wie heeft er ook zon last van acne?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SunFlower85, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden, hier ook een puistenkop hoor. Heb ook altijd Diana 35 geslikt... Daarna nog microgynon en nu dus een jaar zonder.

Ik dacht ook van ik ga een verwijzing vragen naar de dermatoloog.

Maar nu had ik het weekend dus bij de Tuinen Tea Tree reinigingslotion gekocht. En een balsem en dag/nacht creme. En eigenlijk helpt dit dus ineens heel goed. Had ik niet verwacht.
    Om de dag doe ik 's avonds mijn gezicht in smeren met teunisbloemolie.

En nu even braaf elke dag mijn gezicht reinigen.
    En je hebt ook speciale dagcreme van Garnier (BB creme), die ook een kleurtje heeft en gelijk zonnefactor in zit. En is ook speciaal voor gevoelige huid e.d.
    Die gebruik ik nu ook.

Dus ja misschien de moeite waard om eens te proberen.
    Bij de tuinen was nu actie van 2e product voor 1 cent. Dus ja even ingeslagen. ;)

Het droogt gewoon mooi in ineens.
    Had al weken zo'n grote pukkel op m'n wang en wonderbaarlijk genoeg gaat het nu afnemen! Hij is bijna weg! :D

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @charise dat is een goeie tip ik zal eens gaan kijken hier :) bedankt he!

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Hier ook lastvan, gelijk nadat ik gestopt ben met il, alleen rond kin en rond de mond zeg maar. Gelukkig meestal klein en onopvallend maar sommige dagen is t erger. Baal er el qn want hd hiervoor nooit of bijna nooit last en nu veel meer onrust op de kin. Maar tis niet echt avne, meer pnzuiverheden.

Wat ik me afvraag wordt dat beter als je zwanger raakr of nof erger haha...

4. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Oja ik gebruik ook tea tree olie en regelatig reinigen enmqsker idd, af en toe naar schoonheidssalpn. Gelukkig bij mij niet erg genoeg om naar een dermatoloog te moeten, hopelijk wordt het beter.

5. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Bij mij gelukkig ook alleen op mijn wangen en kin maar wel veel met vlagen! En helaas wel echt acne.

Ik baal zo dat ik moet wachten van de dermatoloog .. opzich wel logisch als je 12 weken of langer geen zon mag zien maar ja... moet ik wel heel de zomer door komen!

ik heb de tea tree oil gehaald dus hoop dat het voor mij ook iets uithaald.
    Ik zag wel dat het australisch recept is.. ben benieuwd!

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey herkenbaar! Hie rook altijd de Diane 35 geslikt vanaf mijn 14e. Toen ik was gestopt hop weer terug die ellende. Iedereen kon het dus zien en raden hoe het kwam. Maar nu na mijn zwangerschap de mycrogenon 20 (hoe je het ook schrijft) gaan slikken omdat er nog een wens voor een 2e is en mijn puistjes zijn eigenlijk niet meer zo erg terug gekomen na mijn zwangerschap! Uiteraard ben ik er wel gevoelig voor en krijg ik ze nog steeds maar gelukkig veeeel minder daar voorheen.
    Echt tips heb ik niet. Ik ben altijd al clearasil blijven gebruiken, maar voor mijn gevoel helpt toch niks...

7. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    haha nee voor mijn gevoel helpt ook niets... ik was heel goed met alle producten van garnier, clearasil ook gebruikt!
    Maar dan denk ik ooh ja he thelpt het is wat minder en gegerandeerd dat de volgende dag er weer 10 bij staan.. zucht!

ik hoop dat het bij mijn zwngerschap ook wat minder word maar ben bang van niet!
    Eerst maar is zwanger zien te raken ;)

Deel Deze Pagina