Vertrouwen op de lichte bloeding of op de smiley

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Even wat rare dingetjes op een rij en misschien kunnen jullie dit plaatsen.
    Ik test met de ovulatie testen van Clearblue (die 4 dagen van tevoren al aangeven of je een ei krijgt)

Ik begon de 11e met testen. Op de 11e had ik een rondje en op de 12e ook (niet vruchtbaar). Toen vanaf dag 13 heb ik alleen maar een knipperende smiley gehouden tot 21 januari (hoog vruchtbaar). In de ochtend van de 21ste was hij nog aan het knipperen en in de avond was het een vaste smiley (piek vruchtbaarheid).

Nu had ik dag 14 van mijn cyclus (14 januari) een klein beetje bloed verloren. Echt, ik kon het met 1 velletje wc papier redden. Wel veel rekbaarslijm bij het bloed.
    Ook heb ik vanaf de 13e of 14e dag al de hele tijd zeurderige menstruatie krampjes.

Nu had ik de 14e dag voor de zekerheid geïnsemineerd, omdat het wel eens een ovulatie bloeding kon zijn.
    Ook heb ik de 18e geïnsemineerd.

Wie heeft dit wel eens gehad? `Een bloeding wat wel de eisprong bleek, maar dat de test pas veel later positief uitwees.

Als ik uitga van de smiley, dan zal gister mijn ei wel zijn gesprongen en dan is de 5e mijn NOD, als ik moet uitgaan van die bloeding, dan is de 28e mijn NOD dag al.

Groetjes, Romy

P.s.

Ik heb PCOS, dus die testen zijn niet geheel te vertrouwen daarmee. Ik zou wel graag jullie ervaringen willen weten.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik ben geen deskundige en ik weet niet precies wat de invloed van PCOS kan zijn, maar ik zou in basis altijd uitgaan van de smiley.

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Oke, ik zal hem zo ff verplaatsen. Ik denk dat het met PCOS het geval is dat je een onregelmatige cyclus hebt en die paarse dingen die meten als het waren elke keer op als jij gaat testen. Okal zou ik nu een eisprong hebben en ik test vandaag voor het eerst, dat geeft hij toch een rondje aan, want hij moet eerst een aantal dagen hebben opgebouwd.

Ik heb ook nog die dipstick gedaan van Sensitest, maar daar werd ik deze maand helemaal niet wijs uit. Die was donker op de 14e en toen weer lichter en toen begon hij weer donkerder te worden.

5. Pitahaya

Wat vreemd dan... die paarse onthoud het dus gewoon? Kan zo'n ding dat?? En die roze doen dat niet?

Ik doe die van zwanger en kids ook, die zijn wel heel goed en goedkoop. Maar bij mij lopen ze ook niet op hor. Hij blijft elke dag een beetje hetzelfde en dan in eens een knaller.
    En ik heb ook pcos.

Maar als die van sensitest niet positief zijn, dan vraag ik mij toch af of je wel een eisprong hebt gehad.

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    @pitahaya

Ik heb met sensitest een dag een donkere gehad, echt donker! Alleen toen weer licht en toen ging ik voor de zekerheid omdat dat knipper ding zolang aan bleef houden, weer testen en toen was hij weer donker geworden. Ik heb dus meerdere positieve testen, maar met dagen er tussen.

Ja idd, hij slaat het op! Daarom als je een tekort aan testen zou hebben en je koopt een nieuw pakketje en je gaat met het nieuwe apparaatje aan de gang, dan heb je weer een rondje, want hij moet eerst meten. Heel vreemd allemaal... ben ik ook pas laatst achter gekomen hoor.

7. Pitahaya

Heel vreemd dan...
    Ik heb die paarse de prullenbak in gegooid. Ik vertrouw ze niet meer. De roze vind ik wel heerlijk in gebruik en daar heb ik dan ook duidelijk mijn ei mee gevonden.

Maar je had dus een knaltest van sensitest? Echt een positieve? Heb je daar een foto van? Want dan zou ik uit gaan van die hoor...

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Nee, sorry... stom van me!! De eerste 3 rondes maakte ik van alles een foto, maar we zitten nu ondertussen in ronde 7 en laat het gewoon op mn afkomen.

Maar had je misschien een idee wat die bloeding kan zijn? Is het misschien een ovulatie bloeding of toch iets anders... ik vind het allemaal maar vreemd. Sinds die lichte bloeding heb ik ook regelmatig een zeurderig gevoel en steken onderin mijn buik.

Die roze gebruikte ik eerst ook, maar aangezien deze beter leken, besloot ik deze te gaan gebruiken.

Ze hebben wel vaker bij mij gezegd dat ik meerdere eisprongen heb in 1 maand, maar dat springt dan toch allemaal te gelijk? Of ben ik gek? Anders had ik die verschillende knaltesten wel kunnen verklaren haha.

Deel Deze Pagina