Wie heeft er raad?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door minimens, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi (zwangere) mensen,ik heb een vraagje,ben uitgaande van mijn langste cyclus 6 dagen overtijd en heb zondag een negatieve kruidvat test gehad,ruim twee weken geleden iui gehad en weet het nu even niet meer,had altijd een regelmatige cyclus,maar sinds ik met iui bezig ben een hele lange cyclus van inmiddels 42 dagen.heb last van: misselijkheid met vlagen, vreemde pijn soort ongie kramp bij baarmoeder en zijkanten buik,erg duizelig,ineens verkouden en verkleurde en pijnlijke tepels. Wie testte er nog positief dik na nod?weet even niet meer wat ik moet doen.slik geen hormonen en pregnyl enzo.

2. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik teste bijna een week positief voor mijn nod, heb nog nooit gehoord dat iemand positief teste zo lang na nod.
    Je klachten klinken wel als zw kwaaltjes.
    Misschien even bloed laten prikken?
    Succes!

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb hier wel vaker voorbij zien komen dat meiden week na nod pas positief testte

denk dat er niks anders op zit als afwachtten en als je volgende week nog negatieve testten heb en geen ongi effe huisarts bellen

4. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Misschien nog een keer testen? Tussen zondag en vandaag kan er een boel gebeuren... En ja, niet leuk maar wel waar, je lijf kan je erg voor de gek houden als je heel graag zwanger wil zijn. Sterkte!!

5. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties,wacht het wel af, als ik volgende week niet ongesteld ben ga ik naar de dokter,weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden,😡

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Als je iui hebt gehad, kun je dan niet beter het ziekenhuis bellen?

7. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,dat zit in België Gent, moet in Ned. Naar de huisarts in mijn geval 3 uur rijden voor een bloedtest

Deel Deze Pagina