Wie heeft er (positieve) ervaring met Cryo's?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Nikkie,

Bij mij was het zo dat ze aan mijn bloed konden zien dat er geen innesteling heeft plaatsgevonden. Kunnen ze blijkbaar aan de waardes zien of zo.

X Jille

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Hier ben ik weer eens een keer. Ik heb afgelopen dinsdag toch getest na 14 dagen(ik moet eigenlijk 21 dagen wachten met testen van het ziekenhuis) en ik heb positief getest :D Meteen gebeld naar het ziekenhuis en ze zeiden positief is positief. Hoef nu volgende week niet meer in het ziekenhuis te testen. Krijg ik de dag erna toch zeker niet wat bruinverlies en later spoortjes bloed. Heel minimaal maar wel bloed :(
    Dus nu moet ik wachten op de echo 11 september om te zien of ik nu wel of niet zwanger ben. Kan hier dus nog alle kanten op. 0-1 of twee baby's. We houden het spannend zeg maar

groetjes en sterkte aan alle wachtenden

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Brenda gefeliciteerd!

4. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    Brenda,gefeliciteerd!

Ik zit overigens ook bij het elisabeth in Tilburg.

Vandaag weer wat oud bloed verloren,maar nog geen helder bloed...
    afwachten weer..

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Brenda: gefeliciteerd!

6. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Gefeliciteerd Brenda en ik hoop dat 11-9 er een hele positieve echo te zien is.

X Jille

Hier nog alles rustig. Ik denk af en toe wel vanalles te voelen in mijn baarmoeder en ben met vlagen misselijk, maar dat slaat natuurlijk nergens op (2 dagen na de TP). Ik zal het me allemaal wel inbeelden.

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    hahaha dank jullie wel allemaal maar zoals ik al zei heb ik wat bloed zien langskomen intussen dus wacht ik even de echo af voor ik roep dat ik zwanger ben. Een beetje zelfbescherming zeg maar. Vorige keer heb ik geen druppel bloed verloren tot aan de bevalling dus ik ben daar best van geschrokken.
    Een zwangerschapstest zegt sowieso nu dat ik zwanger ben heeft omdat er al Hcg in mijn bloed zit dus daar haal ik nu ook geen antwoord meer uit.

8. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Brenda, voorzichtig gefeliciteerd!

Nikkie: ik heb elke x nog zwangerschapshormoon in m'n bloed gehad dus daarom weten we dat het wel innestelt maar daarna dus fout gaat (al 3 van de 4 terugplaatsingen).

9. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Dag dames,

Nou ik zit nu op dag 3 na de TP van de cryo. Nu voel ik al een beetje de hele dag een beetje zeurderig gevoel in baarmoeder alsof hij ergens op drukt. Doet helemaal niet zeer, maar voel het wel. Vorige keer na de ICSI voelde ik het volgens mij ook (maar weet het niet meer precies) en toen heeft het niet ingenesteld. Ik wil gewoon dat deze blijft zitten! Ah, word er helemaal panisch van. Morgen weer werken, dan schiet de week misschien wat meer op.

Ben zo bang dat het fout gaat! En die kans is zo groot!

X Jille

10. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    Jille,
    heel herkenbaar.zo zenuwslopend allemaal... :(
    Werken is wel afleiding,maar tegelijk ben ik ook bang dat ik ongi word als ik op mn werk ben.
    Gelukkig zijn er een paar collega's die ervan af weten.
    Hier voelt het nog steeds of ik ongesteld ga worden,verlies al vanaf vrijdag een paar druppels bloed . :cry:
    Afwachten maar
    Succes!

11. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meiden,

Even nog afwachten Marina, wel spannend hoor. Misschien zeggen die druppels bloed wel iets heel anders dan jij denkt, ben benieuwd!
    Jille, jij moet nog die slopende WW door zien te komen. Ik vond dat ook vreselijk. Lekker veel afleiding zoeken meid! Weet jij als ze de cryo terugplaatsen hoe groot de zwangerschapskans is? Ik heb ooit gehoord 10 %, maar of dat ook te maken heeft met de ontdooiing, dan weet ik niet, jij?

Hier alles rustig. Ben al een tijdje aan het slikken voor de opbouw van mijn baarmoederslijm. Woensdag mijn eerste echo....ik verwacht er nog niet teveel van.

