Ontdooien is het hele werkwoord dus volgens mij is het dan ontdooid (ontdooide) ? Wat goed zeg, vrijdag de tp! Spannend weer! Heel veel succes!
Hai Pat, Volgens mij ook met een d Spannend hoor! Hoop dat ze mooi ontdooiien en vrijdag lekker terugkunnen! Spannend, spannend, spannend. Ik duim me suf hiero X Jille
hey pat spannend zeg, mijn duimen draaien voor je. esser, zie dat je morgen een controle echo hebt voor de cryo tp. ik heb morgen een bespreking over de cryo tp. jille, jeetje meid wat een verhaal,probeer idd te blijven genieten, zal wel heel moeilijk zijn lijkt me. haha, pat daar zat ik net ook mee te worstelen, een d of een t. klinkt logisch elmo, daar had ik nog niet aan gedacht. x lisa.
hey meiden ik doe deze maand ook weer mee..spannend... ik zit nu op mijn menstruatie te wachten en dan over 2 weken de cryo tp... hoe is het ontdooien gegaan pat? en jou gesprek lisa? esser ook bijna de tp...spannend weer....
Pekse, voor jou ook weer aftellen! Pat, hoe is het met het ontdooien gegaan meid? Lisa, hoe was het gesprek over jullie cryo's gegaan? Hier gister de controle echo gehad. ZH was erg tevreden. BMslijmvlies was 9,2 mm! Alles wordt doorgegeven en maandagochtend worden we gebeld over hoeveel cryo's er goed ontdooit zijn en hoe laat we die dag terecht kunnen. Spannend....! liefs
Tjonge dames, Jullie lopen mooi gelijk op hoor! Pat, Esser en Pelske hoop dat het allemaal voorspoedig gaat! X Jille
Daar was ik weer, de cryo's zijn beide goed ontdooid en sinds vanmiddag 12 uur ben ik dus trotse bezitter van twee eskimootjes Elmo dank je Pekske spannend weer je begin, het aftellen is begonnen! Lisa bij jou begint de spanning ook op te lopen denk ik? Hoe is je gesprek gegaan vandaag? Esser mooie score, 9.2mm. Ik had vandaag ook een BMSV van 12mm! Ik ga voor je duimen dat de cryo's goed ontdooien en dat ze beide teruggeplaatst worden maandag. En blijven zitten natuurlijk! Jille blijven duimen...we zijn het hard nodig
nee ze worden alleen bevrucht en dan gelijk ingevroren..maar dat kan ik fout hebben.. wel mooi dat ze alebei mooi ontdooit zijn...nu weer op de bank pffffffffffff dat worden weer lange dagen.... ik ga je volgen..
super, dank je! Dat bedoelde ik eigenlijk met 1-cellig...eicel die wel bevrucht is maar nog niet gedeeld...hihi...beetje verkeerde woordkeus...
Tegen 10.00u. gebeld door het Elisabeth ZH. Beide embryo's uit rietje 1 zijn ontdooit. Nu bevinden ze zich in een stadium dat de laborant niet wist wat hoe ze zich verder gaan ontwikkelen. Of 2 sterke embryo's met goede celdeling of 2 embryo's die het toch net niet redden..... Laborant wilde fair naar ons toe zijn en ons goede kansen geven! Nu dus het advies om nog 1 dag extra te wachten om te kijken hoe onze embryo's het doen..... Mocht het toch niet lukken met deze 2 dan wordt rietje 2 ontdooit. Morgen dus om 11.30u. de TP, en hopelijk van onze embryo's uit het 1e rietje....! Duimen jullie mee?! Laborant was een geweldige man, en rustig met goede uitleg aan de telefoon. Alleen voelt het toch wel moeilijk voor mij en manlief nu....... Weer een dag wachten...... Hopen jullie mee? liefs
spannend esser... ik hoop dat ze goed ontdooien.. bij ons moeten we ook altijd wachten tot er een goede celdeling is hoor... ik heb nu mijn menstruatie en begin volgende week met ovu testen.. hoe gaat het bij jou pat?
Jeetjes Esser wat hou je het spannend...Ik hoop met je mee dat de eskimoos uit rietje 1 zich goed gaan delen! Pekske ook voor jou begint het weer, succes Hier gaat het goed, wil er niet te veel mee bezig zijn en dat lukt aardig (is ook nog maar week 1 na TP, de 2e is toch altijd erger) Ik moet veel werken deze week dus dat scheelt ook weer.. 8)
dat is inderdaad wel een voordeel ja,.. ik ben benieuwd wanneer ik weer kan gaan werken. morgen op controle voor mijn pols en dan hoop ik toch wel in feb. weer te gaan werken..lekker andere dingen doen...
Thanx voor jullie berichtjes meiden Morgenochtend om 09.00u. is er duidelijkheid... Pat, je voelt je wel goed dus? Geen gekke dingen? Pekske, voor jou is het dus ook weer bijna zo ver, spannend! liefs
Hier een happy lady met 2 goede embryootjes in d'r buik! Welliswaar uit het tweede rietje, dat hoorde we vanochtend om 09.00u. over de telefoon. Maar wat waren we blij en zenuwachtig toen we de TP om 11.30u. hadden. De schrik van het eerste rietje hadden we gister al wat verwerkt.... Nu super blij en bijzonder met 2 emmy's bij me! Testdatum is op 27-01......... Pat, hoe is het met je? liefs
Esser wat fijn dat je ook lekker twee embryootjes in je buik hebt, nu begint het duimen dat ze maar lekker blijven zitten! Hier alles goed, geen gekke dingen. Peg hoe gaat het bij jou? hoe is het in het zh gegaan met je pols?