Wie heeft er (positieve) ervaring met Cryo's?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik weet toevalig dat pat geen meds gebruikt...
    we lopen bij dezelfde arts vandaar...
    ze heeft cryo in natuurlijke cyclus..

elmo waarom moet jij wel progestan?
    jij zit toch ook in natuurlijke cyclus? of heb jij gespoten?

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hey meiden,

Jullie zitten al op mij te wachten ;)
    Ik heb nog niet opnieuw getest, ongi is er nog steeds niet maar mijn temp is wel weer opnieuw een klein stukje gezakt.
    Ik weet het nu zelf ook niet meer?

Maar ik wel reeël blijven, het zakken van mijn temp en het feit dat de test nega was zal wel niet veel goeds betekenen..
    alleen als je ongi dan maar niet komt, krijg je wel weer hoop :( (tegen beter weten in misschien)

Ik denk dat we morgenvroeg of zaterdagochtend want dan is mannetje thuis opnieuw gaan testen met een zwangerschapstest ;)

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Miscchien is dat idd wel een heel erg slim plan :oops:
    (ik gebruik idd geen meds)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Pat, wat een onzekerheid.
    Probeer je niet TE gek te laten maken hoor. Misschien is het inderdaad slim om de thermometer overboord te gooien...?

De eerste cryo zou met Progynova en Progestan. Ik bleek ondanks alles toch een eigen ei te hebben. Alle meds gestopt en in eigen cyclus verder gegaan.
    Nu had ik geen eigen cyclus dus vandaar nog steeds Progynova en Progestan.

Ik al iets voelen..nee...gelukkig niet zeg! Moet nog bijna 2 weken ;)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wies 100% score toch dan?
    1 tp en 3 in de vriezer!
    Wij hadden er ook 3 en daarvan dus 2 terugplaatsingen. 1 van de 3 heeft het niet overleefd..we zijn dus ook DIK tevreden! ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pat: we hebben tegelijk gepost ;)

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Wies, wat een geweldig goed nieuws! Maar laten we hopen dat deze het hem gewoon gaat worden, afgesproken ;)?

@Pat, hoop houden hoor ;). Geen bloed geeft moed! We gaan gewoon gezellig samen zwanger zijn!

Liefs,
    Josien

Btw... hier wel Progynova en Utrogestan. Lekkere troep dus :(. Maar hopelijk wel nog t/m de 12e week!

8. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    :)

Hoi meiden,

nog even een post zonder getest te hebben, nog steeds geen bloed dus ik krijg weer hoop...

:c: Temp vanochtend weer gestegen boven de 37 :c:

Ik ga strakjes even een ritje naar de kruitvat maken om een test te gaan kopen en als er zich morgenvroeg nog geen ongi heeft aangemeld gaan we morgenvroeg opnieuw testen!

Wat denken jullie trouwens over die nega ovulatietest? Ik weet het het is geen zwangerschapstest maar nega is nega toch? :rolleyes:

x

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mij zegt het niks hoor meid, zo'n ovulatietest ;).

Ga maar snel naar de winkel. Ik ga je morgen in de gaten houden. Geen bloed geeft moed. We gaan gewoon gezellig samen zwanger zijn, meid!

Liefs,
    Josien

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    pat, wat hou jij het spannend zeg. Ook al betekent zo'n ovulatietest wel wat, dan kan het natuurlijk ook nog altijd te vroeg zijn geweest. Ik heb goede hoop voor je hoor, zonder meds, en dan nog geen ongi, en een hoge temp, klinkt goed! Ik blijf voor je duimen meid!

josien, moet je dat tot de 12e week gebruiken? Dat is best lang, maar wel logisch natuurlijk. Ik hoop voor je dat het snel zover is, ik snap goed dat je wat angstig bent. Maar probeer ondertussen ook stiekem al wat te genieten.

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Nou daar komt ie dan meiden.....

Ik was om 7 uur natuurlijk al wakker maar we hadden 8 uur afgesproken dus nog een uurtje gewacht en toen maar gauw naar het toilet gegaan.

testje gedaan en direct een papiertje opgelegd zodat ik nog niet kon zien wat het resultaat was zonder mannetje...maar ik had het idee dat er een tweede streepje stond...
    Op het nachtkastje gelegd en netjes de tijd afgewacht...en toen stonden er TWEE STREEPJES :whistle:

Ik ben zwanger!

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jeuj Pat!
    Een hele dikke proficiat meid!
    Wat geweldig!

Enne, al even wat kwaaltjes gevoeld? ;)
    Of wist je 't vanuit jezelf gewoon...?

Het is gewoon super meid!
    liefs

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dank je Esser,
    Gisteren nadat mijn temp weer omhoog ging wist ik het eigenlijk zeker...voor zover dat kan want je blijft volgens mij altijd twijfelen zolang je nog niet posi getest hebt...

Ik had gisteren ook al in het ivf icsi topc geschreven;

Hier voelt het of mijn lichaam me vreselijk voor de gek aan het houden is of ik ben zwanger....? Ik moet continu naar het toilet kan niet lang zonder eten en ook weer niet twee broodjes tegelijk want dan heb ik het idee dat het er weer uitkomt...en moe, maar dat kan natuurlijk ook allemaal van het stressen zijn...morgenvroeg eindelijk het verlossende woord...

14. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH JAHOEEEEEEEEEEE

goed zo pat gefeliciteerd!
    ben zo blij voor jullie!

15. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    pat heb jij trouwens assisted hatching gedaan op de cryo?

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    dank je peg,

wij hebben idd assistend hatching gehad lees->op beide cryo's..is daar standaard toch op cryo's?

Wij hebben dit namelijk bei beide cryo-tp gehad maar niet bij de "verse" poging na de icsi.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pat WAUWWWWWW!
    Gefeliciteerd zeg!
    Nou op naar een goede echo en dan als de donders opkrassen naar het walvissentopic :-D
    Eindelijk....!

Geniet ervan hoor!
    Die kwaaltjes klinken inderdaad serieus hoor!

Liefs Elmo

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    pat, hier nogmaals gefeliciteerd! mag ik vragen wat assisted hatching is, heb er nog nooit van gehoord?
    Blij positief cryo's te horen de laatste tijd, geeft ons weer lekker veel hoop hè meiden?

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hier nogmaals gefeliciteerd pat, echt super goed nieuws.

en idd wies geeft ons weer hoop na 2 zulke goede berichten hier dit weekend.

geniet ervan pat.

x lisa.

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Assisted hatching word veel in het buitenland gedaan maar mag in nederland niet door de wetgeving....vraag me niet precies waarom...?

Hier een uitleg die ik van de website in dusseldorf heb gehaald;

Assisted hatching

Ondanks alle goede uitgangswaarden, mooie embryos goede spermakwaliteit, leidt het bij de IVF niet altijd tot een zwangerschap. Literatuur duidt aan dat een van de oorzaken van het uitblijven van een zwangerschap het niet uittreden van het embryo kan zijn. Een verharde eicelschil, zoals eventueel kan voorkomen bij oudere patienten en bij ingevroren eicellen, kan hiervan de oorzaak zijn.
    Met behulp van een speciale lasermicroscoop wordt een klein gat gemaakt in de schil van de eicel waardoor in een later stadium het embryo naar buiten kan treden en zo kan innestelen in de baarmoeder.

Deel Deze Pagina