Hallo allemaal, Ben ik weer. Uren gisteren geslapen na de echo en pas net uit bed....moe moe en nog eens moe. En misselijk trouwens. De bloeding lijkt gestopt. Wat er nu nog komt is oud geronnen bloed (beetje donker bruinige sliertjes en korreltjes....sorry beetje onsmakelijk). Geen krampen gehad alleen gisteren een beetje. Maar weer afwachten. Was het maar de 24ste. Marina, hoop dat bij jou het ook allemaal goed blijft gaan. Spannend hoor. X Jille
Jille, wat slopend op deze manier zeg. Nu kun je nog niet genieten op je rose wolk. Ik hoop dat de 24ste allemaal goed zal gaan! Brenda en Marina hoe is het met jullie? Ik heb de buikgriep te pakken, heel fijn! Veel moeten overgeven en flink aan de diarree. Ik heb vanaf gisteren wat steekjes richting mijn lies. Verder heb ik nergens last van (qua zwangerschapsverschijnselen dan he). Even afwachten tot woensdag (mocht ik niet eerder ongi worden). Succes meiden ik denk aan jullie liefs Nikkie
Ja over 4 dagen gaan we testen, mocht ik nog niet ongi zijn dan he! Ik vind die steekjes wel raar. De ene keer voel ik ze rechts en de andere keer links. Ze zijn best pijnlijk soms...... Lijkt mij niet zo'n goed teken eerlijk gezegd....
Hoeft niks geks te betekenen hoor. Ik had ook soort van menstruatiekrampjes richting mijn liezen. Blijkt erbij te horen. Het is nog afwachten. 4 lange dagen.....poeh. Ik kon niet wachten en heb 10 dagen na de TP getest en zwanger! Dat was 16 dagen na het zetten van de pregnyl spuit. Succes. X Jille
Dat zou dan voor mij vandaag betekenen, 10 dagen na de tp. Ik heb geen pregnyl gespoten. Ik slik alleen oestrogeen tabletten en gebruik progestan balletjes. Gebruik jij ook nog de Progestanballetjes? MIjn arts zei dat als ik zwanger ben dat ik 10 weken door moet gaan met deze balletjes, jij ook?
Ik heb helemaal geen bolletjes moeten gebruiken. Het is volledig in mijn eigen cyclus gegaan. Heb alleen een pregnylspuit moeten zetten om mijn eigen ovulatie op te wekken en 6 dagen daarna is de cryo teruggeplaatst. Hopelijk test je woensdag positief. Gr. Jille
Nikkie,ik heb alleen pregnyl gehad ook alles in eigen cyclus. Krampen had ik ook,wil dus niks zeggen hoor! Heel veel succes woensdag met testen Geen bloed =goed toch? Jille,gelukkig dat het bloeden gestopt is.Ja,ik kan er ook nog niet echt van gaan genieten.. Geen bloedverlies meer hier.
Nou, hier net weer wel. Had vanmiddag wat hele lichte krampen en net op toilet weer rood verlies, wat nu alweer wat bruinig wordt. Ik word hier zo moe van! Ben trouwens heel gammel de hele dag en harstikke moe. Moet echt gaan liggen anders ga ik tegen de vlakte. Houd mijn lichaam me nu voor de gek of ben ik nog steeds zwanger?! Er zit nog een vruchtje, maar doet het wat? Wat een ellende na alle ellende. Maar we houden vol en houden hoop. Jille
Jille,wat rot zeg! niet eerlijk hoor. Gelukkig was er op de echo wel iets te zien wat overeenkomt met die 6 weken. Krampjes heb ik ook af en toe,kan ook van mn darmen zijn... En misschien een wondje in je baarmoeder oid wat bloedverlies opleverd? Blijf hoop houden ,ik tel samen met je af naar de echo hoor. Dan gaan we ook het hartje horen. Doe lekker rustig aan meid. Ik hoop zo dat je snel kan gaan genieten. liefs Marina
@Jille, vreselijk die onzekerheid. Kon je maar even in je buik kijken bij wijze van spreken. Is nu natuurlijk een en al onzekerheid. Toch zou je denken dat, omdat jij geen progestan gebruikt, dat dan het bloeden meteen door zou zetten als het misgaat. Ik gebruik progestan dus dat kan de menstruatie tegenhouden maar dat is bij jou niet aan de orde dus hoop ik dat dat een goed teken is. @Marina, ook voor jou zal de tijd naar de echo niet snel genoeg voorbij gaan. Ik duim met jullie mee. @Nikkie, Spannend voor jou dus, je moet nog testen. Hopelijk een dikke vette streep dan, alhoewel een dunne overtuigende streep ook niet mis is hoor. Ik gebruik ook progestan bolletjes. Moet daarmee doorgaan tot 12 weken. Zo ook met progynova. Maar mijn god wat heb ik een hekel aan die bolletjes. Het voelt zovaak aan alsof er bloed vloeit maar is dan het gesmolten bolletje. Dames ik denk aan jullie en volgend jaar voor ons allen een gezonde beeb. groetjes Brenda
heey meiden, Ik heb het vanochtend niet kunnen laten en heb toch getest.....negatief! Mijn buik voelt hard en heb zo'n ongi gevoel. OOk heb ik last van een zwaar kramperig gevoel. Dus ik denk dat mijn menstruatie snel zal doorzetten. Jille, wat vreselijk elke keer die onzekerheid! Ik hoop dat het bloeden nu is gestopt en dat je eindelijk een keer kan gaan genieten! Liefs Nikkie
oh Nikkie, Geef het nog niet op. Misschien test je over een paar dagen wel positief. Wie weet. Hoop het echt voor je. Ik duim! Bloeding hier weer gestopt. Maar word er simpel van! Groeten allemaal Jille
Goeiesmorgens, Sorry heb mezelf ff niet laten 'horen', maar vorige week zaterdag hebben ze bij ons 2 cryootjes teruggeplaatst. Heb expres een beetje afstand genomen van het forum... De afgelopen week is op zich best goed gegaan, alleen donderdag was een ramp! De dag kroop voorbij en ik voelde me verschrikkelijk! Maar dat was gelukkig maar 1 dag... Volgende week maandag mag ik pas bloed laten prikken, nog een weekje afwachten dus.... Groetjes, Sandra
Nikkie,misschien over n paar dagen weer een testje..hoop het zo voor je! Sandra,heel veel succes,jij zit ook in Tilburg he?Zal voor je duimen! Jille,nog maar 10 dagen voor je en dan weer een echo en gelukkig is het bloeden weer gestopt. Hier alles oke..
Hier weer rustig. Gisteren avond nog een klein beetje, maar nu niks meer. Wel de hele dag misselijk en moe en hele hele hele hele hele zere (.)(.)! Dus geloof dat er nog wel zwangerschapshormoon in overvloed aanwezig is. Ben nu 6wk en 2 dg zwanger. Hoop dat de echo over 9 dg een hartje laat horen! Succes Nikkie. Overmorgen opnieuw testen! Gr. Jille
@nikkie, bij ons in het ziekenhuis is het beleid pas na 3 weken te testen. Eerder zou de test negatief kunnen zijn maar nog veranderen naar positief. Geef dus de hoop nog niet op. @jille, succes ermee, hopelijk blijft het bloedverlies nu achterwege. Ook al is de kans groot dat het niks betekent. Toch is het vervelend. Hopelijk zien jullie over 9 dagen een hartje kloppen.