Liefs Nikkie

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    bij mijn cryo's zeiden ze ongeveer 10% slagingspercentage

nikkie: jij doet dus ook een gestimuleerde cryo cylclus?

heel veel succes meiden ;)

13. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant

14. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Nikkie,

Ja wachten, wachten en nog eens wachten. Zit niks anders op. Ik heb cryo in normale cyclus, dus dat betekent dat ik a.s. zondag ongesteld moet worden. Als dat niet is knal ik er een test tegenaan. Hoop zo dat het is ingenesteld en dat er eindelijk eens iets goeds uitkomt. Ik wil gewoon voelen hoe het is om zwanger te zijn en een pos test in mijn handen te hebben.

In ons ziekenhuis zeiden ze dat de overlevingskans bij het ontdooien iets minder dan 50% is. De kans dat de goed ontdooide cryo blijft zitten is dan minder dan de kans bij ICSI. Ze heeft geen procenten hiervan gegeven, maar bij icsi was die tussen de 20 en 30%, dus zal het wel minder dan 20% zijn. Misschien tussen de 10 en 15 %.

Nou, ik hoop dat we eindelijk eens bij deze minimale percentages horen.
    Gelukkig mag ik de hele week werken, dat leidt af en 's avonds ben ik zo moe, dat ik op tijd naar bed ga. Schiet lekker op.....NOT voor mijn gevoel!

Succes allemaal.

X Jille

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim mee!

16. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Oh meiden, ik word steeds zenuwachtiger :( Voel van alles in mijn buik (ben geloof ik een beetje paranoide aan het worden ;) ). Af en toe lichte krampjes (echt heel licht), rommelende darmen en mijn borsten zijn een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll klein beetje gevoelig. Echt minimaal!

Word er gek van :rolleyes: !
    Ik wil dat het zondag is en dat ik niet ongesteld ben, dan mag ik testen. Althans, dan ga ik testen want dat is 17 dagen na het zetten van de pregnyl en 11 dagen na de TP van de cryo. Zondag is mijn NOD dag.....potverdorrie wat duurt dat lang en hoe dichter de dag nadert hoe meer ik voel en treuriger ik word.

X Jille

17. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    Jille,spannend he.Ja,je word gek van dat wachten...
    een hoop stress zeg :(
    Ik ben ook nog steeds niet ongi :D
    Ik heb lage rugpijn,en een klein beetje gevoelige borsten.
    Maar dat heb ik ook als ik ongi word..
    Gek word je ervan zeg!
    Ik test waarschijnlijk zaterdag.
    Succes hoor! ;)

18. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ha Marina,

Kun jij niet nu al testen? Je hebt toch ook in eigen cyclus gedaan. Oh, ik zou zolang niet kunnen wachten hoor? Maar ik heb ook wel weer zo'n bijgeloof dat als ik te vroeg test het mis gaat...ja beetje absurd is het wel....hahaha!

Ik heb geen bloed verloren ook geen oud bloed, maar heb wel af en toe steekjes. Heb ik ook als ik ongesteld moet worden, maar anders....ach ik weet het eigenlijk niet. Gewoon maar gaan slapen, werken, slapen, werken en dan is het zo zondag. Ik mag 5-9 pas bloedprikken, maar ik ga zondag testen. Zul je zien dat ik zondag morgen ongesteld word. Is alle keren nog geweest dat ik op de dag van het testen ongesteld werd, met gevolg dat de testen nog steeds rustig op mij liggen te wachten!

Succes

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow meiden wat spannend!

20. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    pfffieuw dat is inderdaad heel erg spannend.
    Ik hoop zo voor jullie dat het raak is.

Ik heb hier gisteravond rood bloed verloren. Ik dacht echt dat mijn menstruatie door ging zetten. Maar vanochtend was het al minder en nu is het rozig slijm met wat bruin slijm. (sorry voor de details)
    Heb net met de poli gebeld. Zij zeggen afwachten en doorgaan met de medicijnen. Heb nog gevraagd of de echo niet eerder dan 11 september kan maar zij zeggen dat dat geen zin heeft. Dus nog twee weken afwachten voor ik kan zeggen of ik zwanger ben of niet.
    Kan er ook nog wel bij zullen we maar zeggen. :(

Deel Deze Pagina