Hallo, Wy hebben begin december 2011 een miskraam gehad.nu zitten we alweer byna by de maand oktober wanneer we vorig jaar zwanger werden en we zyn nog niet zwanger....ik weet dat het zo weer een jaar kan duren....vorige x waren we in 3xzwanger en nu alweer 7rondes verder....soms wel frustrerend...ik krijg regelmatig opmerkingen dak er goed uitzie en glunder...dat vind ik super natuurlijk! Heb nu even regelmatig werk wat my waarschijnlijk erg goed doet! Nu lijkt het me fyn om met anderen over de tijd tot de positieve test te kunnen kletsen.wyzitten nu in mn vruchtbare periode op dag 14vandaag...nog geen positieve ovutest gehad mja we wachten af....hopelijk snel waardoor mn cyclus niet heel lang word....32/33 vind ik lang zat Wie wil er met my mee kletsen en de dingen delen??
Hey Spannend, Wij begonnen samen in het topic 'stoppen met de pil in juli' (waar de meesten zijn bevallen/ of bijna bevallen). Pff, jij moet ook al zo vreselijk veel geduld hebben. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. Knuffel, Kwebbel
he meid, Ik begrijp precies hoe je, je voelt. Ik werd na mijn miskraam ook maar niet zwanger. Het duurde bij ons 2 jaar voor dat we eindelijk weer zwanger werden. Ik wou je even een hart onder de riem steken en zeggen. Blijf positief en hopelijk krijg je zo snel mogelijk een positieve test!
Kwebbel, owja dat klopt!! Hoe gaat het nu met jou?? Ja ons geduld word op de proef gesteld! Mja begin aardig neutraal te worden en we wachten af.alleen maandelijks ongi is nog vervelend maar kank aardig relativeren na een paar uur.... Soura,jeetje 2 jaar! Zonder dat er iets mis was? Hebben jullie in de mmm ofzo gezeten? Nu zwanger wat gaaf! Gaatt goed?? Jullie tips om er minder mee bezig te zyn? Gelukkig gaat dat al wel goed maar soms vink dat zo moeilijk!!
Ja 2 jaar zonder dat er iets mis was. Ik was na het stoppen van de pil. In ronde 4 zwanger. Daarna liep het fout. En na wat onderzoekjes, mocht ik thuis een jaar zelf proberen! Na een jaar mocht ik eindelijk terug. Lapro semen onderzoek. Alles was goed. Daarna 3x iui, toen begon het opgeven al., Alle 3 mislukt. En plost in rustmaand voor iui 4, was ik ineens zwanger?! Er zijn mensen die gelijk zwanger worden, maar kennelijk zijn er ook mensen net als ik
Trouwens ik geloof niet dat er tips zijn, om te zeggen ooh ik ga dit doe om er niet aan te denken. Ik zeg gewoon 'tegen mijn mmm clubje' Gewoon huilen tot er geen tranen meer zijn, dan ga je hopen tot er geen hoop meer is. Op een gegeven moment, zal je zien dat je er vrede mee begint te krijgen. Dan raken de meeste plots zwanger
ik herken jou gevoel volledig! over onze dochter hebben wij precies 24 maand "gedaan". vorig jaar april zijn wij voor een brusje gegaan en ons geluk kon niet op toen ik begin juni al zwanger bleek.. helaas miskraam, augustus weer zwanger, weer miskraam, november weer zwanger en helaas weer een miskraam... 3x toe snel zwanger maar ook een miskraam... en sindsdien helemaal niets meer... ja een cyclus die een eigen weg is gaan lijden, veel bezoekjes gyn... maar enigste wat eruit is gekomen is dat we moeten wachten tot mijn lichaam weer hersteld is.. 3x in korte tijd is te veel geweest, maar iedere maand is er weer 1 te veel ... meis hopelijk gauw een blijvende zwangerschap voor jullie!
@ Spannend, wij hebben het afgelopen jaar 2 miskramen gehad. In februari was ik 12 weken zwanger, maar had wel steeds bloedverlies. Op de echo's was een goed groeiend babytje te zien. Met 12 weken en 4 dagen had ik ineens een miskraam. In mei raakte ik weer zwanger, eerste echo een kloppend hartje, maar te klein vruchtje. Met 8 weken was te zien dat het hartje niet meer klopte. MEt 10 weken kwam de miskraam op gang. Volgende week heb ik onderzoek naar de herhaalde miskramen, was mn derde in totaal. Maar we gaan wel weer proberen zwanger te worden deze ronde, uit de onderzoeken komt toch vaak niks. Ik vind het wel moeilijk om zwangere vrouwen om me heen te zien. Zeker omdat wij anders deze maand een kindje zouden krijgen en ik nu nog steeds niet zwanger ben.
