0
    0
    First Place Mom
    Place of birth again
    Hoi Vasca,
    Wat jammer! Maar..het kan alle kanten nog op, ik duim voor jou!

12. Weibli

Weibli Lid

28 okt 2011
    13
    0
    0
    First Place Mom
    Place of birth again
    Ik vroeg me af of jullie ook last hebben van een opgezwollen binnenkant? Gebruik het nu 8 dagen en heb sinds dag of drie behoorlijk weerstand als ik opsteek?
    Normaal gesproken is dit mijn dag waarop menstr. begint, ben erg benieuwd! Mijn temperatuur is na ovu gemiddeld 0.2 hoger dan zonder de utro heb ik gemerkt, en vanmorgen op nod dag weer 0.2 hoger... Ik hoooooop!..en tegelijkertijd heb ik vrees..t zal wel niet zo zijn ( beter dat te denken )

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Bij mij is het inderdaad ook gezwollen van binnen. Dat hoort er bij, ik heb het van meer meiden gelezen.

Wat betreft je temp. Mij werd verteld dat het niet betrouwbaar is om met Utro te tempen omdat het je temp zou beïnvloeden en een vertekend beeld zou geven.
    Toch heb ik het de vorige zwangerschap ook gedaan en toen ging die inderdaad ook weer omhoog! Dus spannend hoor meis! Wanneer mag je testen?

14. Weibli

Weibli Lid

28 okt 2011
    13
    0
    0
    First Place Mom
    Place of birth again
    Omdat ik altijd op 8 dpo ong wordt denk ik maar dat, als ik op 10 dpo nog niet ong geworden ben, er een test aan waag.. Bij mijn dochter testte ik ook op 10 dpo positief. Ik heb de laatste maanden touwens al best regelmatig op 8 dpo getest als ik het gevoel had dat ik geen menstruatiepijn had. Sloeg natuurlijk nergens op maar kan het op zo'n moment toch niet laten.

Ik heb het ook ijskoud en heb keelpijn nu ( soms denk ik wel eens dat het tussen mn oren vandaan komt, ik voel me vaak niet lekker zo voor mn nod)

Hoe voel jij je? Lekker zwanger?:)

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik ben ontzettend moe, heb hoofdpijn en een verstopte neus. Maar vooral die moeheid, mijn God, daar had ik vooral gisteren echt ontzettend last van. Vandaag lekker de hele dag op de bank gezeten/ gelegen en lekker niets doen!
    Af en toe heb ik krampjes en dan slaat de schrik weer toe, maar het schijnt er bij te horen. Mijn borsten beginnen wat pijnlijk te worden, er zit ook een schijf in. Denk een groeischijf...

Vandaag 4-4 weken, dus we gaan steeds verder richting onze magische grens van 6 weken. Spannend!!

16. Weibli

Weibli Lid

28 okt 2011
    13
    0
    0
    First Place Mom
    Place of birth again
    @FBdB je kwalen een heel goed teken hoor, en nu al een schijf in je borst wijst ook op aanmaak van veel hormonen volgens mij! Top! Is dit nu de eerste zwangerschap met utrogestan toch? Erg spannend voor je zeg, ik ben inmiddels echt ziek geworden, kan niet meer slikken van de keelpijn en heb koortsaanvallen, ik klapper bijna m'n bed uit elke keer temperatuur is 39.5 dus nu helemaal niet meer betrouwbaar. Ben trouwens ook nog niet ong geworden dus lf al met een dag verlengd naar 9
    Nou ik blijf voor je duimen hiervanuit m'n bed!

@vasca,ik hoop dat het goed met je gaat! Voor jou duim ik ook!

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dit is mijn 2e zwangerschap met Utro. De vorige MK had ik ook Utro, maar een veel te lage dosering bleek toen. Nu meteen weeer zwanger en nu 600mg. Deze keer gaat het hopelijk wel goed.
    Ben nu 4-5 weken. Vanochtend de CB indicator gedaan en die gaf 3+ aan, dus helemaal top!!

Beterschap meid!! Misschien een griepje ivm innestelling?? Je hoort het wel eens vaker... Ik duim met je mee!

