Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier Ben sinds maart 2015 gestopt met de pil. Dit is mijn 2e maand dat ik temperatuur. Mijn vorige cyclus was mijn temperatuur erg rustig. Deze maand vind ik hem erg onrustig en kan ik maar niet loslaten wat de dip na mijn eisprong kan betekenen... Iemand enig idee? ( de eerste verhoging in de lijn was na een avond goed stappen ) Groetjes melle
Vind dit rot kaartjes om af te lezen. Zoals ik het nu zie was je eisprong op de dag vd laatste dip. Dan heb je dus geen dip na ei gehad maar betekende die dip je ei op cd 22 (als ik het goed zie).
dankjewel voor je reactie. Ik had alleen zondag ( dag 20) een positieve ovutest... Zou ik dan alsnog dinsdag pas mn eisprong hebben gehad? Waar vul jij je temp in? Oozich vind ik de app wel heel fijn werken verder.
Ja dat klopt want je ei springt pas 1-2 dagen na je posi ovutest. In jouw geval dus 2 dagen daarna wat dus overeenkomt met ei op dag 22. En ik gebruikte altijd fertility friend
Oke, thnx voor het meekijken dan ga ik daar vanuit. Gaan we weer verder afwachten deze maand. Groetjes