Hey meiden,ik vind het fijn en leuk dat jullie met me hierover willen kletsen! Doet me goed te horen dak niet de enige ben *sorry* Ik lig nu ff plat.ben by mn ouders op de camping een dagje maar heb hoofdpijn en een rare gevoelige plek rechtsonderin mn buik,net alsof ik spierpijn heb maar dat kan niet.vanavond alsk thuis ben zal ik kyken om ff uitgebreider op jullie te reageren. Zou die hoofdpijn en die plek onderin mn buik een aankondiging van eisprong kunnen zyn? Nu dag 15.vorige rond dag 16knaltest.nu nog niet egt.heb een max cyclus van 33gehad dus hopelijk word het niet veel langer!! Vanavond weer klussen....nu om dedag en met knaltest paar dagen achter elkaar.dus denkk klussen tot en met eind van de week.daarna op vakantie en dus ook meteen opt wachtbankje.neem geen zwtesten mee.mn nodvan mn langste cyclus is 31augustus.dan zyn we nog niet thuis.dag erna naar huis.3september benk jarig dus alsk dan niet ongi ben wilk wel testen.misschien wel 2september omdat we met vorige zwangerschap ook op zondag positief hebben getest maar dat zien we dan wel.In ieder geval niet op de camping! Kga nog even genieten van het zonnetje en straks nog ff naart strand.
Ik wil je even een hart onder de riem steken meid! Kop op lieverd, het komt vast snel helemaal goed! Dat je lekker in je vel zit door je werk moet vast ook meehelpen aan een goed resultaat! Ik weet zeker dat het jullie weer gaat lukken!! Houd vol!! *knuffel*
He meiden, Ik wil hier ook wel meekletsen. He Kwebbel, zag dat je ook hier bent. Ik heb in mei een MK gehad na een jaar bezig zijn en we zijn nu weer opnieuw bezig. Ik vind het ook moeilijk om zwangeren te zien. Kan het wel relativeren omdat iedereen voor mijn gevoel in mijn omgeving zwanger is maar echt leuk vind ik het niet. Het is idd echt frustrerend dat het niet wil lukken. Maar ja, je hebt neit alles in de hand. Je bent dus echt niet de enige die rondloopt met al die emoties. Ben nu ook op zoek naar mijn ei en we zijn ook om de dag aan het klussen. En ik ga ook naar de acupuncturist en 3 sep naar de gyn. Hopelijk komt het nog een keer goed. Gezellig om te kletsen!!
Hey Loontje, gezellig!! Spannend22, zou kunnen dat die pijn wijst op eisprong. Maar ik heb er geen ervaring mee, ik voel mn eisprong eigenlijk nooit. Gaat het al weer iets beter met je?
hey meiden! Gezellig zo FBdB, hé wij kennen elkaar al van eerder uit een ander topic toch? bedankt voor je lieve woorden! hoe gaat het nu met jou? Loontje, dat is nog vers jou miskraam! vervelend! kwam het vanzelf af of heb je medicatie of curretage moeten ondergaan? bij mij kwam het gelukkig uit zichzelf na de (wat lompe) inwendige echo van de gyn. en na een jaar bezig te zijn geweest echt balen zeg van je mk! altijd natuurlijk maar na een jaar nog ff wat erger denkk. het zien van zwangeren vond ik in het begin ook echt vreselijk. dat valt nu gelukkig wel weer mee. die tijd ben ik zeg maar weer voorbij. je hebt zeker niet alles in de hand, eigenlijk maar goed ook toch. anders zou je nergens aan beginnen wat achteraf verkeerd afloopt...zo denk ik dan maar....en die emoties zijn er idd nog steeds...maar op een andere manier nu..maja mag ook wel na zo'n tijd na de miskraam. gezellig samen klussen hihi...hebben jullie een schema oid? werkt acupuncturist? 3 september moet goed komen want dan ben ik jarig waar ga je dan voor naar de gyn? Ook bij jou komt het zeker goed Kwebbel en anderen, vandaag voel ik me beetje grieperig....mn spierpijn in mn onderbuik is gelukkig over, maar dat heeft plaats gemaakt voor hele dag zeurende hoofdpijn net boven mn ogen, gister onderweg terug naar huis giga last van mn onderrug waardoor ik amper goed kon zitten en echt rechtop moest zitten in de auto en weer keelpijn. dit had ik de vorige ronde ook rond/na mn eisprong. kan het zijn dat ik mn eisprong heb gemist met mn ovutesten? ik heb nu een uur later dan ik normaal test getest ivm mn werk en voel me net als vorige ronde deze dagen....maja..dan heb ik met mn ovutesten niets gespot.. hier de foto, wat denken jullie? de onderste is van vandaag. hij is zeker nog niet positief, maar net iets meer kleur dan de anderen....maar omdat mn buikpijn weg is, dacht ik vandaag zo dat mn eisprong al geweest kan zijn..ik test tussen 17.20 en 18.20u...
Spannend, ik denk dat je eisprong eraan komt! Hij kan nu ineens gaan knallen. Ik ben nu al 9 dagen ongesteld en het is nog lang niet over. Mn lijf is duidelijk de mk nog aan het opruimen. Ben benieuwd hoe lang deze cylus gaat worden, kan varieren van 30 tot 40 dagen.
