op zijn buik slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diana hoogeveen, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hoi meiden

ik ben er achter dat luca heeeeeel graag op zijn buik slaapt..... na 4 weken hazen slaapjes te hebben gedaan van niet langer als 20 minuten en dan sávonds zo moe zijn en dan wel 3 uur slapen.....
    heb ik hem gisteren op zijn buik gelegd en wat deed ie wel 5 uur achter elkaar geslapen hij was helemaal uitgerust en gewoon niet gejengeld ik kreeg weliswaar een grote lach zoooooooo lief
    nou om 7 uur weer naar bed op zijn buik en gewoon geslapen tot half 3 s'nachts
    ik ben niet eerder gaan slapen tot ie wakker werd want vind het echt dood eng nou vroeg ik me af of hier meiden zijn met buikslapers en het zo hebben gelaten liefs diaan

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik slaapt ook graag op zijn buik.
    Ik leg hem dan ook gewoon op zijn buik te slapen maar alleen als ik het in de gaten kan houden.
    Nou kan ie zelf al van rug naar buik en andersom draaien, dus het komt wel eens voor dat ie midden in de nacht op zijn buik beland :(

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ons mannetje slaapt ook overdag uuuren op zn buik in de box, 'snachts ligt hij ingebakerd op zijn rug (als we hem niet inbakeren dan slaapt hij ook nog geen 2,5 uur op zn rug)
    wij laten hem onder toezicht op zn buik slapen en als hij zich om kan draaien, ook snachts.

weet je trouwens van het bestaan van aerosleep? dit maakt het buikslapen nog veiliger!
    http://www.babycare.nl/product_info.php?cPath=36&products_id=313

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Die kleintjes slapen over het algemeen lekkerder op hun buik. Ikzelf vond het de eerste maanden echt geen fijn idee dus ik heb haar toch elke keer op haar rug gelegd. Het heeft even geduurd maar t is wel gelukt.

Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Deel Deze Pagina