Ik heb in mijn album een echo foto zitten van vandaag! Even showen natuurlijk! Succes voor morgen! X Jille
Pat: En? Hoe is het gegaan. Heb je de reis naar Dusseldorf kunnen maken en hebben ze een cryo terug kunnen plaatsen? Hoop het echt voor je! X Jille
haha wat fijn dat er aan me gedacht word... De reis heb ik gelukkig kunnen maken, vanmorgen kregen we pas om half 9 de uitslag of ze goed ontdooit waren. Ze vertelden toen dat de cryo's goed ontdooit waren en toen we aankwamen bleek er toch een te zijn die niet verder was gaan delen.... dat was wel even balen, maar op dat moment word de goede cryo teruggeplaatst dus waren we ook heel snel weer blij. De vorige keer na de TP van de embryo's had ik vreselijke krampen na de TP tot misselijk aan toe(echt een soort van miskraam-gevoel) volgens de arts kon het heel goed mogelijk zijn dat het daardoor mis is gegaan...Vandaag na de tp geen krampen gehad dus ik zie het een stukje positiever in. Dus 1 goede cryo is teruggeplaatst en de 23ste mogen we voor een bloedtest komen....spannend [-o< Jij veel plezier met je echo morgen...je kan er nu lekker van gaan genieten want je weet dat alles goed is...
Jeetje, wat gaat het dan ineens weer snel zeg! Sommige cryo's vallen meteen na het ontdooien uit elkaar...die zijn dus meteen afgeschreven. Anderen blijven in elkaar...dan is het afwachten of ze door gaan delen en door blijven delen. Vandaar dat het tot het laatst eigenlijk spannend is (zo hebben ze ons uitgelegd). Balen dat 1 het dus toch niet heeft overleefd maarr....*onze eeuwige optimist spreekt* JE HEBT 1 EMMIE IN JE BUIKKIE! Wat goed zeg! Heel veel succes deze wachtweken! Ik hoop dat 2009 spetterend begint voor jullie! Ik had echt nog wel aan je gedacht..maar was compleet de dagen kwijt, sorry!
Hoi Pat, Super! Jammer dat die andere het niet gered heeft, maar zoals Elmo al schrijft! ER ZIT ER 1 IN! Dat die maar lekker mag blijven zitten en jullie voor een knallend nieuwjaar laat zorgen! Ik net dvd echo gehad. Er waren vier echoscopistes die allemaal wilden oefenen. No problem Kon ik langer kijken naar die frummel! Hij/zij was echter niet zo beweeglijk als dinsdag en lag met de rug naar ons toe, dus moest wat geport worden zodat ie zijn gezicht liet zien. Wel super leuk. Vanavond dvd aan manlief laten zien en de opa's en oma's natuurlijk! Nu heb ik ongelooflijk zin in een kaasbroodje op naar de Bakker! Succes met wachten! X Jille
Zo de eerste wachtdag zit erop....nog 10 te gaan.... Ik ben er gelukkig rustiger onder dan toen ik de tp had na de icsi, ik zit niet het hele internet af te pluizen naar verhalen enzo... Ik vergeet zelfs met sommige dingen dat ik een tp gehad heb....dat zal vast nog wel veranderen eind volgende week, maar voor nu eventjes trots op mezelf Jille leuk hoor zo'n dvdtje, is het echt een filmpje of zijn het foto's? Elmo, Er zit idd 1 EMMIE IN MIJN BUIKKIE! en daar ben ik erg trots op! Nu hopen we maar dat ie negen maanden wil blijven zitten! x pat
Pat, fijner dat je je rustiger voelt! Hopelijk kun je daar ook goed aan vasthouden Jille, super dat de echo zo goed was! Blijven genieten meid! Elmo, weten jullie al meer over wanneer, en hoe nu verder? liefs
Hoe gaat het bij jou dan Esser? Moet je wachten op je eisprong deze maand of moet je ook nog een maandje langer wachten? x
Hier wordt het sowieso 2009 ivm winterstop (wilde al wintersport typen :S haha) Esser, ben ook wel benieuwd wat jullie plan is!
