Wie heeft er (positieve) ervaring met Cryo's?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ciara, Jul 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Test van moeders voor moeders was overduidelijk positief :D
    Bloedverlies heb ik gelukkig ook niet meer,wel misselijk.Maar das wel een goed teken toch ;)

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    misselijkheid is idd een goed teken. is hier ook overduidelijk aanwezig. :D

wanneer krijg jij een echo?

3. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    25 september de 1e echo,jij mag morgen weer voor een echo he ;)

4. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Hoi hoi,

Bij mij test moeders voor moeders ook overduidelijk! Een dikke vette streep.

Ben misselijk. Ik heb het meestal vanaf half 5 's middags, maar sinds vandaag de hele dag. Goed teken, maar lastig. Kom net terug van mijn werk (had ouderavond) en zag er volgens mijn man erg beroerd uit. Moe en bleek! Heb nu al dikke enkels (is een familie kwaal, die nu erg zijn werk doet). Ik vrees dat ik een tientonner word....ach alles voor het goede doel toch :)

X Jille

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goede geluiden hier zeg!
    Mijn enkels waren gewoon verdwenen op het laatst :-D maar met een glimlach op mijn gezicht hoor!
    Jullie zijn goed bezig dames! Dat biedt perspectief voor onze cryo's ;)

6. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Net weer een echo gehad. (de officieele :D )

Alles was goed, frummel is idd nog steeds aan de kleine kant maar het hartje klopt goed. Mag nu door naar de verloskundige en moet dan tussen de 9 en 12 weken nog eens een echo krijgen, maar dat mag gewoon bij de verloskundige.

Ga zometeen bellen :D

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    super meid :D

gefeliciteerd en geniet ervan
    hopelijk krijgt jullie uk straks een groeispurt en komt het allemaal goed

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed zeg! Gefeliciteerd!
    Tussen de 9 en 12 wk is een ruim begrip...dus als je het niet houdt...kan je al lekker snel terecht!
    Elmo

9. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Brenda,lijkt me zo leuk om het hartje te horen kloppen! :D
    Misschien is het wat later ingenesteld en daarom wat aan de kleine kant?
    Je hoeft iig niet zo heel lang meer te wachten op de volgende echo.Nu lekker gaan genieten he!

10. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Dank je marina,

Ik volg jullie hier nog even en dan kunnen jullie mij volgen naar de walvis mama's :D

26 september naar de verloskundige en idd dan een echo jippie

11. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    hoi,grappig.
    dan heeft Jille de 24 e ,ik de 25e en jij de 26e een echo!
    Ik zal ook eens voorzichtig bij de walvismama's gaan rondneuzen.

Nikkie,hoe is het met jou?

12. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Potverdorie!

Het is weer donderdag hoor. Ik net naar de wc met mijn maatbeker van moeders voor moeders en wat tref ik aan: weer bruin/rood slijm. Dit keer meer dan de vorige keer. Heb geen buikpijn, geen krampen niks, wel veel zwangerschapsverschijnselen (zere borsten, hele opgezwollen enkels, moe en nog eens moe). Als het morgen nog zo is bel ik het ziekenhuis en wil ik een echo. Ben nu niet zo paniekerig als vorige week, maar tof vind ik het helemaal niet!

Wordt vervolgd......

Jille

13. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    He Jille, ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Ik duim voor je dat het allemaal goed afloopt!

Hier is alles nog rustig. Ik voel nog niks. Hadden jullei dat ook 8 dagen na de tp?

Liefs Nikkie

14. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Jille,ik zou ook even bellen zodat je sneller een echo kan krijgen.Gelukkig geen krampen en nog genoeg zwangerschapssymptomen.
    Geeft een hoop stress zo he.Zwanger zijn hoort leuk te zijn toch!?Zal voor je duimen.Ik zal ook zo blij zijn als de 12 weken voorbij zijn,of als ik iig de 1e echo gehad heb.

Nikkie,ik voelde me helemaal niet zwanger,begin het eigenlijk nu pas een beetje te merken.(beetje misselijk,veel plassen en moe)
    Het enige wat er anders was,was dat ik geen vocht vasthield op mn nod.Normaal is mn buik dan wat dikker en ben ik iets zwaarder.Ik had wel 5 dagen na tp beetje bloedverlies(innesteling?)Maar dat is niet bij iedereen zo.Spannend hoor ;)
    Wanneer ga je testen?

15. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Nou, het wordt erger :( . Ik heb nu echt bloedverlies met hele kleine stolseltjes. Vanochtend al 2x het ziekenhuis aan de telefoon gehad en vanmiddag om 13.00 uur heb ik een echo.

Ik ben zo rustig.....dat is meestal geen goed teken bij mij :(

Ze kunnen op de echo nog weinig zien maar wel of het vruchtje op de juiste plaatst zit. Als het een miskraam wordt kunnen ze er niets aan doen natuurlijk. Dus maar afwachten.

X Jille

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jille,
    Heel heel heeeeel veel succes vanmiddag!
    Weer wachten...deze keer zal extra lang duren voor je gevoel. Ik denk aan je!
    Elmo

17. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Net de echo gehad. Er was een zwangerschapsring te zien die overeen komt met de termijn van de zwangerschap. Ze horen natuurlijk nog geen hartactie, daarvoor moet ik wachten tot 24 september. Als ze dan niets horen is het niet goed. Het komt vaker voor dat er dit soort bloedverlies is (ook met stolseltjes). Bij echt helderrood en veel verlies in combinatie met flinke krampen zal het waarschijnlijk een miskraam worden, maar dat heb ik niet en hoop ik ook niet te krijgen.

Dus gewoon afwachten.
    Het is in ieder geval geen buitenbaarmoederlijke want daarom lieten ze me komen, om dat in ieder geval te checken.

Roze wolk.....?

18. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    hoi jille,

Balen meid, het kan bij jou dus ook nog alle kanten op.
    Lijkt wel of cryo niet zonder bloedverlies kan. :(

Roze wolk komt nog niet echt door bij ons geloof ik.

sterkte en ik denk aan je

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is in elk geval nog niet over!
    Jeetje zeg...alsof het via de MMM nooit ophoudt he!
    Succes meiden!

20. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Jille,nog 12 dagen afwachten dus...
    je schrikt je rot zeg,bloed met stolstels!
    Gelukkig is er wel iets te zien,en geen kramp.

Hier vandaag weer wat bloedverlies gehad,gelukkig donker van kleur ,niet veel en geen krampen.maar wat zal ik blij zijn als het de 25 e is..

Hier ook geen rose wolk..Durf mezelf niet blij te maken ,durf ook niks te kopen oid.

Share This Page