Streptokokken B bacterie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door r0my, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames,
    Ik heb maandag 18-6-2012 een hysteroscopie ondergaan wat erg pijnlijk was, en heb zeker een week daarna nog met buikkrampen gelopen.
    Woensdag 20-6 ben k nog naar de gyn terug geweest omdat me buikkrampen nog steeds zo heftig waren en me temp verhoogd was die was 37.9
    Ze hebben toen een vaginale kweek gemaakt en ik heb net gebeld voor de uitslag: Een vaginale streptokokken B infectie.
    Ik kreeg helaas de assistente aan de lijn en die moest nog overleggen OF en hoe ze het gingen behandelen.
    Nu ben ik zelf ff gaan googlen om te kijken wat het precies is maar ik zie dus dat het vaak voorkomt in een zwangerschap.. ik slik nu nog de pil dus het lijkt me sterk dat ik zwanger ben maarja ik heb nu eenmaal een raar lichaam (2 baarmoeders, 2 baarmoedermonden, 2 vagina's) dus ik weet het niet meer zo goed met m'n lichaam.
    ik heb wel klachten gehad van misselijkheid, zeurende buikpijn uitstralend naar mijn rug en heupen en ben ontzettend moe!
    Het lijkt me echt stug dat ik zwanger kan zijn gelijk na een hysteroscopie en als k nog eens de pil slik.
    Ik heb afgelopen maand wel echt me eisprong gevoeld, heb dit ook overlegd met de gyn en die vertelde dat ondanks ik de pil slik dit wel kan voelen..
    Ik zit nu 4 dagen voor m'n nod en weet nou niet zo goed of ik nou toch wel of niet moet testen? Is dit te vroeg? Of vinden jullie het helemaal onzin om te testen of ik zwanger ben nav mijn verhaal? ik vind het zelf eigenlijk onzin maarja als ik zo mijn klachten optel en nog eens dit verhaal.. ik weet het gewoon even niet meer.
    Heeft iemand tips? :(

Groetjes Romy

2. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze hebben terug gebeld en er hoeft niks aan gedaan te worden. Gelijk gevraagd hoe dat dan moet als ik zwanger ben. Er word dan opnieuw een kweek gemaakt.. Weet ook even niet wat ik met mijn lichaam moet heb sinds vanmiddag opeens felle steken bij mijn baarmoeder net alsof er keihard aan getrokken word.. Ben net naar de wc geweest en ben ook een beetje bloed verloren heb dit nog nooit eerder gehad... Zooo vaag allemaal!! Denk dat ik misschien toch maar even een test moet doen voor alle zekerheid

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

En? Heb je vanmiddag nog een test gekocht/gedaan?

4. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja alleen hij was negatief het was ook 4 dgn voor me nod en het was geen ochtendurine. Vind wel nog steeds raar van die steekjes en die bloeding. Heb besloten om toch maar even me menstruatie af te wachten... Wel moeilijk hoor haha

Deel Deze Pagina