Nee, nog steeds geen ongi....... Erg vreemd maar verwacht er niets van hoor. Eens negatief getest, dan blijft ie negatief... (hoezo zelfbescherming?) Er zijn meiden die ook zo'n 4 dagen na de utrogestan ongi worden. Morgen zit ik op dag 4. Ben ik van het weekend nog steeds niet ongi, dan waag ik er nog eens een testje aan.... Lief dat jullie zo meeleven.... liefs
Jeetje Esser het is nog steeds zo spannend hier... Ik heb ook eerst nega getest weet je nog? Ik hoop dat dit bij jou ook gwoon zo is...voel je ook iets? x
esser, hoe is tie vandaag? wanneer ga je weer testen, anders bloedtest aanvragen hoor, kan zijn dat jou lichaam laat hcg aanmaakt. denk aan je, elmo, voel jij al iets? en hoe is het met de zwangeren? @ me, ik zit nog steeds op m'n ongi te wachten, maar nog steeds geen tekens, wel raar hoor, zou toch moeten 2 weken na een positieve ovulatietest. x lisa.
nee elmo, zit nu aan de lucrin, en als ik ongie wordt dan start ik met progynova, en dan 2 weken later echo om te kijken hoe dik het slijm is. is dat dan al dik genoeg volgt 6 dagen later de tp. zit er nu dus echt op te wachten om een echo afspraak te maken. voor jou wordt het nu spannend, wanneer ga je testen?
jeetje esser, jij houdt het spannend nog zeg, knap dat je het volhoudt niet te testen. elmo, voor jou gaat het ook opschieten? Wanneer wil je gaan testen? lisa, mmm, wil je een keer ongi worden, komt ie niet, zou wat zijn als het nu raak is.... ik ben vanochtend voor een echo geweest, 1 dominant eitje van 13,5mm en bmslijmvlies was 5mm, nog niet goed genoeg dus. zaterdag weer terug voor een echo, dan denk ik toch wel dat het goed is voor de pregnyl, heb normaal rond dag 14/15 mijn eisprong, zaterdag is dag 14.
ja idd de duivels zijn hier gekomen. morgenochtend gelijk ziekenhuis bellen voor een echo afspraak op 12 febr. en dan kan het inneens heel snel gaan. spannend wel weer hoor, vamavond dus starten met progynova. @ wies, had ook al op je gereageerd in het ivf/icsi topic, hopelijk zaterdag een goede echo voor je
Lisa, mooi dat je ongi er is! Lopen we samen wat gelijk op Elmo, voel je je nog okay? Zo, eindelijk..... mijn ongi is doorgekomen.... Zo lang heb ik dat nog niet gehad hoor. Maar goed, de ongi is er dus vanmiddag weer contact gehad met het ZH. En zo waar, net na het avondeten al mijn eerste tabletje progynova weer geslikt. Manlief en ik gaan er voor, en zijn strijdlustig voor onze laatste 2 cryo's. Heb van het ZH doorgekregen dat onze TP op zaterdag 14-02 zal zijn -> valentijnsdag.... Een voorteken? liefs
wat fijn esser, eindelijk die onzekerheid weg. en weer vol frisse moed naar de volgende poging. zie dat je zelfs al een datum hebt. en wel een hele mooie. hoe kun je dat nu al weten eigenlijk? moet jij niet eerst voor een echo komen dan, ik ga morgen bellen voor een echo op de 12e, wanneer kan ik dan eigenlijk de tp verwachten? hoop toch niet ook op valentijnsdag, werk namelijk in een bloemenzaak, zullen ze niet blij zijn als ik er juist die dag niet ben.
RUBEN IS OP VALENTIJNSDAG TERUGGEPLAATST! Dat verdient wel wat hoofdlettertjes toch Heel veel succes Esser! Ik ging al haast twijfelen of je niet toch zwanger zou zijn. Nu gelukkig duidelijkheid, die onzekerheid is echt het ergste he! Heel veel succes, op naar 2 mooie cryo's! Wies: Jij ook heel veel succes meid! Op naar echo nr. 2 Ik voel me goed!
Esser, eindelijk duidelijkheid inderdaad, en dat je al een datum hebt, dat weet je al vroeg, maar wel een erg leuke datum! dat moet wat zeggen toch? Lisa, fijn dat je door kunt, deze ronde móet het gaan worden ok?
Elmo, nou dan moet dat zeker een goed voorteken zijn met Ruben als uitkomst! En ook fijn om te lezen dat je je goed voelt! Wies, dat moet hopelijk wel wat zeggen ja! Lisa, ik heb geen TP in natuurlijke cyclus. Ben nu ongi geworden, en moet dan op de dag met echt roodverlies contact opnemen met 't ZH. Ook mag ik op die dag dan direct weer starten met het slikken van progynova. Dat is dan cd 1 en volgens het schema van de cryo TP, heb ik dan op cd 17 de TP. Dat is zo het beleid van 't ZH. Heb ook geen controle echo meer. Dit hebben ze alleen gedaan bij de eerste keer cryo TP. Toen hebben ze gezien dat ik goed reageer op de progynova, en hoef ik vervolgens daarvoor geen controle meer te hebben. Wel prettig Hoe is het met jou nu? liefs
Das wel apart Esser. Hier hetzelfde protocol maar wel een echo. De eerste keer cryo had ik toch een eigen ei + goede eisprong en de tweede keer dus niet. De eerste keer ben ik overal mee gestopt en de tweede keer dus niet.....
ja apart esser, zo zie je maar dat elk ziekenhuis weer anders is. bij mij gaat het goed, vanochtend ziekenhuis gebeld en 12 febr. heb ik de echo, dus dan hoor ik meer. de vorige keer was m'n slijm nog niet dik genoeg en moest ik nog een week progynova doorslikken. ik ben dus erg benieuwd hoe het deze keer gaat. heb het vanmorgen al even aan de verpleegkundige gevraagd maar die wist het niet lag aan de echo, de arts zal het mss wel weten zei ze misschien, nou ik neem aan van zeker wel , haha. x lisa.