hoi dames? wij zitten met een groot probleem . ik en mijn partner kunnen maar niet kiezen welke naam we moeten kiezen voor ons zoontje . wij twijfelen tussen MATTÉO OF MATTHIEU wij raken er maar niet aan uit, terwijl ik heel graag de kaartjes zou maken . we vinden MATTÉO wel toffer klinken, maar vinden dan MATTHIEU een stijlvoller naam . nu vragen wij ons af wat de mensen liever zouden horen? wat denken jullie? liefs natasha
Ik vind Matteo echt prachtig en stijlvol! Sterker nog ik heb hem zelf ook als naam voorgedragen, maar vriendlief vindt het niets. Succes met kiezen!! ( wij zijn er nog lang niet uit!!!!)
Het is allebei mijn smaak niet, maar als ik tussen die allebei moet kiezen dan vind ik Matteo ook mooier! Ook wat moderner.
haha wat leuk ,blijkbaar stemt iedereen op Mattéo . vind het tof, om zo eens de mening van een ander te horen . ik ben benieuwd wat de volgende dagen nog gestemd zal worden . liefs en alvast bedankt
Matthieu is klassieker, maar ik vind Mattéo toch wel stoerder klinken! Mattéo ben ik trouwens ook nog niet tegengekomen.
Ik heb gekozen voor matthieu. De bijde namen zijn zo en zo niet echt mijn smaak maar vind de eerste naam zo plat klinken. Succes met kiezen
Ik heb op Mattéo gestemd!! Heb ik nooit eerder gehoord, en matthieu wel Mattéo is moderner en leuker (vind ik )
tja,aan de poll te zien krijgt MATTÉO toch de helft van de stemmen he. we beginnen minder en minder te twijfelen . we zouden dan wel matthieu als de tweede naam kiezen. van mij zou het zeker al mattéo mogen zijn, maar mijn partner blijft toch nog twijfelen ( de eeuwige twijfelaar ) . natuurlijk is dat wel een naam die ons zoontje de rest van zijn leven moet dragen he . ik ben benieuwd of de poll de komende dagen dezelfde blijft , ofdat deze nog gaat wijzigen . hopelijk blijven jullie nog wat stemmen uitbrengen . liefs natasha