ikke is bang

Discussie in 'De lounge' gestart door gaby1986, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

ik ga zo voor de 1e keer in 3 jaar naar de tandarts... en ik schijt hem gewoon echt.. ben gewoon zo bang. gelukkig heb ik een nieuwe tandarts en die weet heel goed hoe die met bange mensen om moet gaan, maar ja dat maakt mij nu niet minder bang.. :(

mijn zusje gaat mee, ook ter controle haha anders kom ik gewoon niet opdagen, ja zo erg ben ik ja!

hoop echt dat t meevalt.. !

liefs Gaby

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hoop het ook voor je, maar heb een leuk succesverhaal:

Schoonbroer is 1,5 week geleden ongeveer voor het eerst in 10 jaar weer naar de tandarts geweest, en hij had maar 2 (beginnende!!) gaatjes die maar een beetje opgevuld moesten worden!:D

Jij dus ook succes hihi:D

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik vind het heel knap van je dat je naar de tandarts gaat. En het is een goed idee om je zus mee te nemen. Wie weet valt het allemaal reuze mee. Een tandarts waar je je prettig bij voelt is heel belangrijk. En als je wat vaker zult gaan, dan wordt het denk ik op den duur veel makkelijker!!!

Heel veel succes!!! En petje af hoor

4. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    weet precies hoe jij je voelt ik ben ook erg bang voor de tandarts zit elke keer bevend in die stoel ben een keer 5 jaar niet geweest maar nu ga ik netjes elk half jaar voor controle hoeft hij ook bijna niks te doen :D

ik wens je veel suc6 en zet hem op het is zo voorbij;)

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh meid, wat spannend! heel veel succes straks! het valt vast 1000% mee.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Aansteller!....;)

Nee hoor, ik ben ook doodsbang voor de tandarts en als ik alleen ga ben ik meestal al weg voor ze me binnen roepen. Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal gewoon mee gaat vallen voor je.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ben ook erg bang maar dwing mezelf te gaan om het goede voorbeeld aan de kinderen te geven en als je geregeld agat dan kan de schade nooit heel erg groot worden.

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik vind je dapper meis!! Heel dapper dat je weer durft.
    Heel veel succes vanmiddag en gelukkig dat je zusje meegaat!
    Wie weet stuur je straks wel een berichtje van 'pfff ik weet niet waar ik me druk om maakte! Het viel allemaal zoooo mee'

9. gaby1986

dank jullie :)

nou k ga mijn tanden maar eens poetsen.. voor de 2de keer haha.. en dan over 10 minuten mij zusje ophalen..k zal jullie laten weten hoe t was...

tot straks..

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi gaby
    ik heb het ook niet zo voor de tandarts :)
    ze kunnen je dan ook zoveel pijn doen maar helaas
    we hebben ze nodig...
    en idd wie weet valt het hartstikke mee
    succes!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en flossen en stokeren he ;)

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel veel succes. Ik herken het precies. ook een hele tijd niet geweest, mijn tandarts was heel leif toen ik weer heenging. hij legde alles uit en heeft weinig gedaan. zo krijg ik ook weer vertrouwen erin. Heel veel succes!

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    GAby, Komt goed! ik was op een gegeven moment ook 4 jaar niet geweest en er was niks aan de hand. Mijn zus was 8 jaar niet geweest en die had ook niks. Alleen moesten haar verstandskiezen worden getrokken. Maar dat verdoven ze toch....

14. gaby1986

zo ben er weer.. heb niet al die tijd bij d etandarts gezeten hoor haha.. nou k heb een gaatje of 6 ofzo.. en alle 4 de verstandskiesen moeten eruit.. en moet ook een wortelkanaalbehandeling.. dus das nogal veel.. moet eerst naar t ziekenhuis toe een foto laten maken van de verstandskiezen en dan gaat de tandarts eerst kijken of dat die t zelf kan doen of dat ik dat bij de kaakchirurg moet laten doen.. vandaag hebben ze dus eigenlijk niks gedaan dan alleen beetje schoonmaken en foto's maken.. toch was k zo in de stress dat k wel ff moest huilen.. :) maar ja dat zal deze tandarts wel vaker meemaken..

hij was wel erg kalm en rustig en vertelde veel enzo.. nu moet ik 14 april weer terug en dan gaan we 1 gaatje vullen.. en dan 19 april naar de chirurg voor de foto en dan in juni 3x terug voor de rest...maar dit heb ik gehad... poeh poeh wat was ik blij dat k weer buiten stond..

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ow men, ik ben ook al 4 jaar niet geweest (ben verhuisd, tandarts zit 100km verderop, kwam van alles tussen en ben te bang om een nieuwe zoeken). Heb nu ook een enorm gat in mijn tand (doet geen pijn trouwens, maar kan wel eerdaags beginnen natuurlijk). Ben zo'n enorme schijtbak voor de tandarts, en nu natuurlijk zwanger en kan vast geen verdoving krijgen. 2 van mijn verstandskiezen zijn ook nog eens heel schuin doorgekomen, krijg al de kriebels als ik er aan denk..

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik wil ff zeggen dat ik het super dapper van je vind dat je dit toch gedaan hebt !

Mijn petje af voor je ... :D

17. gaby1986

dank je... maar ja.. dit viel opzich wel mee.. maar als k nu zo zie wat k nog allemaal moet doen eigenlijk.. poeh poeh.. heb wel de afspraak gemaakt dat als k zwanger zou zijn tussendoor.. we dit na de zwangerschap gaan doen want k wil niet verdooft worden als k zwanger zou zijn.. maar ja dat zien we tegen die tijd wel..

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Tuurlijk er komt straks natuurlijk nog veel meer op je pad maar het nemen van deze eerste stap is al ééntje verder die drempel over :D

19. gaby1986

ja dat is waar.. ben in ieder geval weer een keertje geweest.. :)
    zo is wel een last van mijn schouders zeg :D

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Veel succes met alles, ik moet ook weer maar durf ook niet...gek he na de laatste keer;) Gelukkig ben je er nu vanaf.

Deel Deze Pagina