Echt heel erg bedankt voor jullie felicitaties, het is echt nog heel erg onwerkelijk en ik ben ontzettend bang om naar het toilet te gaan telkens maar dat zal ook nog wel eventjes aanhouden ben ik bang
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, en hoe is het bij jou Esser? Wanneer mag jij officieel testen? Komt dichterbij toch...
Hier alles z'n gangetje. Geen bijzonderheden eigenlijk. Blijven afwachten...zucht.... Dinsdag is onze testdag... Morgen een halve dag werken en dinsdag vrij gekregen van het werk. Heel erg fijn. liefs
spannend esser, met mij gaat het goed hoor, lekker aan het spuiten. was het net bijna vergeten net dus maar gauw gedaan, was het van de week ook al bijna vergeten. todat vriendlief me eraan herrinnerde. van de week verwacht ik mijn menstruatie dus dan mag de progynova erbij. x lisa.
Hoi meiden, Hier even een dik ego bericht; manlief en ik waren helemaal tureluurs van de spanning. Dus, toch vandaag getest.....en helaas.... negatief..... Even rust voor ons.....
Esser nee toch, bah zeg...Dikke knuffel meis. Je bent nog niet ongi toch? Ik weet dat de kans dan klein is maar ik hoop toch dat die kans er nog is. Ik baal echt met je mee...
esser ik baal ook met je mee, ik weet zo goed hoe je je nu voelt... en rust doet inderdaad wel even goed hoor...knufffff
Pat! Ik lees het nu pas! JOEHOE Goed man! Super gaaf....en nu maar genieten (en misselijk zijn, moe zijn, onzeker zijn maar dat hoort erbij)! SUper super super! Esser: wat balen meid, maar je bent toch nog niet ongesteld? Dus misschien kan het gewoon nog, dat was bij Pat ook toch?! X Jille
esser, balen meid, hopelijk gebeurt er nog een wonder, maar begrijp dat je nog weinig hoop hebt na de negatieve test. sterkte...
Meiden, hoeveel dagen na de pregnyl krijg je ongeveer de tp? Een dagof 5 dacht ik zelf, omdat het de vorige keer ook 5 dagen was, alleen toen 3 dagen de punctie, en 5 na de pregnyl. Maar is dat anders als er geen punctie plaatsvindt? Dan kan ik al een beetje uitrekenen wanneer het is, vandaar.
hoi wies, bij mij zeiden ze in het ziekenhuis, dat op de dag dat de ontdooiing begint, ( als je dus s'avonds de spuit zet) je 6 dagen later de tp hebt. wanneer heb je de 1e echo wies?
Hier wordt op ontdooidag teruggeplaatst. Wanneer dat is ligt aan de planning. Op het schema waar ze je op zetten kunnen ze dat net zo lang rekken als ze zelf willen. Hier ligt het dus aan hun agenda. Elmo Esser: Als je hier nog leest...hoe gaat ie meid? Inmiddels de ongi doorgebroken of is er nog een sprankje hoop? Denk aan je!
tja daar zeg je me wat elmo, het ontdooien zal ook wel geen 6 dagen duren. ligt dan mss ook aan de planning. ik was iig 2 weken geleden op een maandag voor echo, als die goed was geweest dan moest ik diezelfde avond de ovitrelle spuit zetten, en dan had ik de tp zondag. wanneer het ontdooien dan begint weet ik ook niet. @ elmo hoe is het met jou? 1e wachtweek zit erop. nog een weekje, spannend. x lisa.
Thanks meiden voor jullie lieve berichten.... Toch nog even een ego bericht hier..... Vandaag nog geen bruinverlies of ongi doorgekomen.... Erg vreemd want ben nu, met vanavond mee, 2 dagen gestopt met de utrogestan. Bij de vorige tp werd ik 3 dagen voor de testdatum door de utrogestan heen ongi. En nu nog niks..... bizar...Snappen jullie 'm nog? Wel gister al gebeld met het ZH. Mocht dus ook direct stoppen met de utrogestan van hen en nogmaals bellen wanneer ik echt roodverlies zou hebben. Dan kan het ZH ons direct weer in plannen voor de (laatste) cryo tp. Dat zal dan over een kleine 3 weken weer zijn..... liefs