Hoi meiden, Ik zou vandaag ongeveer mijn eisprong moeten hebben (hou mijn temperatuur bij op fertility friend), maar heb volgens mij nog nooit echt rekbaar slijm gehad rond deze periode. Het is wel waterig maar kan er geen draden van trekken zeg maar Terwijl als je hier en op de site van FF een beetje rondleest, dit toch wel een van de voorwaarden lijkt voor rond je eisprong. Wie herkent dit nog meer? groetjes, Vlijt
JAH, ik herken dit maar al te goed. Ik heb nooit iets gevoeld. Geen vruchtbaar slijm, geen eisprong die ik voel maaar.... ook geen aankomende ongi gevoelens. Het kan dus dat je dit niet hebt. Ik moet het met tempen en ovutesten doen om erachter te komen wat mijn lichaam allemaal aan het fabriceren is. Succes Groetjes Boes
Ik heb ook niets geen slijm gezien maar wel aan de hand van ovu-testen en temp mijn eisprong kunnen bepalen...
Ik herken het ook.. Geen rekbaar slijm.. Ben deze maand begonnen met ovutesten, dus we zullen afwachten. Ik heb een keer mijn eisprong gevoeld.. Ik vind het allemaal wel wat lang duren.. Ben sinds april gestopt met de pil.. We zullen gewoon rustig moete afwachten!!
hey allemaal, bedankt voor jullie reacties! Ik heb inderdaad wel altijd waterige afscheiding rond mijn ovulatie, dus dan zal het wel goed zijn Heb voor de 2e maand trouw alles bijgehouden op FF en volgens de statistieken heb ik weer netjes mijn eisprong gehad. Hebben goed geklust dus maar hopen dat het nu nu eens raak is lieve groetjes, Vlijt
meestal na 27-28 dagen. Nu maar weer wachten dus... pfff, vind 2de helft van cyclus altijd zo spannend!
Is ook erg spannend. Ik moet nog een week geduld hebben, probeer mezelf niet gek te maken, maar is soms toch wel erg moeilijk en helemaal na 3 miskramen