Wie heeft er (positieve) ervaring met Cryo's?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb helemaal geen pregnyl hoeven te spuiten. Ik gebruik wel oestrogeentabeletten (estradiol) en vanaf vandaag ook progestanbolletjes.
    Jullie ook?

Als ik zwanger ben moet ik 10 weken doorgaan met de prgestanballetjes, jullie ook?

Hebben jullie vantevoren helemaal geen medicijenen gebruikt op de Pregnyl na?

Gaan jullie ook aspirine slikken? Dat schijnt de inesteling te bevorderen.....op google gelezen

2. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Nope Nikkie, echt helemaal verder niks bij mij, alleen de Pregnyl 6 dagen voor de tp.

En ik denk bij Jille en marina ook niet want die zitten ook in Tilburg (ik idd ook).
    Hoop dat ik dan de 3e ben in dit topic die in Tilburg onder behandeling is en zwanger van een cryo!

Groetjes,
    Sandra

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jille en Marina,
    Beide super gefeliciteerd met dit fantastiche nieuws!

4. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik heb een echo gehad. Er was een leeg vruchtzakje te zien. Dat zou nog net kunnen bij deze termijn (6wkn en 3 dgn). Overmorgen opnieuw een echo. Als er dan nog steeds een lege vruchtzak is dan zei de arts dat ze het duister inzag. Ook mijn verhaal over bloedverlies vond ze weinig bemoedigend. Ik denk dat ik al weet waar dit allemaal gaat eindigen maar we wachten maar weer eens even af. Hoef gelukkig al niet meer tot de 11e te wachten.

5. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    Weer afwachten en duimen dus voor jou Brenda..
    Maar je bent toch niet heel erg veel bloed verloren?
    Ik duim voor je hoor!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Brenda, wat een nare eerste echo. Ik wil je de moed niet in de schoenen laten zakken...maar het klinkt niet zo best.
    Wij hadden de echo ook rond de 6 wk maar zagen zelfs een hartje kloppen.
    Ik hoop echt met heel mijn ziel en zaligheid dat jullie frum gewoon even opstartproblemen heeft!
    Ik duim voor je!

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    dank jullie wel voor je lieve woorden. @ Elmo; is idd geen beste eerste echo. Dat er geen hartje te zien was was nog niet eens zo ernstig volgens de gyn maar dat er zelfs geen foetale delen te zien waren was niet zo mooi. Als dat woensdag nog steeds het geval is dan is het denk ik gewoon einde van het verhaal. Ik durf er zelfs al niet meer op te hopen hoor. Het is vanaf de tweede week zo een onzeker gedoe allemaal. Ik heb me eigenlijk er al bij neergelegd dat het mislukt is. Maar ik mag niet te hard klagen hoor, ik heb hier een pracht van een meid door het huis banjeren. Ik ben al gezegend met het moeder schap. Nog een keer moeder worden zou fantastisch zijn maar ik heb niet te klagen denk ik zo. Er zijn vrouwen die het met minder moeten doen.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is een hele logische instelling...maar...de wens naar een tweede kan en mag net zo groot zijn als die naar een eerste hoor!
    Ik heb dat nooit begrepen..tot ik zelf moeder werd.

Ik hoop dat er momenteel een wonder in jouw buik gebeurd!

9. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    @Elmo,die wens is ook net zo groot hoor,maar toch vind ik het moeilijk om dat hier te vertellen. Ik wil niemand voor het hoofd stoten. Maar ik wil dolgraag dat deze zwangerschap doorzet

Ik heb een echo gehad en we houden het spannend. Er was IETS te zien. Ongelooflijk zeg. Alleen ben ik 6wkn en 4 dagen zwanger en had het vruchtje een afmeting die hoort bij 6wkn en 0 dagen. Dus even afwachten nog. Maandag nieuwe echo om te kijken hoe het evolueert en of er dan hartactie te zien is. Was nu nog niet het geval. Ik duim maar verder hier.

groetjes

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wow brenda jullie houden het wel spannend zeg
    ik hoop echt dat maandag een mooi hartje te zien is wat klopt
    zal voor jullie duimen!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wauw Brenda!
    Het is nog niet voorbij....
    Heel soms gebeurd er een wonder, waarom niet bij jou?
    Succes hoor!

12. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    dank jullie voor jullie medeleven. Heb weinig mensen waar ik nu bij terecht kan. Ik had het idee opgevat om tegen niemand wat te zeggen deze keer. Wilde ook een keer oma en opa verrassen met goed nieuws als het zou lukken ipv dat iedereen mee aftelt naar de testdatum. Is een leuk idee maar nu wel soms lastig.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja he, het heeft altijd een keerzijde...lastig!
    Hier kan je je spreekwoordelijke ei kwijt hoor!
    Sterkt meid!

14. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Help!

Heel klein beetje rozig slijm verloren! Ik dus in paniek en net verloskamers gebeld. Zeiden dat het heel normaal is, maar dat ze geen garanties kunnen geven natuurlijk. Een echo heeft geen zin (pas kleine 5 weken). Dus nu afwachten. Als dit mislukt, kunnen ze me naar de PAAZ afdeling brengen hoor (zit om de hoek bij fertiliteit!).

Iemand raad en daad? Ik kan dit er niet bij hebben, waarom is het niet aan ons besteed? Het was ook te mooi om waar te zijn....

Sorry klink heel negatief, maar zie het echt niet rooskleurig in wat men ook zegt!

15. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    @Jille, lees even mijn verhaal. Dan zie je dat het nog niet over is.

Hoeveel dagen geleden had je de TP?

Sterkte en voor wat het waard is, ik weet hoe je je voelt.

dikke knuffel Brenda

16. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    Jile & Brenda,
    niet opgeven!Ik duim voor jullie.zit hier met tranen in mn ogen...

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hou jullie taai meiden, we denken aan jullie en duimen!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meiden, het zit jullie echt niet mee he!
    Ik duim ontzettend!

19. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik denk aan jullie..

20. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Volgens mij is het gestopt. Geen rozig slijm meer, maar een heel heel heel klein beetje licht bruin. Krampen zijn ook weg. Dus ben weer wat positiever. Op het zkh zeiden ze dat het best een gesprongen vaatje kan zijn omdat de baarmoedermond goed doorbloed is. Kan te maken hebben met hard niezen, hoesten of harde ontlasting.

We hopen er het beste van. Geen bloed is goed, toch?!

Jille

Deel Deze Pagina