Kan een van jullie mij helpen, heb toeschietreflex gevoel in me borsten. Heeft iemand dit gehad en was toen zwanger of is het ook mogelijk dat dit is ivm aankomende menstruatie? Beetje opzoek naar iemand met zelfde gevoel. Zoals bij meerdere maken mijn hersenen over uren. En maak ik mezelf helemaal gek.. Wil liefst morgen alweer gaan testen..
Ik begon 5 dagen voor NOD last te krijgen van mijn borsten. Pijnlijk bij de beugel van mijn bh, dat werd door de dagen heen alleen maar erger. Ik herkende het van mijn zwangerschap die eindigde in miskraam. Hopelijk is het een goed teken voor je!
Het is dus geen pijn, geen steken of iets dergelijks. Is meer brandend gevoel ouzo, herken het van de borstvoeding van mijn dochtertje. Het is echt toeschiet reflex.
Ik had dit ook. 1 week voor nod test gedaan en positief. Met '7' weken een echo gehad maar er was niks meer te zien! In het begin last van m'n bh, maar dat liep met de weken af. De
Ik ook toeschietreflex-gevoel (en nog wat andere klachten) gehad van eisprong tot ongeveer 1,5 week erna. Test leek twijfelachtig licht positief een paar dagen voor NOD maar een paar dagen later bleven de testen wit en inmiddels menstrueer ik. Ik hoop voor jou op een positieve afloop!