Die troep kan me dan nog wel voorstellen (heb ik zo vaak gehad bij het laten doen van zulke klusjes, op het begin kon ik me er druk om maken maar nu niet meer ). Maar dat hij de resten van het tapijt mee heeft genomen zonder overleg vind ik wel echt heel erg schandalig! Ik had dat ook niet toegelaten persoonlijk, jij hebt er toch voor betaald....
Carpetright heeft volgens mij *altijd* 40% korting. Ze adverteren elke week "alleen deze zaterdag"... Moet ik altijd erg om lachen. Goh, alweer...
Haha.. Ja, heb je helemaal gelijk in. Verder uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de Carpetright 3,5 meter vloerbedekking rekent voor een trap, maar uiteindelijk maar 3 meter meegeeft.. Niemand die het nameet, en bij een trap kom je er toch niet achter.. Neemt de bekleder de rest daarom misschien mee???
Het is precies andersom, het stuk wat over was (een behoorlijke lap nog) heeft hij buiten tegen de muur gegooid zonder wat te zeggen. We waren toevallig dat weekend ervoor 3x naar de mileustraat gereden, dus ik was er een beetje pissig om
Wij hebben onze trap vorig jaar juni laten bekleden. Het is een dichte trap met 13 treden en een draai. De zijkanten hebben we niet laten bekleden. Even uit het blote hoofd geloof ik dat we iets minder dan 400 euro kwijt waren, inclusief een extra onderlaag voor meer comfort. Dat viel me harstikke mee! Nou moet ik er wel bij zeggen dat wij niet bij de duurste tapijten hebben gekeken. Ik vond het belangrijk dat het mooi oogde en duurzaam was, maar heb wel aangegeven dat ik mezelf een beperkt budget had gegeven. Dus toen hebben ze me alleen de iets goedkopere tapijten laten zien. Het resultaat is evengoed prachtig!
Ik vraag me ook af waarom ts niet bv bij kwantum zou gaan??? Kwantum huurt idd professionele bedrijven hiervoor in en is heeeeeeeeeeeel makkelijk ivm klachten als iets niet goed zou zijn!
Omdat onze hele familie bij dit bedrijf de trappen hebben laten bekleden, dus wij gaan dat ook doen (en misschien dat we dan korting krijgen). Verder heb ik er niks tegen of zo tegen de kwantum e.d.