Hallo,Allemaal Ik had een vraagje: Hoe lang waren jullie bij je man toe jullie besloten een kindje te willen??En om er voor te gaan? Ik hoor graag van jullie Liefs Mams
Hoi, Vriendlief en ik zijn (nog) niet getrouwd maar zijn nu bijna 3 jaar een stelletje en verwachten nu ons eerste kindje. Baby was niet gepland maar wel gewenst! Liefs, Elena
Wij wisten al lang dat we kinderen wilden, maar hebben gewacht tot we samenwoonden, getrouwd waren en tot de omstandigheden redelijk goed waren (allebei betrouwbaar werk, alle andere zaken geregeld etc). Op het moment dat ik stopte met de pil waren we 5 jaar samen en het was meteen raak. Ik ben wel blij dat we toch nog 5 jaar hebben gewacht hoor want ik denk toch dat je leven daarna nooit meer hetzelfde wordt en we hebben nu nog veel dingen kunnen doen met zn tweetjes, dus wel echt het idee dat we er nu aan toe zijn
Wij waren bijna 7 jaar samen toen we besloten hadden om een koophuis te gaan zoeken, en dan voor een kindje te gaan, maar toen bleek een maand later dat ik al zwanger was haha.
Ik was 13 toen ik verkering kreeg met mijn man. Op mijn 19de ging ik samen wonen met hem. Op mijn 20ste stopte ik met de pil. Helaas werd ik op mijn 23ste pas mama
Ik en mijn vriend ging na 8 maanden al samenwonen, eigenlijk wilde we na 2 maanden samenwonen al beginnen met kinderen maar hebben hier toch nog een tijd mee gewacht. Toen we er echt voor gingen werd ik niet ongesteld na het stoppen met de pil en toen ik ongesteld werd heeft het nog 6 maanden geduurd voordat ik zwanger raakte. Dus wij waren iets meer dan 2 jaar bij elkaar toen ik zwanger was.
na 4 jaar kwam onze zoon....hij was niet gepland maar wel heel erg welkom we wilde eigenlijk pas kinderen zo ronde leeftijd die we beiden nu hebben, ik 29 en hij 30 maar ons prinsje besloot eerder te komen
Ik ben na 7 maanden gaan samen wonen en ben nu inmiddels 7 jaar met mijn mannetje. Nog niet getrouwd maar dat vind ik ook niet het belangrijkste. Uiteindelijk heb ik 2 jaar geleden gezegd dat ik stopte met de pil omdat ik deze al 10 jaar slikte en als hij nog geen kids wilde hij maar eens voor anticonceptie moest zorgen. De eerste keer werd een miskraam maar inmiddels een mooie meid van 8 maanden. Beetje voor het blok gezet denk ik maar ik wilde nu wel eens weten of mijn lijf het ook zelf allemaal kon zonder extra hormonen.
Wij zijn na 2.5 maand gaan samenwonen, wij hadden het toen al over kinderen, maar wij woonden toen nog op een flatje en wilden eerst naar een huis. we hadden 3 jaar een relatie toen ik zwanger raakte, 3 maanden nadat we ons huis hadden gekocht.
Wij waren 2 jaar en 2 maanden samen toen ik een positieve test in mijn handen had. Niet gepland, maar wel heel erg gewenst. Ik gebruikte gewoon anti-conceptie. (Nuva-Ring) Ik ben bevallen toen we 2 jaar en 10 maanden samen waren! Enne, we hadden eigenlijk in gedachte om te wachten tot ik mijn opleiding had af gemaakt en alles. Rond mijn 22e hadden we er voor willen gaan, dan hadden we 5/6 jaar samen geweest..
3 jaar samen, 2 jaar samen wonend en getrouwt toen ik 5 maanden zwanger was van voor mij mn derde en voor hem zn 1e kindje.
Wij waren al 14 jaar samen voordat de pil de deur uit ging. Mede door omstandigheden heeft het lang geduurd, de wens was er wel altijd alleen niet de "meest ideale situatie". (werk, burnout, scheiding etc) Maar binnen vier maanden na pilstop al zwanger en inmiddels een eenjarige dochter.
Welkom op het forum TS. Toen mijn man en ik gingen trouwen hadden wij 2 jaar en een maand een relatie met elkaar. We zijn in september 2008 getrouwd en toen had ik het er al over met mijn man, wanneer we aan kinderen gingen beginnen. Mijn man was er nog niet meteen aan toe. Maar toen we 3 maanden getrouwd waren en ik het er vaak met hem over had gehad besloten we er toch voor te gaan. In januari 2009 ben ik gestopt met de pil. Niet wetende dat we een hele lange weg moesten afleggen om zwanger te worden, en nu zijn we nog steeds bezig helaas. Dat hadden we niet verwacht.
Mijn lief is koffie komen drinken, en nooit meer weggegaan. Wij woonden dus vanaf dag 1 al samen. Wij zijn nu 3 jaar samen en verwachten in juni ons eerste kindje
Al meteen samen als geliefden of gewoon roommates? 't Is wel heel erg liefde op het eerste gezicht! Wel mooi Wij waren 7-8 jaar samen. Man wou wel al eerder kinderen denk ik, maar ik moest eerst nog even het een en ander op een rijtje hebben .
wij zijn gestopt met de pil toen we 3 jaar samen waren, en nu zijn we bijna 6 jaar samen en eindelijk zwanger