Wie heeft er ook zo genoeg van..?? opeens Niets meer kunnen doen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door FairyLaughs, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Tegen de 30 graden?!

Pffff, hahaha.
    Ach, kunnen we nog ff bruin bakken, gaan we gebruind de bevalling in ;)

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Heb gister mijn vriend een badje op laten zetten en dat is toch wel heerlijk nu hoor! Lekker met een boek in mijn badje :D Dat verzacht de pijn wel een beetje moet ik zeggen.
    Vooral met dat weer van volgende week!! :$

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Heej Assi..

Herkenbaar..
    Ik hou eigenlijk ook vol met zeggen dat ik nergens last van heb.. Maar als ik mezelf eens goed bekijk en naga.. Opgezette voeten.. alleen nog Crocs die aankunnen, lopen voelt niet prettig doordat de voeten stijvig zijn door t vocht..
    handen idemdito.. fijn om aardappels te schillen, groente te snijden of andere fijne bewegingen te maken..
    moe van niks doen.. terwijl mn hoofd vanalles bedenkt dat wel even of nog gedaan moet worden.. er komt me weinig door de handen..

Gaan douchen is een hele onderneming.. vooral voeten wassen, afdrogen en een paar sokken er aan zien te krijgen..

's nachts soms een hele poos wakker liggen en dan van ellende maar naar beneden gaan..

Maar ik hou me maar vast aan de gedachte dat t na de bevalling weer afzakt ( niet dat t direct over is.. )

Gelukkig kunnen we hier eens ff lekekr ons hart luchten..

4. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    pff ben blij dat ik niet de enige ben, maar heel stiekem zeg ik ook IK BEN HET ZAT! Maar ik zeg het niet hard op want ik ben nu 37 weken en denk yes nog maar 3 weken maar het kunnen er ook 5 worden, dus als ik het nu al ga roepen dan duurt het nog zo lang.
    Ik merk wel dat alles veel zwaarder word en ik heb nog een heerlijk mannetje van 3 jaar rondlopen die ook alle aandacht wilt.
    We moeten nog even volhouden meiden! Maar soms is het heerlijk om even te mogen klagen.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oh my...volgende week 30 graden. Ik denk dat ik verhuis naar de Noordpool....

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier is het echt al tegen de 30 graden en ik heb steevast alle rolluiken naar beneden aan de zonkant. Ik heb geen tuin/balkon en anders wordt het echt snikheet binnen.

Ik begrijp trouwens heeeeeeel goed wat jullie bedoelen. Ik heb net 3 weken vakantie gehad en volgens mij heeft de rust mijn buik/baby goed gedaan. Binnen 2 weken heb ik echt opeens een enorme toeter gekregen! De baby lag zelfs ietsje voor op de groeiecho, dus ik hoop stiekem dat het betekend dat hij/zij een beetje op tijd komt ;)

Mijn handen zijn inmiddels steeds stijver en zeker als ik ergens heen moet lopen worden ze helemaal dik. Idem met mijn voetjes (voetenbadje gisteren was dan wel echt heeeerlijk). Bukken gaat nog net, en ik merk ook dat ik heel gefrustreerd alles gewoon doe, ook al gaat het bijna niet. Iets oppakken van de grond wordt wel steeds lastiger, maar mijn babywas hangt net en er ligt nog genoeg voor een gewone en een handwas. Eigenlijk wilde ik dat vandaag nog doen...

Mede-zwangeren, laten we ons door de 30-graden-ellende heen slaan en hopen dat de waterijsjes bij de Lidl in de aanbieding zijn :) We doen het voor onze baby's !!!!

7. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Ben wel benieuwd hoor...is er hier iemand met kleine kinderen?

Ik lees dat veel meiden last hebben van de de hitte en ineens dingen niet meer zo makkelijk gaan...Dus vandaar mijn vraag...

Groetjes Najet

Deel Deze Pagina