Hoi hoi, @ Spannend, ik heb pillen gehad om de MK uit te drijven en dat is gelukkig soepel verlopen. Geen gekke dingen ofzo zoals je zo vaak leest. We gaan 3 sep naar de gyn om te kijken wat er mogelijk is en of die iets kan doen. We zijn al eerder geweest maar toen was alles goed. We zullen het zien. We hebben geen schema ofzo maar wil rond de eisprong om de dag klussen voor de meeste kans en de rest van de maand doen we het gewoon wanneer we zin hebben. De vorige keer ben ik na 3 maanden bij de acupuncturist zwanger geworden dus hoop wel dat het werkt. Voel me er wel beter door. Kan het meer relativeren lijkt wel. Ik denk idd ook dat je ei eraan zit te komen. Het kan idd ineens knallen. Ik gebruik altijd testen van clearblue met een smiley. Ik vond dit wel duur maar wel heel erg duidelijk. Had vandaag dan ook een posi test dus vanavond en donderdag nog maar even aan de slag . En dan wachten. Heb ik zo'n hekel aan. @ Kwebbel, hoop dat je cyclus niet zo lang duurt en dat je ongi snel weg is. Meiden ben er vandoor. Moet zo werken. Kom van de week weer kletsen!!
Kwebbel, mn test was vandaag iets donkerder maar nog niet knal..wordt dus wel weer een langere cyclus dan dat ik ooit heb gehad daar kan ik wel zo van balen...maja..tis niet anders...en kunnen we langer klussen vanavond weer.... balen van je ongi..maar inderdaad je cyclus kan aardig van slag zijn na een miskraam...gelukkig was het bij mij aardig snel goed 49-29-30-31-32-33-32-... hopelijk valt het mee bij je met de lengte van je cyclus!!! Loontje, gelukkig is dat soepel verlopen! Je kan idd gekke dingen horen ja....dan komt het 3 september helemaal goed! jij gaat goed/positief nieuws halen bij de gyn en ik ga positief testen mijn man vindt zo'n schema wel fijn..hij zegt toch dat wanneer je zwanger wil worden je er het meest mee moet en kan doen in de vruchtbare periode...dus het komt er nu op neer dat we weinig tot niets buiten die periode om doen..maja dat maakt me niet zo uit momenteel...ik was vorige keer ook na 3 maanden zwanger, maar zonder acupuncturist...dat was zo snel dat we nu dubbel balen dat het "zo lang" duurt...het wachten duurt inderdaad zo lang als je iets wil he! Hier vandaag een iets donkerdere test, maar nog niet knal...dus zal mn cyclus wel weer langer zijn dan 33 dagen maar hij komt er in ieder geval aan! mn hoofdpijn is nog niet weg helaas..loop daar de hele dag al mee....verder dat grieperige gevoel vooral 's ochtends sterk, gelukkig neemt dat wat af gedurende de dag..maar voel me nu nog steeds belabberd...als mn lichaam er rond mn eisprong voor heeft gekozen dit "gedrag" te laten zien ben ik er mooi klaar mee ik heb wel goede afleiding nog, want ik ben in mijn werk in een goede flow en heb een regelmatig ritme..dus dat is niet verkeerd..ik pak alles aan wat ik interessant vind en plan mn dagen aardig vol... ik hoef nu nog maar 2 dagen te werken..donderdag en vrijdag en dan heerlijk 3 weken vakantie...3 weken waarin ik eerst bloeduitslag krijg volgende week en waarin ik over 3 weken ongi ga worden of kan testen....owja en ik ben ook nog jarig over 3 weken vanavond plannen? mijn man is plakken bij de mozaieken voor hier het fruitcorso...ik blijf thuis want lijkt me niet bevorderlijk om met mn hoofd boven die lijm te gaan hangen..helaas...
Hoi hoi, @ Spannend, hoop ook posi te testen voordat ik naar de gyn ga hoor maar ja we wachten het af. Morgen nog een keer klussen en dan weer wanneer we zin hebben. Ben benieuwd. Vervelend dat je je zo rot voelt rond je ei. Misschien zit er toch een griepje in de weg. Beterschap iig!! @ Hier rustig aan. Straks weer werken. Kom de week weer kijken!!
Loontje, wij testen gewoon positief deze maand..helaas is mijn cyclus weer langer vrees ik..maja dan kan ik mooi op mn verjaardag testen als ik niet ongi ben...dus zullen zien...voel me vandaag wel iets beter gelukkig....gister geklust..vandaag test afwachten of we nog gaan klussen vanavond...met knaltest doen we altijd 3 dagen achter elkaar..zo ist ook gelukt in oktober (hoe psychisch he) vanacht gedroomd dat ik een eigen baby had die ik vergat om om de 3 uur te voeden..zat vaak veel langer tussen..maar het gevoel eigen baby te hebben was zo gaaf!!!!
Ja goed idee, alle 2 een posi test!! Duimen dan maar. Hopen dat je cyclus niet te lang gaat worden. Fijn dat je je wel wat beter voelt. En het is idd super een eigen kindje. Heb jij al verdere stappen ondernomen om zwanger te worden??