Wat en "heerlijk"herkenbaar onderwerp. Ook hier onzekerheid alom; ik heb zondag negatief getest en wil wachten tot zaterdag voor we in de herkansing gaan. Moet erbij zeggen dat mijn cyclus wel wat onregelmatig is, maar de laatste maanden niet echt langer dan 30 dagen. 'k Heb ook veel last van maagzuur; dat heb ik anders nooit, dus 't zal de spanning wel zijn... Misschien is het voor ons allemaal toch wel raak: dat zou TE mooi zijn! Ik duim voor iedereen. Liefs, Sandra
Hoi Sandra, Spannend he.....ik hoop het voor je....! Ik heb voor mezelf de hoop al een beetje opgegeven hoor, zit eigenlijk meer te wachten op m'n ongie dan dat ik bezig ben met wanneer ga ik testen. De tijd zal het leren, maar weer wachten en wachten en wachten.... Liefs Nies
De CB was bij mij ook pas na 10 dagen positief maar helaas lipe dit voor mij niet goed af. Op de verpakking wordt ook aangegeven dat het voor kan komen dat je pas na een dikke week een posistief resultaat krijgt. grtn Nque
tja ik teste met de eerste pas 7 weken later positief. daarvoor waren alle testen (en ik heb er wat gedaan ) negatief. Het was mijn eerste ronde en de ha vertelde me dat ik echt nog aan het ontpillen was en niet zwanger kon zijn. Had zij het even bij het verkeerde eind he De volhoudster wint haha ik dus in dit geval Ik duim voor je dat het hartstikke raak is!!!
Mijn hoop voor deze maand is vandaag weer vervlogen.... beetje boel balen!! Voor Nies & alle anderen die overtijd zijn, hoop ik op meer geluk! liefs, Sandra
hey Nies ...hoe gaat het bij jou ? hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen @ dip ..balen meid ... liefs asjuh
Hai As, Nou nog niks hier...geen duivels....wel pijnlijke/gevoelige tepels en ben vandaag vaker dan normaal wezen plassen. Maar goed, dat zegt niet zo veel he...ik ga morgen weer testen, voor de laatste keer, als ie dan niet positief uitslaat dan weet ik echt zeker dat ik niet zwanger ben... Ik laat het weten hoor! Liefs Nies
Ik heb vandaag getest, 10 dagen overtijd en negatief getest, de hoop is voor mij nu gevaren. Ik ga naar de volgende ronde, maar moet nog wel even op m'n menstruatie wachten, laat maar komen.... Thanx voor het duimen en de lieve woorden meiden! Dikke kus, Nies