@Vasca: hoe is het met je?

Liefs!

18. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @fvdb: bedankt voor je lieve berichtje in mijn topic. Het gaat hier wel weer iets beter. We blijven toch gewoon hoop houden en hebben besloten dat we voor dit kindje willen knokken en hopen. Hoe eng en moeilijk ik het ook vind, ga ik dus proberen het niet nu alvast te ontkennen, alleen in de hoop dat het straks minder pijn zou doen. Maar eng vind ik het wel.

Ik heb (we gaan echt lekker gelijk op!) vandaag ook een CB gedaan. Zoals wel te verwachten gaf hij bij mij 2-3 weken aan. Op zich klopt het ook wel, want ik ben nu natuurlijk 4 weken en 6 dagen. Dus technisch gezien ook niet verder dan 3 weken. Wel cool dat hij bij jou al 3+ aangaf. jij hebt denk ik echt een hoge hcg waarde, want jij bent dus ongeveer 2-3 dagen minder ver dan ik, dus ik denk nu 4 weken, 3 dagen? Dus dan geeft de CB voor jou eigenlijk een week tot halve week te ver aan... Zou het ook nog kunnen dat het een tweeling is bij jou?:D;) Maar het zijn mooie waarden in elk geval.
    Stiekem zou ik graag elke dag willen testen met CB om te zien wanneer hij bij mij naar 3+ gaat. Als dat morgen of overmorgen is, zou dat natuurlijk heel geruststellend kunnen zijn.
    Maar daar vind ik ze eigenlijk wel net te duur voor.
    We gaan dinsdag opnieuw voor een bloedtest (hopen we) en dat geeft toch meer uitsluitsel dan zo'n CB, dus dat wachten we maar af.

@weibli: wat naar dat je zo ziek bent! Ik voel me rond nod en ook vaak rond eisprong ook vaak wat ziek. Moet bekennen dat ik koorts nooit echt erbij heb en dat wel wat extreem is, maar je weet t niet. En het feit dat je LF nu al langer is, is natuurlijk wel hoeraatje waard!

Nou ik ga maar weer even utro doen (;):D), zwanger zijn en mijn hoofd uit ZP halen!

Ik houd jullie op de hoogte! (en jullie mij ook hoop ik!)

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi Vasca,

Wat fijn te lezen dat je CB test goed was! Toen ik in januari, met mijn eerste MK teste rond de 4.5 - 5 week gaf deze 1-2 weken aan. Achteraf was het toen dus al niet goed. Dus de 2-3 weken bij jou is volgens mij goed nieuws hoor!! Ik hoop het zo voor je meis!!

Hier vandaag weer behoorlijke zenuwen. Net ff behoorlijke zeurende menstruatiekrampjes gehad. Schiet dan meteen in de stress, kan er niets aan doen! Ondanks de 3+ test van vanochtend... Ik denk dat ik dit toch blijf houden tot de 12 weken.

Morgen het ZH bellen. Moet de hysteroscopie nog afbellen die woensdag gepland staat. Wil dan meteen toch ff vragen om een bloedtest en als het ff kan ook alvast de echo plannen.
    Wij vinden het zo spannend allemaal!! Pffff...

Sterkte iedereen met de wachtdagen!

Liefs!

20. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    @fvdb: bedankt voor je berichtje, dat stelt toch weer een beetje gerust.
    En je zult het vast wel weten, maar wat die menstruatiekrampen betreft: dat hoeft echt niet zorgelijk te zijn! Het hoort ook gewoon bij een zwangerschap. Ik heb begrepen dat je baarmoeder eigenlijk altijd bezig is samen te trekken. Dat is heel normaal, doet ie je hele cyclus door. Alleen als je zwanger bent en er dus veel "gedoe" is rond je baarmoeder, kun je die ineens voelen. Het schijnt dat daar ook harde buiken vandaan komen, later in de zwangerschap.
    Dus probeer je daar maar niet gek door te laten maken hoor! Maar ja, met jouw geschiedenis kan ik me voorstellen dat je het nu heel spannend blijft vinden.
    We gaan gewoon samen, allebei voor een plakbeebje, ok? Deal!

Deel Deze Pagina