Nou, esser, dat hoeft niet perse hoor. bij mij was het ook een klein beetje rood en daarna een paar dagen lichtjes bruinverlies. Heb een week later nog een test gedaan voor de zekerheid en was toch echt ongesteld geworden. Ik hoop dat het bij Eef toch een goed teken is...
Tuurlijk miepje, het kan altijd toch ook anders lopen...... Wilde Eef alleen wat voorbeelden geven voor een posi gevoel en dat hoop doet leven..... liefs
Hoop doet leven inderdaad, das waar. Ik hoop voor haar dat het iets positiefs is. We duimen nog even door hier!
Hallo meiden, ik ga me hier ook weer aansluiten. Onze 1e cryo poging is mislukt. Werd 2 dagen voor de test datum flink ongesteld. Daarna een nieuwe ivf behandeling en die is mislukt. Nu op naar de volgende cryo behandeling. Als ik ongesteld ben bellen voor een echo. Lydia
Welkom hier Lydia Jij hebt er ook al aan aardige 'rit' op zitten toch? Hopelijk brengt de komende cryo poging meer geluk!
ik ben zo bang dat ik mijn ei mis loop.. normaal zou ik pas vanaf woensdag gaan testen met ovu testen en dan verwacht ik hem vrijdag positief... maar ik krijg vandaag al buikpijn en pukkels.....en het is zondag en geen winkel open....balen... ik hoop dat ik morgen op tijd ben nog en dat ik me maar wat verbeeld... anders weer een maand wachten op een tp...
Ja Esser idd. 6x iui zonder resultaat. 1x ivf waaruit naomi en 8 cryo's en daarvan maar 1 tp. 2ex ivf 18 eicellen waarvan 15 bevruvht en 1 tp maar een hele vroege miskraam. nu nog 13 cryo's over . we gaan er voor
Lydia wat een hoge score aantal cryo;s heb jij dat komt niet vaak voor he! Ik wens je veel succes met een nieuwe poging.
ik denk ook aan jullie meiden! pekske, hopelijk heb hem niet gemist meid! eef, ik duim ook dat het een innesteling is hoor!
Dankje Wies31, tsja: ik word redelijk gek van mijn eigen lijf hier: nadat zaterdag echt best wel wat donkerrood slijm met helder-rode sliertjes (sorry, beetje bah), heb ik daarna alleen nog wat roze slijm gezien die dag Daarna op zondag amper nog wat, en nu vanmorgen weer roze slijm met enkele rode sliertjes eriin. Ik zou dit niet doorzetten willen noemen, maar durf ook niet te hopen dat het nu nog goed zit.... grrrr. Eef
dat is wel zenuwslopend eef...hopelijk is het een innesteling... ik had vandaag een bijna positieve ovutest.....ik voelde het dus wel goed.. ik verwacht hem morgen knal positief... dan gaan ze donderdag ontdooien en dan heb ik zaterdag de tp...hij was er vrijdag zelf niet, anders had ik dan de tp, maar ik vind het niet zo erg... nemen we lekker een hotel en dan op ons gemak naar de tp zaterdag...het word weer spannend,,,,,,
Wij hadden bij onze IVF 17 eicellen waarvan 15 bevrucht 1 tp en nog 13 cryo's over! We zijn nu zwanger maar hebben geen zekerheid of het echt een zwangerschap is of alleen een vrucht zakje Hopelijk weten we donderdag meer.........het zijn nu al 2 zenuw slopende wkn van onzekerheid We houden ons vast aan de cryo's! Want als het niet goed is dan hebben we die nog..........heleboel broertjes en zusjes!
Mijn buikje ziet er ook zo uit! Er zijn al mensen die het aan me zien dat ik zwanger ben maar denken dat ik veeeeeel verder ben! Ik wilde het alleen aan mn familie vertellen in dit stadium maar helaas dat gaat niet
goed zo pekske je gaat goed meid, morgen die test laten knallen en dan op naar de tp, kom er gezellig bij op dat wachtbankje. @sloppyslayer, wat een zenuwslopende dagen zullen dit voor jou zijn, ik weet er helaas alles van en onzekerheid is het ergste wat er is. ik zal voor je duimen meid dat alles goed gaat. mag ik vragen waarom je denkt dat het mis is? @ eef, jeetje meis, voor jou ook al die onzekerheid, gebruik je ook utrogestan dat dat mss je ongie tegen houd. ik blijf voor je duimen. @lydia, succes met de volgende cryo poging, met hopelijk een mooiwe resultaat. @elmo en wies, lief dat jullie aan ons denken ik zit vandaag 5 dagen na de tp, nog meer als een week wachten x lisa.
sloppyslayer, ik vraag me ook af waarom je denkt dat het alleen een vruchtzakje is. Ik hoop het niet voor je hoor! wanneer weet je meer?
Nou het was echt geen innesteling....vandaag is de ongi echt doorgezet. Ik had trouwens tp in natuurlijke cyclus dus hoefde niet die vieze utrogestan bolletjes te doen..dus werd de ongi niet tegengehouden. Anyway, we hebben nog 1 cryo....... 7maart mag ik alweer voor de volgende echo. Eef
ooh balen eef, maar je kan al snel weer terecht zeg, dat is wel fijn. @pekske, was ie vandaag vet positief? x lisa.