dank je elmo en wies, ik neem lekker plaats op het bankje, en hoop dat ie lekker zit wies zodat ik de komende maanden kan blijven zitten
moet je trouwens mijn buikfoto van vandaag eens zien, ik lijk wel veel langer zwanger, normaal heb ik een klein buikje wel, maar toch niet zo! mijn darmen spelen wel op, maar toch.
dat is al een lekker buikje hahahahah jij word tonnetje rond als je 9 maanden bent... succes lisa...ik ga voor je duimen. ik nog een weekje endan aan de ovu testen...
Nou Wies, das al erg aardig hoor! Jee! Dat moeten er dan toch wel twee zijn of niet? Geniet er van meid.... liefs
Het is best druk he op het cryo-bankje? Lisa, jij ook hier zie ik, gezellig. Ik heb mijn cryootje, nu 6dgn bij mij. Vind het allemaal best heel spannend, ik heb steekjes in mijn onderbuik,maar soms ook is het meer een (ongi?)krampje, heel licht. Geen idee of het wat betekent, maar lees wel van anderen dat het bij hun ook zo was en die waren zwanger.... Maar ik durf bijna niet te hopen, ben bij elke keer dat ik ga plassen bang dat ik wat zal zien van roze of bruin.... Herkennen jullie dat? Eef
Ik lees trouwens veel dat mensen die gore progestanballen moeten gebruiken. Ik heb mijn cryo in m'n natuurlijke cyclus teruggekregen, dat houdt in dat ik ben ge-echood tot de follikel 16mm was en toen heb ik eenmalig 5000IE Pregnyl moeten spuiten, meer niet. (vind het niet ergm ik vond die balllen echt té vies....) Eef
Tjee Eef......wat balen...... Weet je 't zeker? Het is (al) zo vroeg joh......je hebt de 13e toch pas de TP gehad? ((knuf)) jou kant op.... liefs
Tsja esser, wat zal ik zeggen? Ik weet dat ik vanmorgen bij het opstaan op de wc echt duidelijk donkerrood zag en best wel wat ook, met rode sliertjes erin (sorry voor de vieze details), maar het is wel vroeg ja. Ze zeiden dat een menstruatie tussen de 6 en de 10 dagen kan optreden, en vandaag was dag 8, dus het kan. Maar ja de rest van de dag heb ik amper nog wat gezien, wat rozigbruin slijm en een heleboel niets..... Ik durf niet te hopen dat het nu nog goed zit.... Eef
Nou Eef, als ik dit zo lees.................Zou de moed nog niet opgeven hoor! Als je ongi komt (tenminste bij mij dan ) dan is ie er goed en blijft het doorkomen erg maar. Niet alleen even 1 keer in de ochtend maar verder doorgaans door de hele dag. Dit klink bij jou toch wel anders.... De vrouw van mijn neef werd ongeveer 5 dagen voor de testdatum ongi.........dacht ze...... (ze zijn bezig met icsi) Toch bloed moeten laten prikken op de testdag in het ZH. En wat bleek; gewoon hartstikke zwanger! Ook gister moest ze nogmaals van het ZH laten bloedprikken, en ja hoor........de HCG waardes in d'r bloed waren prima! Het kan....... liefs