Oh jee Pat. Hoop echt dat de test verkeerd zijn werk heeft gedaan. Morgenochtend een nieuwe doen hoor! Hoop het zo voor je! Hoop is nog niet verloren.... X Jille
Nee Pat.................. Das niet het goede bericht meis......... Hoop toch zo dat dinsdag wellicht anders uit wijst...! liefs
Temp is vanochtend met een halve graad gedaald, dus mijn hoop is wel weg. Nu maar wachten op mijn ongi en dan willen we deze maand nog een poging doen en wellicht daarna even een pauze houden, want het hakt er wel in zo...
Gadverdamme Pat! Das mooi k*t! Het zou wel een geweldig kerstkado zijn geweest. Ga je morgen nog een test doen? Heel veel sterkte ! X Jille
Hier is mijn ongi vandaag doorgebroken Vandaag ook dus de progynova gaan slikken. Onze cryo poging is gestart! liefs
Hallo allemaal, Esser super veel succes! Pat, hoe gaat het met je? Ik hoop dat 2009 voor jullie heel veel moois mag brengen! Vol houden dames! X Jille
Hey Esser, wat spannend zeg! Ik hoop dat jij 2009 super goed gaat beginnen en het prachtig kan afsluiten met jullie kersverse baby!
Esser superveel succes! Ik zit op dag 5 nu en als ik opnieuw een lange cyclus heb zullen we rond dezelfd tijd de Tp hebben. Hier nog steeds een beetje depri...ik begin een beetje bij te komen, maar het zal vooral wel komen omdat we weer een jaar mm afsluiten zonder zwangerschap... Hoe is het bij jou Elmo? Zit je al dicht tegen je ongi aan of duurt dat nog even?
He meiden, Hoe is het hier? Vrij rustig............? Hopelijk alles okay met jullie... Wel hier natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2009! Met een jaar vol dikke buiken......... Hier vanochtend contact gehad met de fert.poli. Moest het een en ander nog doorgeven ivm onze cryo poging. Er is ook meteen een afspraak gemaakt voor de controle echo. Staat nu op 08-01. Ben benieuwd. Als alles goed gaat, dan hebben we op 12-01 de tp.... liefs
Dag dames, Voor jullie allemaal de allerbeste wensen en hopelijk is 2009 voor jullie een heel gelukkig jaar met veel zwangerschapsmisselijkheid ! Hier alles goed. Deze week nog wel even 2 uurtjes op zkh geweest ivm mogelijke nierstuwing, maar baby doet het prima. Heb wel een kleine verkoudheid met wat verhoging gehad tijdens oud en nieuw, maar is alweer bijna over. Alleen nog zere keel. Buik begint nu flink te groeien....vind mezelf best prachtig al zeg ik het zelf. Ben vrij fors en nu is alles lekker strak en het groeit (tegen verwachting in) alleen op buik en borsten en rechtvooruit en niet rondom! Maar ik moet nog 18 weken, dus ik zal niet te hard juichen! Nou dames, ik wens jullie echt heel veel succes en Esser, hopelijk is het deze keer raak! X Jille
Dames, hoe is het hier met jullie? Pat, weet je al meer over de volgende cryo poging? Jille, fijn dat je je goed voelt en je trots bent op jezelf. Zo hoort het ook! liefs
Meiden ook van mij een heel goed 2009 gewenst met een hele dikke buik halverwege/einde van het jaar Met uizondering van Jill, die is dan heerlijk aan het genieten van haar kleintje Wij zijn ook weer bezig met een cryo-tp, maar die word in natuurlijke cyclus gedaan en die is op het moment 37 dagen lang... Ik ben opnieuw weer met ovulatietestjes bezig voor de zekerheid en woensdag heb ik mijn FM. Waarschijnlijk zal volgende week woensdag mijn eisprong zijn dus word de tp ongeveer vrijdag 16 januari. Esser jij hebt donderdag je FM? x
Hallo Dames, De allerbeste wensen voor 2009 met hopelijk echt voor jullie een mega dikke buik aan het einde van het jaar. Hier alles goed. Vandaag bij gyn geweest en minder leuk nieuws te horen gekregen, maar baby maakt het prima en groeit goed. Ik heb de b-streptokokken bacterie in mijn urine en die betekent medische indicatie voor bevalling in ziekenhuis en antibioticum tijdens bevalling om te voorkomen dat baby zeer ernstig ziek wordt. Kans is er, maar niet super, maar ik vond de folder toch redelijk schokkend. Gyn zei niet te veel panieken. Doe ik ook niet, maar toch he! Baby spartelt overigens vrolijk verder en bezorgd me bij tijd en wijle fijne visie op de toiletpot Succes dit jaar dames! X jille
Ja klopt Pat, deze donderdag de controle echo. Ben benieuwd....... Tjee Jille, das wel even schrikken zeg! Probeer inderdaad het advies van de arts ten harte te nemen Al denk ik, dat ik me ook niet helemaal geweldig zou voelen. liefs
Wat een eng idee Jill dat de kans aanwezig is dat je kindje zo ziek kan worden...Gelukkig is de kans klein en idd moet je natuurlijk niet van het ergste uitgaan..maar het blijft schrikken..ik hoop maar dat je je er niet te druk om maakt. Ik had vanavond ineens een positieve ovulatietest morgenvroeg heb ik mijn uitgangsecho pas omdat de fertility twee weken dichtzat met de feestdagen. Ik hoop maar dat het geen probleem is en we toch deze maand nog voor een cryo-tp kunnen.... [-o<
Hoi Pat, Dat hoop ik ook voor je! Spannend hoor! Ik maak met niet al te druk over de bacterie. Ze weten het nu en dus worden er voorzorgsmaatregelen genomen. In het zwanger forum heb ik een topic geopend over de bacterie en hoor ik verhalen van dames die dit ook hebben en zelfs er pas na de geboorte achterkwamen en zelfs 1 die kindje verloren heeft. Echt heel erg. Waar ik me dus wel druk over maak is dat vrouwen hier niet standaard op getest worden, want 1 op de 5 blijkt draagster te zijn. In het buitenland wordt dit wel gedaan. Ik kan me kwaad maken, dat mijn kindje geinfecteerd kan raken, ziek kan worden en dood kan gaan hieraan, terwijl er met antibiotica toediening tijdens bevalling het allemaal voorkomen kan worden. Ben je eindelijk zwanger en gaat alles goed, maar na de bevalling mis omdat ze het niet wisten. Terwijl een simpel kweekje uitsluitsel geeft en dus maatregelen genomen kunnen worden. Daar kan ik boos om worden, maar verder maak ik met niet te druk hoor! Baby spartelt vrolijk verder en heb net mijn eerste yogales erop zitten. Succes morgen met de meting. Hoop dat je deze maand gewoon mag starten! X Jille
Fijn om te horen dat je je niet te druk maakt en gelukkig maar dan dat ze er op tijd zijn achtergekomen. Bij mij is alles goed gegaan, mijn ei was zelfs al gesprongen vanmorgen, ik dacht dat het na het hebben van een posi ovutest nog 24-36 uur zou duren? Afijn, morgen worden de cryo's ontdooit en als dat goed gaat is vrijdag al de terugplaatsing! p.s is ontdooit eigenlijk met een t of een d op het eind?