Hoi, Ik had laatst met een collega over dat ik vaak in de laatste week voor mij ongesteldheid zwangerschapsverschijnselen heb. Onder andere gevoelige tepels, vermoeidheid en krampen (net als menstruatiepijn). Nu zei mijn collega dat als je zwanger bent je in het begin echt geen krampen hebt of buikpijn, dus als ik dat heb dat ik er dan wel vanuit kan gaan dat ik niet zwanger ben. Is dat ook zo?
nee dat is niet zo. toen is zwanger was van onze kleine had ik de dag van de innestelling erge buikpijn en een paar dagen voor ik kon testen menstruatie achtige krampen ik dacht toen nog blijf zitten blijf zitten..(op de een of andere manier wist ik zeker dat ik zwanger was). dus je kunt best krampen hebben.
juist door die krampen (die ik normaal niet heb) weet ik dat ik zwanger ben... (nu 2x zwanger geweest..)
Ik heb altijd voor mijn menstruatie wel krampen, kan je die dan ook gewoon hebben tewrijl je zwanger bent? Leek me ook al zo sterk dat het zo zou zijn
de eerste weken van mijn zwangerschap heb ik beide keren een heel erg ongesteldheidsgevoel gehad. Er gebeuren toch dingen met je baarmoeder
Hier ook menstruatiekrampen alle 3 de keren. "Normaal" wordt ik dan na max. een halve dag ongesteld. Toen dat niet gebeurde wist ik de laatste twee keer in combinatie met de andere symptomen genoeg Ik duim voor je!
Ik heb met beide zwangerschappen heel duidelijk de innesteling gevoeld en in de laatste wachtweek een soort buikpijn gehad. Niet helemaal vergelijkbaar met menstruatiekrampen, maar wel een soort zeurderig gevoel wat uitstraalt naar de liezen. Bij mij is dit een duidelijk teken van een zwangerschap. En zeker de eerste weken is het normaal dat je een menstruatieachtig gevoel hebt, omdat je baarmoeder groeit. Dus wat je collega zegt, klopt niet! Is ze zelf dan al eens zwanger geweest? Anders zou ze hier zelf ook van op de hoogte zijn.
dat is echt onzin. toen ik zwanger raakte had ik hier een topic geopend dat ik bang was voor endometriose, omdat ik al dik een week behoorlijke buikkrampen had. dat topic is toen gesloten nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was.
Dikke onzin. Ik had toevallig geen buikpijn bij NOD, maar heb daarna en af en toe nogsteeds best erge groeipijnen gevoeld (steken en ongigevoel).
mijn collega heeft 2 kinderen en een paar keer een mk gehad we kwamen erop toen ik een keer er flink doorheen zat, omdat ik weer niet zwanger was en een andere collega net wel.
Ik heb nu al sinds dinsdag j.l. een " zeurderig" gevoel in mijn onderbuik en duurt dus nu al bijna 4 dagen... :S Heb ik anders nooit tussen eisprong en ongi dus... ben erg ongeduldig, maar het voelt heel gek... het zijn niet echt steken ofzo maar meer dat je gewoon constant je onderbuik " voelt" want pijn kan ik het niet echt noemen... hmmm, we zullen nog ff moeten afwachten
ik heb nu 3 dagen last van buikpijn gister met steken. ik ben altijd nog onregelmatig ongi geweest. maar heb niet de hele dag door last van mijn buik. tot nu toe alleen vanmorgen nog weer.. en nu een beetje een branderig gevoel in mn buik.