Voor onze cryo poging; vanaf cd 1 starten met het slikken van progynova, dit volgens een vast schema. Tussen cd 10 en cd 13 een controle echo. Vanaf cd 14 weer die (stomme/vieze) utrogestan bolletjes gaan inbrengen 2 maal per dag. Dan op cd 17 de TP..... Verwacht mijn ongi zo tegen de kerstdagen, zou betekenen dat de TP zo rond 09-01 kan zijn. We hebben 6 cryo's en deze zijn verdeelt over 3 rietjes. Zal dus bij goede ontdooing en tp van 2 emmy's zijn. We'll see......... Hoe is het met jullie? Rustig aan? liefs
Ik had hetzelfde schema. Alleen gaat hier nooit iets normaal dus werd het helemaal anders. Ik had een eigen follikel en ook een serieuze eisprong. Ze zijn toen verder gegaan in eigen cyclus. Helaas...het was niet gelukt. Wij hadden er 3, elk apart in een rietje (waren echt heel goed volgens de embryoloog). De tweede was goed, dus nog 1 over. Tot die tijd zal het hier dus ook wel rustig zijn...hahah. Hier weer beginnen bij ongi, in 2009 dus.. Ik hoop dat mijn eigen lichaam de meds het werk dan maar laat doen.
Elmo, begrijp ik nou goed dat je ook nog een keer in eigen cyclus hebt gedaan? Ik ben (nog...) helemaal niet thuis in cryo terugplaatsingen.
Jullie beginnen dus alletwee in januari...spannend, Ik ga heel hard voor jullie duimen! Jille mooie echo, is het zijaanzicht toch? of kijk ik verkeerd? Ik heb sinds vanochtend telkens hele kleine steekjes in mijn borsten en nu begint het dan ook echt dat ik er veel mee bezig ben Ik was er de afgelopen dagen zo lekker relax onder en nu begint het helemaal te kriebelen... Ik weet niet eens of dat al wel kan, dat je nu al iets voelt.... Mijn emmy is direct na de bevructing ingevroren dus was ie maar 1 dag oud toen ie ontdooid was...De TP was 2 dagen na mijn eisprong en het was ook de tweede dag voor de emmy...Ik zit nu dus 7 dagen na mijn eisprong..dan kan je toch eigenlijk nog niets voelen? Ik merk het, ik word gek van mezelf...ik ga maar eens even mijn gedachten verzettene en iets nuttigs doen x
Ik weet niet of ik jou goed begrijp....? Ik heb 1 cryo poging gedaan, deze werd een eigen cyclus terugplaatsing (dit was niet de bedoeling).
oh oke! ik dach dat ze de cryo wilde terugplaatsen maar omdat je ook een mooe follikel van jezelf had, dat ze hadden besloten tot icsi in eigen cyclus! maar niet dus. nu snap ik m
Inderdaad Pat; in januari! Volgende week als het goed is mijn ongi, en dan dus beginnen met de progynova. Merk nu al aan mezelf dat het weer spannend gaat worden Idd duimen, maar voor jou nu helemaal hoor! Snap goed dat je er het liefst compleet relaxed bij wilden voelen.... Maar goed, herken wat je schrijft dat het toch gaat rommelen en kriebelen. Had ik ook op een gegeven moment erg sterk Zal zo voor je duimen! Had je trouwens nu nog 4 cryo's over na deze TP? liefs
Spannend he Pat! Ik voelde ook wel wat, niet na 7 dagen, maar ongeveer na 9 dagen na TP viel het me op dat ik heel moe werd (normaal barst ik van energie, dus dat was vreemd) en ik had een verliefd gevoel. Oh ja en de steken in mijn buik waren anders dan toen de icsi mislukte, meer aan de zijkant of zo! Tja, kan alle kanten op! Nog even doorzetten met wachten! Succes Jille