27 dagen overtijd.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ganesh, 29 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hallo dames,

Inmiddels vandaag al 27 dagen overtijd. Vanaf 3 augustus tot nu al 6 testen gedaan maar zijn uiteraard negatief. Ik weet ook zeker dat ik niet zwanger ben aangezien we vorige maand niet veel intiem zijn geweest.

Komende vrijdag moet ik weer ongesteld worden.
    Vanaf 1 april gestopt met de pil en meteen netjes een cyclus van 30 dagen. Alleen nu dan niet.

Herkent iemand dit? Al eens iemand geweest die een maand heeft overgeslagen? Ik neem aan dat ik nu dus ook geen eisprong heb gehad aangezien je na een eisprong wel ongesteld zou worden.

Dank jullie wel .

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Als je twijfelt neem gewoon contact op met je huisarts. Als je pas 1 april gestopt bent met de pil kan het zijn dat je cyclus onregelmatig is, ook pas na een half jaar. Zou je wel zwanger zijn, dan zou een zwangerschapstest dit nu echt wel aan moeten geven. Ik zou gewoon de huisarts bellen.

3. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Dankje Jenneke voor je reactie.
    Ik wacht nog even af tot vrijdag of ik dan mijn menstruatie krijg. Misschien sla ik gewoon een ronde over.
    Ik hoop niet (maar helaas heb je dat niet voor het zeggen) dat ik een cyclus krijg van 80+ dagen, dan weet je ook niet waar je aan toe bent

4. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Vorige maand hetzelfde hier .. alleen heb ik nooit de pil of andere ac gebruikt..
    werd gewoon vele later ongesteld.. op cd 54 ipv 34
    Ik had toevallig die maand afspr bij de gyn en zij vertelde mij al dat er geen eitje genoeg gerijpt was.. maar weet nog steeds nietwwrm het zolang heeft geduurd vorige maand..
    gewoon afwachten denk ik en een Afspr maken

Deel Deze Pagina