Nou dames er lijkt een patroon in te komen: Het is weer donderdag en ik heb net weer wat roze slijm met kleine draadjes bloed erbij. Zeer minimaal weer en geen krampen. Is al 3 weken op een rij op donderdag. Ben hardstikke misselijk en voel me zwanger. Dus het zal allemaal wel meevallen. Morgen maar even zien of het erger wordt. Zaterdag zal het dan wel weer weg zijn. Tjonge...bij mij moet het ook altijd ingewikkeld zijn met een hoop extra stress zeg. Maar goed. Ik ga maar van het beste uit. Nog maar 6 dagen tot echo X Jille
Hier ook stukjes 'slijm'verloren. Zal zo blij zijn als ik de 1e echo krijg,nog 7 dagen voor ons.. Heb niet zo heel veel last meer van kwaaltjes,maar ook geen kramp! Jille,levert toch weer stress op he bloedverlies.. Niet eerlijk hoor,het heeft al zoveel moeite gekost en nu willen we er van genieten 8)
Verdomme,weer bruinverlies net... meer dan de vorige keer,maar geen helder bloed of krampen. De schrik zit er weer in hier.. jille,hoe is met jou? En de rest?
Hoi Marina, Sh*t zeg! Hier is het weer rustig, heel klein beetje bruin slijm, maar minimaal. Dus geen rood deze keer. Ben nog steeds heel de dag misselijk en mijn borsten doen zo zeer, dat ik niet eens op mijn buik kan slapen en dat doe ik zo graag. Maar goed, ik klaag niet, ben allang blij dat ik zwanger ben. Hoop zo dat er woensdag hartactie te zien is. Duurt lang he en de aanloop er naartoe is ook zo super spannend. Als het erger wordt dit weekend, gewoon de verloskamers bellen hoor! Sterkte en aftellen naar donderdag! X Jille
Meiden wat spannend zeg, jeetje dat die eerste zwangeschapsdagen 'zo' moeten zijn, ik duim voor jullie en dan kunnen jullie straks heerlijk genieten! Nikkie weet je al meer?
Heey marina en jille, balen zeg elke keer dat bruinverlies! Succes met jullie eerste echo! Linda succes maandag met je uitgangsecho! Nu gaat het ook voor jou beginnen! Hier nog steeds niet ongesteld. Ik heb elke ochtend negatieve testen! Dus ik zal echt niet zwanger zijn. Van mij mogen de duivels wel komen! Ik wel elke dag last van steekjes richting mijn liezen. Geen idee wat dat is. Ik heb voor a.s. maandag een afspraak gemaakt met mijn arts. Hij moet maar eens kijken waarom ik niet ongesteld word. Liefs Nikkie
Linda,succes met je de echo! Nikkie,wat raar zeg...ik hoop het zo voor je dat het toch zo mag zijn...misschien dat je dokter even bloed laat afnemen,dat moet duidelijkheid geven! Jille,balen he,dat bruinverlies,nog een paar dagen en dan de echo. Hier weer bruinverlies,net nu ik dacht dat het weer opgehouden was begint het weer.. Nou meer dan afwachten kun je niet he. Groetjes Marina
Hier weer bruinverlies,word steeds meer...ook kleine stukjes bruinig weefsel in mn urine.Wat zou dat nou weer zijn? Geen krampen,hoop zo op n goede echo donderdag. Soms een beetje misselijk,heel licht gevoelige borsten en heel erg moe,maar mag niet klagen. Of zou ik te weinig zwangerschapssymptomen hebben?Ja,maak me daar weer druk om,of zou de beeb me gewoon niet zo ziek maken? Jille,hoe is het met jo,nog n beetje vol te houden?
Hoi Marina, Tjonge het stopt maar niet he. Wat een onzekerheid. Nog 4 dagen Marina en dan verlossend bericht! Met mij gaat het goed. Ik heb geen bruine afscheiding meer. Was afgelopen donderdag ook zeer weinig en heeft niet doorgezet. Ben verschrikkelijk gammel de hele dag door en hele zere borsten. Dus hoop maar dat dat goed is. Als je wat minder misselijk bent wil dat niks zeggen hoor. Vriendinnen van mij zijn stralend zwanger geweest en zijn nog geen greintje misselijk geweest. Hooguit moe, maar daar is alles mee gezegd. Zolang het geen krampen zijn en niet doorzet is het toch goed moeten we maar vanuit gaan. Maar je maakt je gek....i know! Nog paar dagen volhouden en anders morgen gewoon fertiliteit bellen, misschien mag je dan ook komen scheelt weer een paar dagen stress. Succes en sterkte. X Jille Nikkie: hoe is het?
heey meiden, Marina, telkens dat bruinverlies ggrrr. Ik kan me voorstellen dat je daar elke keer onzeker van wordt. Maar je hebt bijna je echo. Ik hoop dat je erna gerustgesteld bent en lekker kan gaan genieten! Jille, fijn dat jij geen bruinverlies meer hebt. wanneer heb jij weer de echo? Linda, hoe was het gegaan? Ik moet vanmiddag naar de arts. Ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel elke dag last van steekjes richting mijn liezen. De ene keer rechts de andere keer links, heel raar! Heb vanochtend nog maar even getest, die was negatief. Dus ik verwacht er niks van, maar ik wil dan wel eindelijk eens verder kunnen gaan. Dit is ook niks dat wachten...... Liefs Nikkie
Al dat rot bruinverlies en nikkie ik duim voor je hoe was het? Meiden ik mag van start! Vandaag eerste spuit Puregon! Nou nu dus super duimen, ben nu al zenuwachtig voor de 1e echo, please please please geen overstimulatie! (hogere kans met pco) Nou meiden ik ga ervoor!
Linda: succes hoor! Nikkie: wat zeiden ze op het ziekenhuis? Marina: hoe is ie? Ziekenhuis nog gebeld vandaag? Overmorgen mag ik voor de echo.... spannend en als er een hartje is, komt de volgende moeilijke vraag. Vlokkentest of niet? Maar eerst de echo! Groeten Jille
Helaas is mijn zwangerschapshormoon gedaald van 126 naar 41, dus is het ALWEER mislukt! Word er een beetje moedeloos van onderhand....
Hoi Sandra, Gadverdamme zeg! Had je meteen bloedlaten prikken en konden ze toen meteen al zien dat het gezakt is, of heb je daarna nog een keer laten prikken? Had je bloedverlies? Wel enorm K*t zeg! Ik heb morgen echo, vind het super spannend. Hoop echt dat het goed blijft gaan. Hier geen bloedverlies meer gehad sinds ruim een week en nog steeds super misselijk en moe en zere borsten. Hoop dat er een hartje te zien is. Sterkte. X Jille
Sandra, wat vreselijk klote! Ik snap goed dat je hier moedeloos van word! Dit is echt k*t! Linda, voor jou is de spannende tijd aangebroken. Ja het lijft met PCO uitkijken dat je geen overstimulatie krijgt (ik heb ook PCO). Succes! JIlle, veel succes morgen met je echo. Ik hoop dat ze een mooi hartje kunnen horen! Gisteren ben ik naar mijn arts geweest. Door het gebruik van Progestan balletjes blijft mijn menstruatie uit. Dus daar moest ik direct mee stoppen. Hij gaf aan dat ik ongeveer over 3 dagen ongesteld moet worden. Dan mag ik weer beginnen met spuiten. Dus deze ronde is weer niks geworden helaas. Nu mogen de duivels snel komen zodat ik voor de tweede IVF kan gaan! Succes allemaal Liefs Nikkie
Nikkie, Kl*te zeg. Wel fijn dat je meteen mag beginnen met spuiten en dat je niet nog een stop maand hebt. Hoop voor je dat de 2e ivf beter zal gaan en meer geluk brengt. X Jille
Sandra..wat kl*te zeg! Ben je zoo blij,en dan dit weer. Hebben jullie nog meer cryo's of gaan jullie weer het hele schema herhalen? Nikkie,shit zeg,ook voor jou geen goed nieuws dus,vind het wel heel goed van je dat je meteen weer verder gaat!Ik hoop zo het deze ronde wel gaat lukken. Linda,op naar de 1e fm,hopelijk een normaal aantal mooie eitjes.Succes hoor! Jille,hopelijk heb jij morgen wel goed nieuws!Mag je s morgens al komen of moet je de rest va de dag in zenuwen zitten? Hier weer bruinverlies,alleen s morgens..Geen kramp of helder bloed. Heb het ziekenhuis niet meer gebeld.Moet zowieso donderdag op evaluatiegesprek. Ben wel erg bang,maar blijf hopen op n mooie echo.